5 هتل معروف بدروم

جاذبه های گردشگری 28 خرداد ، 1397 5 دقیقه

هتل های 5 ستاره و تاپ بدروم از مهمترین جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد . در اینجا لیستی از هتل های معروف بدروم را به شما ارائه می دهیم . 

1-هتل وگ بدروم    Vogue Hotel Bodrum

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت 140000 متر مربع بنا شده که در کنار دریا قرار دارد دارای استخرهای روباز همراه با چند سرسره آبی ، امکانات اسپا و ساحل اختصاصی می باشد. اتاق های هتل ووگ دارای تلویزیون ، تهویه کننده هوا ، اینترنت رایگان ، مینی بار و صندوق امانات می باشند. تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی مبله دارند که برخی از آنها چشم اندازی به سوی دریا دارند. رستوران اصلی هتل صبحانه ، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند. 5 رستوران دیگر در هتل وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی را به صورت منو ارائه می دهد. فرودگاه میلاس بدروم فقط 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. ورود حیوانات به این هتل امکان پذیر می باشد. مرکز شهر بدروم از این هتل 8 کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افرادی که به ساحل ، استراحت کردن و شنا کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. اطراف هتل را درختان زیبای کاج احاطه کرده است.

هتل وگ بدروم در مجاورت هتل های ISIL CLUB BODRUM ، ONURA TATIL KOYU و THOR LUXURY HOTEL BODRUM  واقع شده است.

هتل ووگ بدروم  

2- هتل وو بدروم WOW BODRUM HOTEL

هتل وُو بدروم هتلی 5 ستاره است که در ساحل گومبت (Gümbet) قراردارد. این هتل با سرویس های فراوان و متنوع، دارای 496 است که همگی آنها دارای بالکن و یا تراس هستند.از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلفن، وان حمام، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، شامپو و ژل شستشو، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار رایگان، تلویزیون و گاو صندوق رایگان اشاره کرد. در این هتل علاوه بر رستوران مرکزی هتل به نام آمادئوس (Amadeus) و چهار رستوران، شیرینی فروشی، اسنک شبانه دارای سرویس چای در کنار استخر است. در رستوران آمادئوس صبحانه، ناهار و شام سرو می شود.این رستوران دارای مکان مخصوص کودکان و بوفه رژیمی و گیاهی است در «وو بدروم» انواع برنامه های مهیج شبانه از جمله  نمایش ، مسابقات، موسیقی ارائه می شود. در این هتل امکان پرداختن به طیف وسیعی از ورزش های آبی و نیز والیبال ساحلی، فوتبال، بسکتبال، دارت، جاگینگ (Jogging)، توپ آبی (Water ball)، تنیس، تور دوچرخه سواری، بیلیارد، بادسواری (Windsurf)، قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و پاراسیلینگ (Parasailing) فراهم است. از دیگر امکانات هتل می توان به کلاس های آموزش غواصی، کافی نت، مرکز بازی مجهز به پلی استیشن، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، مرکز مراقبت از پوست، مرکز زیبایی و آرایشگاه مو اشاره کرد.در «وو بدروم» مسافران می توانند از انواع بهره ببرند.در این هتل محوطه خاصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته نشده است.

هتل وو بدروم

3-هتل سامارا بدروم  SAMARA BODRUM HOTEL

امکانات این هتل 5 ستاره همانند مرواریدی درخشان در میان دریای اژه معروف است و اکثر توریست های داخلی و خارجی از مهمان نوازی آن خرسند هستند. این هتل تنها 8 کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد و در زمینی به وسعت 70 هزار مترمربع از ساحل مستقر شده است. این هتل یکی از شاخص ترین هتل های بدروم است که در سال 1995 ساخته شد و شدیدا طرفدار حمایت از محیط زیست می باشد. از ظاهر هتل مشخص است که چقدر به حفظ ظاهر طبیعی خط ساحلی دریای اژه اهمیت داده و طبیعت آن را دست نخورده نگه داشته است.

هتل سامارا بدروم

4-هتل یاسمین ریزورت  YASMIN RESORT HOTEL

هتل 5 ستاره ی یاسمین بدروم ریزورت در کنار دریای اژه واقع شده است و حدود 1200متر ساحل اختصاصی دارد.
همه ی اتاقها دارای پنجره های بزرگ هستند تا از دیدن نور خورشید و مناظر زیبا لذت برد . سیستم تهویه ی هوا، تلویزیون و مینی بار درهمه ی اتاقها هست. سرویس بهداشتی اتاق هم سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان دارد.رستوران اصلی هتل یاسمین بدروم ریزورت ، صبحانه، ناهار و شام دارد با غذاهای بینالمللی که بهصورت بوفه سرو میشوند. یک رستوران دیگر و یک بار با نوشیدنی های متنوع هم در هتل یاسمین بدروم ریزورت هست.

وقتی گرسنگی تان برطرف شد، نوبت گشت و گذار در هتل یاسمین بدروم ریزورت است. هتل یاسمین بدروم ریزورت امکانات زیادی از جمله اینترنت رایگان در تمام محوطه دارد. سه استخر روباز و دو استخر سرپوشیده، حمام آبگرم و حمام ترکی، ماساژ و سونا برای شما آماده است.و امکانات ورزشی از قبیل :سه زمین تنیس ،سرسرههای آبی ، زمین والیبال ساحلی، میز بیلیارد و زمین بازی کودکان فراهم است.

هتل یاسمین بدروم ریزورت تا  فرودگاه میلاس حدود ۳۸ کیلومتر فاصله دارد. 

هتل یاسمین ریزورت

5- هتل رویال آسارلیک بدروم ROYAL ASARLIK HOTEL     

هتل 5 ستاره رویال آسارلیک در گومبات ودرکنار ساحل دریا واقع شده است.در این هتل درختان زیادی وجود دارد که  می توانید از دیدن و قدم زدن زیراین درختان زیبا لذت ببرید و به دریا برسید .مسافرین هتل می توانند از امکانات زیاد هتل مانند رستوران، بار،‌استخر روباز و جاکوزی استفاده نمایند. اتاقهای هتل آسارلیک دارای امکانات بسیار زیاد برای رفاه حال مسافران است. رستوران رو باز هتل با منظره زیبای دریا لذت صرف صبحانه، ناهار و شام را دو چندان می نماید. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر ، زمین بازی کودکان، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده وبرای علاقه مندان به ورزش، امکانات مختلف ورزشی از قبیل مرکز بدنسازی و زمین بازی  وهمچنین از دیگرخدمات این هتل :خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، فروشگاه هدایاو سوغات می باشد .

 هتل رویال آسارلیک بدروم