معرفی 9 پارک آبی کوش آداسی در ترکیه

جاذبه های گردشگری 25 دی ، 1402 5 دقیقه


اگر به‌دنبال زیبایی مطلق در ترکیه هستید، ما به شما کوش آداسی را معرفی می‌کنیم. این شهر جذاب در غرب ترکیه، یعنی در استان آیدین و در فاصله 95کیلومتری از شهر ازمیر قرار دارد. در کنار همه زیبایی‌های کوش آداسی، این شهر برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی مانند سرزمین رویاهایشان خواهد بود. به‌راستی که تفریح و هیجان بازی در این پارک‌های آبی برای دوستداران هیجان تکرار‌نشدنی است. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم در این نوشته به معرفی چند پارک آبی کوش آداسی ترکیه بپردازیم. پس اگر اهل هیجان هستید، تا انتهای نوشته همراهمان باشید.

پارک آبی آدالند؛ معروفترین پارک آبی کوش آداسی

بهترین پارک آبی کوش آداسی و معروف‌ترین آن، پارک آبی آدالند است که امکانات ویژه‌ای دارد. این پارک آبی بسیار مجهز است و سرسره‌های آبی بزرگی دارد که باعث شده توجه گردشگران زیادی به این مکان جلب شود. این پارک آبی مهیج دارای «پارک آبی» مخصوص ورزش‌های آبی و «پارک دلفین» برای هنرنمایی دلفین‌ها است. 

امکانات پارک آبی آدالند به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید یک روز کامل را بدون نیاز به خارج‌شدن از آن، در کنار خانواده سپری کرده و از خدماتی مانند رستوران، کافه، محل نگهداری کودکان و... استفاده کنید. در این پارک آبی استخری مخصوص کودکان نیز وجود دارد و فرزندان دلبندتان می‌توانند با خیال راحت از امکانات آن بهره‌مند شوند. در کنار تفریحات آبی فراوان این پارک آبی که معمولا سرشار از هیجان هستند، تفریحاتی مملو از آرامش هم وجود دارد که می‌تواند نظر تمام افراد خانواده را تامین کند. 

قایق‌سواری روی آب‌های مواج، سرسره‌هایی با شیب‌های متنوع، سواحل مصنوعی، جکوزی و... امکاناتی هستند که می‌توانید بدون محدودیت از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های پارک آبی آدالند، بخش دلفین‌هاست که نمایش خیره‌کننده‌ای را پیش چشمان شما اجرا می‌کنند. حتی می‌توانید در کنار دلفین‌ها شنا کنید و با آن‌ها عکس بگیرید و از تماشای آن‌ها هنگام رقص، غرق در لذت و هیجان شوید.

بازدید از این پارک آبی جزو تورهای معمول بیشتر هتل‌ها است. در صورتی‌که در یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی اقامت دارید، می‌توانید از تور لیدر هتل بخواهید تا شما را راهنمایی کند. اگر تمایل دارید تنهایی به بازدید از این پارک آبی کوش آداسی بروید، می‌توانید سوار دولموش (همان ون‌های زرد‌رنگ) خط 6 شده یا از تاکسی استفاده کنید. ساعت بازدید از پارک آبی آدالند از ساعت ۱۰ صبح تا 17 عصر است.

تصویری از پارک آبی آدالند

تصویری زیبا از پارک آبی آدالند

پارک آبی آکوا فانتزی

یکی از هتل‌های دارای پارک آبی کوش آداسی، هتل 5 ستاره آکوا فانتزی است که امکانات جذاب زیادی را برای گردشگران فراهم کرده است. ورود به پارک آبی آکوا فانتزی برای همه افراد آزاد است و لزومی به اقامت در این هتل نیست.

امکانات مهیج پارک آبی آکوا شامل استخر موج‌سواری، استخر مخصوص کودکان، سرسره‌هایی با شیب‌های متنوع، سقوط آزاد، سرسره گردابی سوپر کمبو، پیچ تند، سرسره U شکل، سرسره‌های لوله‌ای تاریک یا روشن و رودخانه‌ای آرام می‌شود. 

