راهنمای سفر از ازمیر به سایر شهرهای ترکیه

جاذبه های گردشگری 10 آذر ، 1401 5 دقیقه

اگر با راهنمای سفر از ازمیر به سایر شهرهای ترکیه به خوبی آشنایی پیدا کنید می توانید به آسانی در سفر به این شهر زیبا از دیدن دیگر موقعیت ها نیز لذت ببرید. این شهر زیبا که در خط ساحلی دریای اژه قرار گرفته است در همسایگی دیگر شهرهای زیبای ترکیه نیز واقع شده است. شما می توانید همزمان با سفر به ازمیر به دیگر مقاصد گردشگری کشور ترکیه نیز بروید. استانبول، آنکارا، بدروم، آلانیا، مارماریس و... از جمله شهر هایی است که می توانید همزمان با سفر به ازمیر از آن ها نیز دیدن فرمایید. به همین منظور در این مقاله با آژانس مسافرتی برسام سیر آریا همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی درباره سفر از ازمیر به دیگر شهرهای ترکیه کسب نموده و در زمان سفر به خوبی از آن بهره مند شوید.

نمایی از شهر ازمیر ترکیه

نمایی از شهر ازمیر ترکیه

سفر از ازمیر به سایر شهرهای ترکیه

اگر قرار است در سفر به ازمیر به دیگر شهرهای ترکیه نیز سفر کنید باید قبل از سفر لیست مکان ها و موقعیت هایی که قرار است به آنجا بروید را آماده نموده و به خوبی از آن استفاده کنید. شهر های مورد نظر خود را یادداشت نموده و در قدم بعدی بررسی کنید از چه طریق می توانید از ازمیر به استانبول، بدروم، آلانیا و... بروید. البته که یک موضوع مهم دیگر بررسی میزان هزینه ها نیز می باشد. برای مثال اگر قصد داشته باشید به صورت هوایی از ازمیر به استانبول یا دیگر نقاط سفر کنید به مراتب هزینه آن بسیار گرانتر از مسافرت با قطار یا اتوبوس خواهد بود. در ادامه به صورت کامل به بررسی تمامی مقاصد با راه های بهینه و مناسب آن در این مقاله پرداخته شده است تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن از سفر خود لذت ببرید.

فاصله ازمیر تا استانبول

حال که به دنبال راهنمای سفر از ازمیر به سایر شهرهای ترکیه هستید بهتر است در قدم اول به شهر استانبول مقصد اصلی گردشگران این کشور توجه کنید. سفر به ازمیر یا استانبول در واقع تعیین کننده هدف شما خواهد بود. به مراتب اگر از ازمیر بخواهید به استانبول بروید در مجموع باید 505 کیلومتر تقریبا 7 الی 9 ساعت طی نمایید. این اتفاق اما اگر به صورت هوایی انجام شود چیزی حدود 70 دقیقه برای شما وقت خواهد برد. به طور کلی سفر زمینی به استابول از ازمیر به مراتب ارزانتر از حالت هوایی می باشد. اگر برایتان هم اکنون سوال است که چگونه از استانبول به ازمیر برویم، دقیقا همین مسیر به صورت بالعکس برایتان یک راهکار اصولی بشمار می آید.

فاصله ازمیر تا ترکیه روی نقشه

فاصله ازمیر تا ترکیه روی نقشه

فاصله ازمیر تا بدروم

بدروم که در ساحل غربی ترکیه واقع شده است، یک انتخاب همیشگی برای گردشگرانی است که به ازمیر سفر می کنند. همه آن ها می دانند که این جزیره به علت زیبایی و آرامش خالصی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب در سفر به ازمیر باشد. چنان که یک نظر به دنبال پاسخ به این سوال هستند که چگونه از ازمیر به بدروم برویم. در واقع برای رفتن به این شبه جزیره، باید حدود 4 ساعت زمان بگذارید تا به صورت زمینی با اتوبوس به بدروم برسید. این چند ساعت زمان را در جاده های زیبای کشور ترکیه سپری خواهید نمود که تماشای طبیعت جذاب آن نیز خالی از لطف نیست.

فاصله ازمیر تا آلانیا

گردشگرانی که به ترکیه سفر می کنند ترجیح می دهند حتما از یک شهر معروف آن یعنی آلانیا را حتما دیدن نمایند. برای رفتن از ازمیر به آلانیا می توانید از مسیر هوایی استفاده کنید، همچنین در صورتی که بخواهید اقتصادی تر از ازمیر به سمت آلانیا بروید باید سفر با اتوبوس به صورت زمینی را تجربه کنید. تقریبا 10 ساعت زمان خواهد برد تا به مقصد خود برسید. لازم است بدانید که فاصله ازمیر تا آنتالیا نیز حدودا به همین مقدار بوده و 5 ساعت زمان سپری خواهید نمود تا به این شهر زیبای ترکیه سفر کنید. به طور کلی برای رفتن به شهر های اطراف ازمیر بهتر است از یک فرد ماهر و کارآزموده همچون لیدر ها سوال نمایید تا بتوانید بهترین برنامه ریزی را پیاده نمایید.

چگونه از ازمیر به چشمه برویم؟

در حقیقت یکی از مشهور ترین موقعیت های گردشگری اطراف ازمیر، جزیره ای به نام چشمه است. برای رفتن به این مقصد باید 85 کیلومتر را طی کرد تا با این جزیره زیبا که دارای مقاصد دیدنی بسیاری است برسید. تقریبا یک ساعت کامل زمان لازم است تا بتوانید این مسیر را طی کرده و به چشمه برسید.

شهر چشمه از شهرهای زیبای اطراف ازمیر

شهر چشمه از شهرهای زیبای اطراف ازمیر

چگونه از ازمیر به شهرهای دیگر ترکیه سفر کنیم؟

در همین حال که به دنبال دریافت اطلاعات از راهنمای راهنمای سفر از ازمیر به سایر شهرهای ترکیه هستید بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که برای هر یک از مقاصد موردنظرتان از ازمیر یک وسیله نقلیه فراهم شده است. برای مثال، اگر بخواهید سفر خود را با قطار به شهرهای اطراف انجام دهید می توانید به صورت ریلی به آنکارا، اسپارتا و دنیزلی بروید. برای رفتن به دیگر شهر ها همچون استانبول باید به صورت ترکیبی از قطار و کشتی استفاده کنید. به طور کلی سفر از ازمیر به دیگر شهر ها با هر سه وسیله نقلیه امکان پذیر است فقط باید پیش از سفر به صورت کامل اطلاعات مورد نیاز را جمع نمایید تا در زمان مقرر با مشکلی مواجه نشوید. شما می توانید در تور ترکیه و تور ترکیه نوروز از ازمیر و شهرهای اطراف آن بازدید کنید.

رزرو تور ازمیر با آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا

در این مقاله سعی شد به طور کامل به بررسی راهنمای سفر از ازمیر به سایر شهرهای ترکیه پرداخته شود. اکنون شما می دانید که چطور می توانید به شهر های اطراف ازمیر سفر کنید. آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا نیز مفتخر است با انجام تور ازمیر و تور ازمیر نوروز به گردشگران عزیز در برنامه ریزی سفر به دیگر مقاصد اطراف این شهر بهترین خدمات را ارائه دهد. به یاد داشته باشید که گردشگران و همراهان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی همه روزه با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نموده و مشاوره های لازم را دریافت نمایند. از جمله دیگر خدمات این شرکت هواپیمایی می توان به مواردی همچون؛ رزرو هتل در تمام نقاط دنیا و رزرو تور خارجی و... اشاره نمود.