بهترین مراکز خرید استانبول کجا قرار دارند؟

دانستنی های سفر 24 بهمن ، 1402 5 دقیقه

زمانی‌ که صحبت از بازارهای پرزرق‌وبرق می‌شود، همه دوست دارند سری به آنها بزنند. تجربه خرید برندهای اورجینال و قیمت مناسب یک طرف، داشتن حق انتخاب و اطمینان از کیفیت محصولات در سمتی دیگر، گردشگران را به بازارهای متنوع استانبول فرامی‌خواند. کشور ترکیه تولیدکننده بسیاری از محصولات صنعت مد و پوشاک است. به همین دلیل بسیاری از سفرهای این کشور به قصد بازدید از مراکز خرید شهرهایی مانند استانبول انجام می‌شود. از این رو تصمیم گرفتیم در این نوشته شما را با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا و از سیر تا پیاز بازارها را بررسی کنیم.

مرکز خرید جواهیر

لیست مراکز خرید استانبول را با معرفی یکی از بهترین بازارهای این شهر یعنی مرکز خرید جواهیر شروع می‌کنیم. مرکز خرید جواهیر در شش طبقه با ۳۴۳ فروشگاه، ۱۴رستوران اختصاصی و ۳۴ فست‌فود ساخته شده است و پارکینگ آن حدود ۲۵۰۰ خودرو را در خود جای می‌دهد. این بازار محبوب، سال‌هاست که مورد توجه گردشگران قرار گرفته و اولین بازار اجناس برند در ترکیه محسوب می‌شود.

برندهای متنوعی مانند ال سی وایکیکی، ماوی، پولو، زارا، بنتون، منگو، اچ اند ام و... در این بازار غرفه دارند و می‌توانید برای خرید بهترین‌های دنیا این مرکز خرید را انتخاب کنید. از دیگر امکانات این مرکز خرید زیبا می‌توانیم به سالن سینما، سالن بولینگ، مراکز سرگرمی، صحنه نمایش تئاتر، یک ترن هوایی و... اشاره کنیم.

ساعت کاری مرکز خرید جواهیر: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید جواهیر: منطقه شیشلی، خیابان بویوکدره، پلاک ۲۲

تصویری از مرکز خرید جواهیر استانبول

تصویری از مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید نیشانتاشی؛ از لوکس ترین مراکز خرید استانبول

یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی است. این بازار در ساختمانی زیبا و مشرف به خیابان تکسیم قرار گرفته و مکان مناسبی برای خریدهای لوکس و ارزشمند شما محسوب می‌شود. برندهای بسیاری در این بازار وجود دارند که لویی ویتون و کارتیه نمونه‌ای از آن‌هاست. اگر ‌دنبال لباس‌های اصل و اورجینال هستید و هر نوع لباسی مطلوب سلیقه شما نیست، پیشنهاد می‌کنیم در بین مراکز خرید استانبول به بازار خرید نیشانتاشی بروید تا از گشت‌وگذار درون آن لذت ببرید. 

همچنین این مرکز خرید محبوب، عرضه‌کننده انواع لباس‌شب زیبا و باکیفیت است و می‌توانید ترندترین لباس‌ها را در نیشانتاشی بیابید. از آن‌جایی که این مرکز خرید نزدیک میدان تقسیم واقع شده است، دسترسی بسیار راحتی دارد و می‌توانید از هر کجای شهر به‌آسانی خودتان را به آن برسانید.

باید یادآور شویم قیمت لباس‌ها و کیفیت اجناس در این مرکز خرید بالاست و به‌نوعی لاکچری به‌حساب می‌آید. بنابراین شکی نیست که در دسته گران‌ترین مراکز خرید استانبول قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که هنگام بازدید از این مرکز خرید، می‌توانید گلویی در کافه‌های این بازار تازه کنید و از طعم بی‌نظیر انواع غذاها در رستوران‌های لوکس آن لذت ببرید.

ساعات کاری مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی: میدان تقسیم، عثمان بی، نیشان تاشی، مرکز خرید سیتیز

تصویری از مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

نمایی از مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

مرکز خرید فروم

بدون‌شک یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید فروم است. این پاساژ در قسمت اروپایی واقع شده است و به طور دقیق‌تر در منطقه بایرام پاشا قرار دارد. در ترکیه مسیر مراکز خرید استانبول با مترو، اتوبوس، تاکسی و... مشخص شده و دسترسی به مرکز خرید فروم بسیار آسان است. وجود یک آکواریوم بزرگ و رنگارنگ در این مرکز خرید که توجه بسیاری از گردشگران را به‌خود جلب می‌کند آن را به یکی از جاهای دیدنی استانبول تبدیل می‌کند.

برندهای متنوع داخلی و بین‌المللی در این بازار وجود دارند که می‌توانید با گشت‌وگذار در بین آن‌ها محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. از امکانات این مرکز خرید هم می‌توانیم به سینما، فودکورت، مرکز سرگرمی، اتاق تعویض نوزاد، پارکینگ و لگولند اشاره کنیم. همچنین می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز خرید از طعم غذا و نوشیدنی خود لذت برده و گذشت زمان را فراموش کنید.

