بازار استانبول بازار همه چی تمام!

جاذبه های گردشگری 28 مرداد ، 1397 5 دقیقه

استانبول شهر خرید های افسانه ای ست. با برسام همراه باشید تا مهمترین و معروفترین و ارزانترین مرکز خرید استانبول را با مغازه های لوکس، رستوران و سینماها با هم مرور کنیم. 
بازار استانبول(Mall of Istanbul )  یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه است که با مساحت 156هزار متر مربع میزبان برندهای معروف در ترکیه و جهان است. این بازار (Mall of Istanbul ) در تاریخ 23 ماه MAY توسط Torunlar GYO افتتاح شد و بزرگترین مرکز خرید داخلی در ترکیه است که با سرمایه گذاری 1.3 میلیارد دلار توسعه یافته است.


بازار استانبول

این مرکز خرید  دارای مغازه های بزرگ و لوکس، اولین پارک های طراحی شده، مرکز هنرهای سنتی و نمایشی و 350 فروشگاه است. بازار مرکز خرید استانبول (Mall of Istanbul) به عنوان یکی از مهمترین مراکز خرید ترکیه شناخته شده است.
آلدار، گروه سرمایه گذاری مستقر در دبی، برای نخستین بار در ترکیه یک رستوران سه طبقه با مساحت 1000 متر مربع را در Mall of Istanbul افتتاح کرد. این رستوران به صورت زنجیره ای ست که در دبی و ابوظبی هم شعبه دارد ودرآن غذاهای خاورمیانه ای سرو می شود.


بازار استانبول

مرکز خرید  Mall of Istanbul دارای پنج ساختمان، سه تا بزرگ و دو ساختمان کوچک و 83 پله برقی و 42 آسانسوراست.
همچنین مرکز خرید استانبول دارای نخستین پارک تفریحی در داخل ترکیه و یک سرزمین سرگرمی غول پیکر است که 36 میلیون دلار صرف آن شده است.
در این مرکز خرید 16 تئاتر با 3050 ظرفیت صندلی، بزرگترین مجتمع سینمای ترکیه است که با پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری دیجیتال مجهز شده اند.


بازار استانبول

این مجموعه همچنین شامل هتل با ظرفیت 300 اتاق و محل سرگرمی و پذیرایی به مساحت 37500 متر مربع، از جمله پارک تفریحی 10000 متر مربع، سالن های چند منظوره 1200متر، سینما با 16 پرده ی نمایش و پارک برف 7200 متر مربع و رستوران ها و کافه های مختلف است.
چهار برج مسکونی در مجاور و یک برج هتل در این محدوده قرار گرفته اند که از طریق یک سری پل اسکی عابر پیاده به سقف سبز بازار متصل می شوند.
مرکز خرید استانبول، در 23 کیلومتری غرب استانبول در منطقه Ikitelli واقع شده است و از لحاظ زیبایی و معماری، این بازار از لایه های فرهنگ و تاریخ، الهام گرفته است.


بازار استانبول

بازار استانبول دارای بسیاری جوایز بین المللی در مرحله توسعه و پیشرفت در قسمت "بهترین استفاده از پروژه های مختلف" و " مرکز توسعه ی بهترین مرکزخرید" شناخته شده است. 
این بازار، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده ی خدمت رسانی به مهمانان است.

بازار استانبول