این امکانات دور تا دور این پارک را احاطه کرده‌اند و شما می‌توانید سوار بر تیوب شده و از تک‌تک آنها لذت ببرید. از دیگر امکانات این پارک آبی جذاب، داشتن زمین بازی مخصوص والیبال ساحلی، واتر پلو، فوتبال ساحلی، والیبال آبی و... است. بنابراین می‌توانید با دوستان خود مسابقه دهید و زمان خوبی را در کنار آن‌ها سپری کنید.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پارک آبی آکوا فانتزی در قسمت استخر‌ موج، حصیر شتاب است که پیشنهاد می‌کنیم حتما لذت این بازی را تجربه کنید. ناگفته نماند که کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در این مجموعه وجود دارند که می‌توانید انواع غذا و نوشیدنی را در آن‌ها میل کنید و زمان و هزینه‌تان را برای رفتن به بیرون از پارک و بازگشت به آن از دست ندهید.

تصویری از پارک آبی آکوا فانتزی

تصویری از پارک آبی آکوا فانتزی

پارک آبی لانگ بیچ آکوا ریزورت

لانگ بیچ بهترین پارک آبی کوش آداسی در ترکیه از نظر ارائه خدمات رفاهی است. این تفرجگاه بزرگ در واقع امکانات هتل لانگ بیچ آکواریزورت و پارک آبی آتلانتیس آکوا را در اختیار دارد.

امکانات پارک آبی لانگ بیچ شامل 20 سرسره هیجان‌انگیز با شیب‌های متنوع و رنگارنگ است. این مجموعه 2 استخر برای استفاده کودکان در نظر گرفته است و در ساعات مختلفی از روز شاهد اجرای موسیقی زنده و کنسرت در این محل خواهید بود.

استخر‌های بزرگ، مکان‌های مخصوص برای حمام ‌آفتاب، آبشارهای خروشان و مهیج، نمایش‌های سرگرم‌کننده متفاوت، خدمات ماساژ، اسپا، رستوران، کافی‌شاپ و... از دیگر امکانات این پارک آبی هستند. این مجموعه زیبا و مهیج در فاصله 5کیلومتری مرکز شهر و در ساحل دریای اژه قرار دارد که از معروفترین سواحل کوش آداسی است و معمولا به‌صورت تمام‌وقت به گردشگران خدمات متنوع ارائه می‌دهد.

تصویری از پارک آبی لانگ بیچ آکوا ریزورت

تصویری از پارک ابی لانگ بیچ آکوا ریزورت

تورتوگا؛ پارک آبی شگفت انگیز کوش آداسی

در فهرست بهترین پارک آبی های کوش آداسی، پارک آبی تورتوگا جایگاه ویژه‌ای برای خانواده‌ها دارد. این پارک به دلیل امکانات خاصی که برای همه افراد خانواده در سنین مختلف در نظر گرفته، محبوبیت زیادی بین گردشگران کسب کرده است. در این پارک آبی، باشگاهی مخصوص کودکان وجود دارد که امکاناتی مانند اتاق‌خواب، سالن غذاخوری، سالن بازی و... را در امنیت کامل در اختیار فرزندان عزیزتان قرار می‌دهد.

سرسره‌های آبی این مجموعه منحصر‌به‌فرد برای کودکان، بزرگسالان و جوان‌ها به‌صورتی جداگانه طراحی شده است. در این مجموعه تعداد 8 استخر با عمق 1.5 متر وجود دارد که نام یکی از این استخرها که به شکل اختاپوس طراحی شده، هشت‌پا است.

یکی از تفریحاتی که در شهر کوش آداسی وجود دارد و تنها مربوط به پارک آبی تورتوگا می‌شود «ویبیت» نام دارد. این بخش مخصوص ورزش‌های پرشی و بالارفتن از تیوب‌ها است که منحصر به همین پارک است و جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. 