ساعت کاری مرکز خرید فروم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید فروم: منطقه بایرام پاشا، محله کوجاتپه، خیابان پاشا

تصویری از مرکز خرید فروم استانبول

تصویری از مغازه‌های مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید اوت لت 212؛ از ارزانترین مراکز خرید استانبول

اوت‌لت 212 یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید استانبول است که در کنار بزرگراه باسین اکسپرس قرار دارد. مرکز خرید اوت‌ لت 212 به‌نوعی مرکز تجمع فروشگاه‌های اوت‌لت یا تخفیف‌دار در استانبول به‌شمار می‌رود که میزبان برندهای بین‌المللی و ترکی است که معمولا در انبار مانده و یا تک سایز شده‌اند. به طور ‌کلی اوت‌لت‌‌ها جزو مراکز خرید استانبول ارزان هستند و می‌توانید با کمی گشت‌وگذار، لباس مطلوب خود را با قیمتی باورنکردنی در این مراکز خرید پیدا کنید.

اگر فرزندی دارید که در سن رشد قرار دارد یا خودتان تمایل دارید لباس برند بپوشید و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید، نباید بازدید از اوت‌لت 212 را از دست بدهید. از امکانات این مرکز خرید می‌توانیم به پارکینگ رایگان، سینما، فودکورت و شهربازی اشاره کنیم. بنابراین حتی اگر در یکی از محله های استانبول اقامت می‌کنید که از این اوت‌لت دور است، باز هم سعی کنید سری به آن بزنید.

ساعت کاری اوت‌لت 212: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس اوت‌لت 212: منطقه باجیلار، اتوبان تاشو جائی، پلاک ۵

تصویری از مرکز خرید اوت لت ۲۱۲

تصویری از مرکز خرید اوت لت ۲۱۲

مرکز خرید عمار

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول آسیایی ، مرکز خرید عمار است که بیشتر برندهای معروف بین‌المللی و ترکی در آن غرفه دارند. انواع محصولات با تنوع قیمتی زیاد و کیفیتی مطلوب، این مرکز را به بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب تبدیل کرده‌اند. باغ وحش زیر آب، سکوی تماشایی، کافی‌شاپ، رستوران، سینما، آکواریوم و سالن نمایش از دیگر امکانات مرکز خرید عمار اسکوئر است. باید بگوییم کالاها در مرکز خرید عمار متناسب با هر بودجه و سلیقه‌ای وجود دارند و این بازار جزو به‌ صرفه ترین مراکز خرید استانبول است که ارزش بازدید را دارد.   

ساعت کاری مرکز خرید عمار: ۱۰ صبح تا ۱۰0 شب

آدرس مرکز خرید عمار: منطقه اوسکودار، محله اونالان، خیابان لیبادیه، پلاک ۸۸

تصویری از مرکز خرید عمار استانبول

تصویری از مرکز خرید عمار شهر استانبول

مرکز خرید وادی؛ از مراکز خرید مدرن استانبول

مرکز خرید وادی یکی از به‌روزترین و مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول است که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد. این مرکز خرید یک پروژه عظیم اقتصادی در شمال شهر استانبول است که ۳ بخش بی‌نظیر دارد. در بخش اول یا همان تراس وادی، پارک وادی و بلوار وادی قرار دارد. وجود بیش از ۱۰۰۰ محل اقامت برای گردشگران در این بخش ازجمله دلایل جذابیت بخش اول وادی است. از امکانات بخش تراس مرکز خرید وادی می‌توانیم به مرکز تناسب اندام، زمین بازی، آرایشگاه، مهدکودک و سوپر مارکت اشاره کنیم. 

بخش دوم یا همان پارک وادی دارای فضایی به مساحت ۷۴۰۰۰ مترمربع است. بخش سوم این پروژه عظیم شامل بلوار وادی است که به‌نوعی بخش اصلی در زمینه تجارت این مجموعه به‌حساب می‌آید. بلوار وادی شامل یک مرکز خرید، یک هتل ۵ستاره بین‌المللی، کافه، رستوران و... است. این بخش خیابان خرید هم دارد؛ مکانی برای خرید در فضای باز که می‌توانید انواع اکسسوری، جواهرات، لوازم ورزشی، کیف، کفش، برندهای مطرح پوشاک ترک و بعضی از برندهای بین‌المللی را در آن بیابید. وجود یکی از بزرگ‌ترین سینماهای کشور ترکیه در کنار فودکورت‌ها و رستوران‌های این مجموعه، منجر به افزایش محبوبیت مرکز خرید وادی نسبت به سایر مراکز خرید استانبول شده است.

