معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

جاذبه های گردشگری 10 شهریور ، 1397 5 دقیقه

خرید، از لذت بخش ترین و مهمترین قسمت های هر سفری ست. در اینجا مهمترین و معروفترین مراکز خرید گرجستان را به شما معرفی می کنیم . با برسام سیر همراه باشید.
1- بازاردرای بریج تفلیس
یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان و یک بازارعالی برای خریدن خرده‌ ریزهای زیبا و دیدنی و همچنین مجموعه‌های جالب از آثار هنری؛ از آکاردئون، سماور و لوازم برقی گرفته تا ظروف چینی، شیشه‌ای و فلزی .
نکته‌ جالب توجه، سن و سال فروشندگان درای بریج مارکت است، آن‌ها اکثراً محلی و مسن می باشند. بازار درای بریج یکی از مهمترین مراکز خرید گرجستان به شمار میرود.



معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

2- جورجین سوونیرز
در این مجموعه می توان مجسمه‌ها، عروسک‌ها و عروسک های خیمه شب بازی و بطری های تزئینی را میتوان یافت.



معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

 3- تبلیسی مال مهم ترین مرکزخرید گرجستان
از جمله مراکز خریدی که مردم گرجستان بسیار از آن استقبال می کنند ، تبلیسی مال گرجستان است که در منطقه دیدی دیقومی واقع شده است. تبیلیسی مال پروژه ای است که توسط شرکت اماراتی راکین اجرا شده است.
این مرکز خرید جدید تفلیس نمادی از طرح جدید توسعه این شهر است و تفریح و سرگرمی و فروشگاههایی با برندهای جهانی را در خود جای داده است، برندهایی مانند زارا، گپ، تاپ شو، برشکا، دوتی و .. .این مرکز دارای سینما، استخر شنا، محل بازی و سرگرمی برای کودکان، رستوران و کافه میباشد. پارکینگ تبلیسی مال برای بیش از 3200 اتومبیل ظرفیت دارد. در حالی که بخشهایی از تفلیس مانند روستاولی، خیابان پکینی و مرجانشویلی بطور سنتی مرکز خرید و تجارت بوده اند و بیشتر مسافران پیاده روی و قدم زدن را در اینجا را انتخاب می کنند. تبلیسی مال یکی از بهترین و ارزانترین مراکز خرید گرجستان محسوب میشود.


معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

4-فروشگاه جی ان بی وای
جی ان بی وای از مخفف شعار آن برگرفته است. شعار معروف فروشگاه میگوید، فقط خودت باش. در اصل چگونه میتوان در دنیای مد چشم نوازتر بود؟ اینکه خودت باشی، این ایده روانشناسی در طراحی لباسهایی که این مرکز تولید میکند، رعایت میشود. در تمام محصولات این فروشگاه میتوان بهترین نوعِ پنبه، الیاف گیاهی، کنف، ابریشم و پشم را مشاهده کرد. این تولیدات باعث میشود که شما احساس راحتی کنید و خیلی طبیعی با ظاهری آراسته به نظر برسید.



معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

5 - بازار واگزال
مردم گرجستان ، خرید از بازار واگزال را به خیلی از بازارها ترجیح می دهند. واگزال نام یک محله است و در واقع واگزال در زبان روسی به معنی راه آهن است و یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان میباشد. این بازار بزرگ ، به علت اینکه در کنار خط راه آهن قرار دارد به این نام خوانده شده است. شما به راحتی می توانید از طریق مترو و اتوبوس به این محل دسترسی داشته باشید. اینجا فضایی بزرگ برای خرید کلیه وسایل و مایحتاج خود از جمله لباس، مواد غذایی، بازارمیوه و تره بار، بازار طلا، بازار چوب و لوازم جانبی آن، وسایل منزل و .... پاساژ های چند طبقه، پاساژهای مسطح تونلی شکل و مسقف و زیبا با وجود فروشگاههای برند با قیمت های مناسب که از بهترین بازارها به شمار میرود.


معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

6- بازار گل و گیاه تفلیس Art Flora Design
یکی از بزرگترین مراکز عرضه گل و گیاه تفلیس می باشد.



معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

7 - میدان ٩١ گرجستان
میدان ٩١، قدیمی‌ترین فرش‌فروشی قفقاز است. این میدان پر از فرش، سماور و همچنین لباس‌های سنتی و عتیقه‌جات از سرتاسر گرجستان است. اگر تمایل دارید برای عزیزانتان سوغات گرجستان بخرید این بازار بهترین مکان است‌.



معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان

8- مرکز خرید کید استایل تفلیس
از مراکز خرید گرجستان ، مرکز کید استایل است. در تفلیس ، تمام لباسهای بچه گانه در مغازه های زیبا به نمایش گذاشته شده و اجناسی چون کلاه، شال، جوراب ومخصوصاً اسباب بازی وجود دارد. قیمت مناسب و طراحی زیبا یکی از عوامل موفقیت این مارک در گرجستان است. اسباب بازی در این مرکز اولویت اول را دارد. اسباب بازیهای جالب این مرکز میتواند دوران بچگی هر فردی را به سرگرم کننده ترین دوران وی تبدیل کند. این اسباب بازیها ایمن و جذاب بوده و قابلیت بالا بردن استعداد بچه ها را دارند ودائما به روز شده و پیشرفته میشوند. 

معرفی معروف ترین مراکز خرید گرجستان