اگر کودک یا نوجوان همراه خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم بدون هیچ شک و تردیدی این پارک آبی را امتحان کنید و از بخش‌های متنوع آن لذت ببرید. پارک آبی تورتوگا در ساحل «سیتلری» و نزدیکی هتل آتلانتیک هالیدی کلاب قرار دارد و همه‌روزه غیر از دوشنبه‌ها از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 می‌توانید از خدمات آن لذت ببرید.

قیمت بلیط پارک آبی تورتوگا کوش آداسی در سال 2023 برای بزرگسال‌ها 250 لیر، برای کودکان 4 تا 12 سال 200 لیر و برای کودکان زیر 4 سال هم رایگان است.

تصویری از پارک آبی تورتوگا

تصویری از پارک آب تورتوگا

پارک آبی آتلانتیس آکوا؛ سومین پارک آبی کوش آداسی

سومین پارک ابی کوش آداسی از نگاه گردشگران، پارک آبی آتلانتیس آکوا است که جذابیت‌های زیادی دارد. این پارک آبی نسبتا بزرگ دارای زمین مخصوص والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، میز تنیس، امکاناتی مخصوص آفتاب‌گرفتن و استراحت است. سرسره‌های آبی متنوع این پارک تجربه متفاوتی را برایتان رقم می‌زند و می‌توانید لحظات خوبی را در کنار خانواده در این پارک سپری کنید.

پارک آبی آتلانتیس آکوا از ساعت 9 صبح تا ساعت 17:30 دقیقه برای استفاده گردشگران باز است.

تصویری از پارک آبی آتلانتیس آکوا

تصویری از پارک آبی آتلانتیس آکوا

کوش آداسی گلف و اسپا

یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی کوش آداسی، مجموعه CLC است. این مجموعه علاوه بر 11 استخری که در فضای باز دارد، خدماتی مانند گلف، اسپا، سالن ماساژ و... نیز ارائه می‌دهد. یکی از استخرهای این مجموعه دارای سرسره‌ای با پیچ‌و‌تاب زیاد است که می‌تواند ساعت‌ها کودکان شما را سرگرم کند.

در حالی‌که همسرتان مشغول بازی در زمین گلف 18 سوراخی استاندارد این مجموعه است، درست در همان لحظه کودک دلبندتان در پارک آبی این مجموعه سرگرم تفریح بوده و شما می‌توانید از خدمات سالن اسپا، سالن ماساژ، مراکز زیبایی و یا حمام‌آفتاب لذت ببرید.

در این مرکز فعالیت‌های متنوعی وجود دارد و به معنای کلمه، وقت برای سرخاراندن نخواهید داشت. به این ترتیب تمام افراد خانواده همزمان از تفریح در بخش مورد علاقه خود لذت می‌برند. به خاطر داشته باشید که در هر زمان از سال قصد سفر به کوش آداسی را داشتید، تعطیلاتی لذت‌بخش منتظر حضور شما در مجموعه ( CLC) یا کوش آداسی گلف و اسپا است.

تصویری از مجموعه ورزشی CLC

تصویری از مجموعه ورزشی CLC

رامادا ریزورت

اگر به‌دنبال هتلی هستید که علاوه بر امکانات مخصوص به هتل، یک پارک آبی جذاب را نیز در خود جای داده باشد، اقامت در هتل رامادا ریزورت پیشنهاد ماست. پارک آبی رامادا ریزورت دارای 5 سرسره جذاب و 5 استخر متنوع است.

این مجموعه زیبا دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده در ساحل کوش آداسی است و از مرکز شهر تنها یک کیلومتر فاصله دارد. پارک آبی رامارا ریزورت به دلیل مکان شگفت‌آور و زیبایی‌اش، بهترین انتخاب برای گردشگرانی است که علاقه‌مند به زیبایی‌های طبیعی هستند.

