مرکز خرید ساپیره Sapphire در استانبول

جاذبه های گردشگری 30 مرداد ، 1397 5 دقیقه

Istanbul Sapphire یک مرکز خرید و مجتمع مسکونی لوکس است که از بلندترین ساختمانها در قلب استانبول می باشد و معنای آن یاقوت کبود است و به عنوان یک جواهر در قلب استانبول شناخته شده است . 

مرکز خرید ساپیره sapphire مرکز خریدی مرتفع با طول ۲۶۱ متر و ۶۴ طبقه که ۱۰ طبقه ی آن در زیر زمین و ۵۴ طبقه ی روی زمین قرار دارد توسط گروه معماری معروف Tabanlıoğlu Architects طراحی و ساخته شده است. این مرکز خرید مرتفع و لاکچری سال ۲۰۰۶ شروع به ساخته شدن شده و در سال ۲۰۱۰ ساختن آن طول کشید و سرانجام در ۴ مارچ ۲۰۱۱ مرکز خرید ساپیره sapphire افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت و همچنین مدیریت این ساختمان به عهده ی گروه زنجیره ای kiler GYO می باشد.


مرکز خرید استانبول

این ساختمان بسیار هوشمند و سازگار با محیط زیست است که  باعث ارتباط بین انسان و طبیعت می شود و شامل نه تنها فضاهای اجتماعی بلکه بزرگترین منطقه ی تمرین گلف در استامبول است.

Istanbul Sapphire واقع در منطقه تجاری اصلی استانبول و دومین ساختمان بلند در استانبول و ترکیه،  پس از الماس استانبول است. 
Sapphire اولین ساختمان اکولوژیکی ترکیه است که دارای دو پوسته شیشه ای منحصر به فرد است که از طریق سوراخ هایی که در هر 3 طبقه  وجود دارد، با هوای بیرون در ارتباط است.


مرکز خرید  Sapphire در استانبول

جالب است بدانید ساکنان ساختمان تحت تاثیر شرایط نامساعد آب و هوایی و سر و صدای خارجی قرار نخواهند گرفت!
جذب نور خورشید و پرتوهای ماورای بنفش توسط یک سیستم پرده ای منحصر به فرد صورت می گیرد که به صورت خودکار توسط یک کامپیوتر کنترل می شود که بسته به فصل، روز و ساعت تنظیم شده است . 


مرکز خرید  Sapphire در استانبول

سنگ قیمتی در طبقه 54 ام از سطح زمین قرار گرفته است و ارتفاع سقف آن 238 متر است و ارتفاع کلی این ساختمان حدود 261 متر از جمله منار مخروطی آن است که یک آنتن رادیویی در انجا تعبیه شده است. 
آدرس Istanbul Sapphire: Büyükdere Caddesi, 4. Levent, 34330 Istanbul, Turkey
تلفن :  +90 212 268 8080

برای انتخاب تور استانبول کلیک کنید. 

مرکز خرید  Sapphire در استانبول