تصویری از پارک آبی هتل رامادا ریزورت

تصویری از پارک آبی هتل رامادا ریزورت

پارک آبی تروی

آکوا پارک تروی یکی دیگر از پارک های آبی کوش آداسی محسوب می‌شود در سال‌های اخیر به این جمع پیوسته است. از امکانات این پارک زیبا می‌توانیم به سرسره‌های آبی متنوع، استخر‌ موج، رودخانه خروشان، رستوران، کافه و فضای مخصوص کودکان با سرسره‌های مخصوص اشاره کنیم. در این پارک آبی علاوه بر مکان‌هایی که مخصوص حمام آفتاب هستند، فضایی برای نشستن در سایه نیز وجود دارد. درنتیجه می‌توانید همراه کودک خود در این مکان استراحت کنید و از تماشای زیبایی‌های پارک لذت ببرید.

تصویری از پارک آبی تروی

تصویری از پارک آبی تروی

سی ال سی گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی

یکی دیگر از هتل‌های باکیفیت کوش آداسی که دارای پارک آبی است، هتل گلف ریزورت است. زمین گلف و مینی‌گلف این مجموعه در کنار سونا، جکوزی، استخر، خدمات اسپا، سالن زیبایی، مراکز ماساژ، مرکز تناسب اندام، مکان‌هایی مخصوص آفتاب‌گرفتن و... از خدمات منحصر‌به‌فرد این مجموعه ساحلی زیبا است. در این مرکز، رستوران بین‌المللی و ترکی، بار و کافی‌شاپ وجود دارد که خدمات خود را به گردشگران ارائه می‌دهند. این مجموعه در نزدیکی مرکز خرید سوکه و در محله کمال پاشا کوش آداسی قرار دارد و به صورت تمام‌وقت می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

کدام پارک آبی کوش آداسی را برای تفریح انتخاب کنیم؟

اگر به تفریحات آبی علاقه‌مند هستید، می‌توانید سراغ بهترین و بزرگترین پارک ابی کوش اداسی بروید و هیجان و امنیتی در سطح بهترین پارک‌های آبی اروپا را با قیمتی ارزان تجربه کنید. لذت گشت‌وگذار همراه خانواده در پارک‌های آبی کوش آداسی ترکیه یادگاری به‌یادماندنی از سفر شما به این شهر زیبا خواهد بود. تمام این پارک‌ها به‌خوبی محافظت و نگهداری و از نظر بهداشتی کنترل می‌شوند. همچنین از کارمندانی مسئولیت‌پذیر و مهربان برخوردارند که همین موضوع قوت قلبی برای بسیاری محسوب می‌شود. اگر به کوش آداسی سفر کرده‌اید و آکوا پارک‌های متنوع این جزیره زیبا بازدید داشته‌اید، تجربیات ارزشمند خود را در اختیار سایر هموطنان قرار دهید و بگویید بهترین پارک آبی کوش آداسی از دیدگاه شما کدام است؟

 

سوالات متداول

۱- آیا پارک‌های آبی کوش آداسی برای تمام افراد، از جمله خانواده‌ها و کودکان مناسب است؟

بله، پارک‌های آبی کوش آداسی به عنوان یک مقصد تفریحی خانوادگی بسیار مناسب است. این پارک با ارائه انواع اسلایدها، استخرهای موج‌زن و محیط‌های مخصوص کودکان، تجربیات متنوعی را برای تمام افراد فراهم می‌کند. با فضاهای سبز، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها نیز، این پارک توانسته است یک مقصد کامل و جذاب برای گذراندن اوقات فراغت باشد.

۲- آیا در پارک آبی کوش آداسی امکانات رفاهی مانند امکانات غذایی، محل استراحت و فروشگاه‌ وجود دارد؟

بله، پارک آبی کوش آداسی از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است. این پارک دارای رستوران‌ها و کافه‌هایی با منوی گسترده است که می‌توانید از تنوع غذاها لذت ببرید. همچنین، فروشگاه‌هایی در داخل پارک وجود دارند که محصولات مرتبط با فعالیت‌های آبی و سفر را عرضه می‌کنند. برای اقامت بیشتر، پارک‌ها امکانات اسکان و هتل‌هایی با امکانات رفاهی را در اختیار گردشگران قرار داد‌ه.