ساعت کاری مرکز خرید وادی: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید وادی: مرکز خرید وادی استانبول در ساریر، محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز

تصویری از مرکز خرید وادی استانبول

تصویری از مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید اپتیموم

در میان مراکز خرید استانبول جایزه «نوآوری در نحوه خرید و جذب مشتری» به مرکز خرید اوت‌لت اپتیموم در بخش اروپایی ترکیه تقدیم شده است. همین موضوع به‌تنهایی می‌تواند بیانگر جذابیت و محبوبیت اپتیوم باشد. این مرکز با ایجاد محیطی پویا و لذت‌بخش، تلفیقی از سرگرمی و خرید را برای مشتریان فراهم کرده است. این نوآوری باعث شده بالغ بر ۱۳ میلیون بازدید‌کننده در سال به این مرکز خرید مراجعه کنند.

محیطی مدرن، فضای اجتماعی پویا، سینماهای فوق‌العاده، سالن سینمای ۵بعدی، پارکینگ، زمین‌های بازی کودکان، اولین و تنها پیست اسکی روی یخ در آناتولی در فضایی بالغ بر 540 متر مربع و... از امکانات متفاوت این مرکز خرید رویایی است.

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به خرید و جست‌وجوهای طولانی ندارید، بازدید از این مرکز، لذت خریدکردن را دوچندان می‌کند. کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید اپتیموم انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کنند و می‌توانید در کنار میل‌کردن غذا از چشم‌انداز زیبای این مجموعه هم لذت ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید اپتیموم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید اپتیموم: منطقه آتاشهیر، محله ینی صحرا، خیابان دموکراسی

مرکز خرید ونیزیا؛ فضای ونیزی در مراکز خرید استانبول

یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید اوت‌لت ونیزیا است. این مرکز خرید مجلل به‌وسیله کانال‌های آب ‌مصنوعی و استخرهای زیبایش، تداعی‌کننده میدان معروف «سن مارکو» و حال‌وهوای ونیز است. مرکز خرید همواره‌ تخفیف ونیزیا، فروشگاه‌های اوت‌لت بسیاری از برندهای معروف اروپایی و ترکی مانند نایکی، هامل، پوما،آدیداس،تیمبرلند و نورث فیس را در خود جای داده است.

دسترسی به این مرکز خرید زیبا توسط خط تراموای حبیبلر ـ توپکاپی که در نزدیکی کاخ توپکاپی استانبول قرار دارد، بسیار آسان است. از امکانات مرکز خرید ونیزیا می توانیم به مراکز سرگرمی، فودکورت، سینما و مکان‌های زیادی برای عکاسی اشاره کنیم.

ساعت کاری مرکز خرید ونیزیا: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید ونیزیا: منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کارادنیز، اتوبان اسکی ادیرنه، پلاک ۴۰۸

مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول میان مردم محلی و گردشگران است. این مرکز در سال ۲۰۰۰ ساخته شد و حدود ۱۴۰ فروشگاه در آن آماده میزبانی از شما هستند. مرکز خرید اولیویوم در دسته بازارهای ارزان قیمت استانبول قرار دارد که برندهای اروپایی و ترک مانند ال‌سی‌وای‌کی‌کی، کوتون، نایکی، زارا، آدیداس، دفاکتو و... در آن یافت می‌شود. از امکانات این مرکز خرید می‌توانیم به سالن‌های سینما و تئاتر، رستوران‌ها و فست‌فودهای بین‌المللی مانند کی اف سی و مک دونالد اشاره کنیم.

ساعات کاری مرکز خرید اولیویوم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید اولیویوم: زیتون بورنو، محله گوگالپ، خیابان معمر اکسوی، مرکز خرید اوت لت اولیویوم

تصویری از مرکز خرید اولیویوم

تصویری از نمای بیرونی مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید بی اوغلو ایش؛ از مراکز خرید بصرفه استانبول

یکی دیگر از به‌صرفه‌ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید بی اغلو ایش است. در این مرکز خرید خبری از کالاهای لوکس و برندهای معتبر نیست و بیشتر به‌درد کسانی می‌خورد که به‌دنبال خرید کالاهای ارزان‌قیمت با تعداد بالا هستند. این مرکز خرید در خیابان استقلال استانبول قرار دارد و بیشتر فروشگاه‌های آن در زمینه پوشاک فعال هستند.

ساعت کار مرکز خرید بی اغلو ایش: ۹ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید بی اغلو ایش: میدان تقسیم، ابتدای خیابان استقلال

مرکز خرید استینی پارک

استینی پارک یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که انواع برندهای مطرح جهانی در آن حضور دارند. این مرکز در سال ۲۰۰۷ با سرمایه ۲۷۰ میلیون دلاری راه‌اندازی شد. یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سالن‌های سینما و تئاتر استانبول که توسط کمپانی آی مکس ساخته شده نیز در این مرکز خرید قرار دارد. در مرکز خرید استینی پارک حدود ۳۰۰ فروشگاه برندهای ترکی و بین‌المللی وجود دارند که برندهایی نظیر زارا، هوگو باس، دولچه اند گابانا، فندی، دیور، پرادا، دبنهامز، منگو، لوئی ویتون، بربری، میو میو و گوچی را ارائه می‌کنند. 

این مرکز خرید‌، بخشی مربوط‌ به فروش موادغذایی هم دارد که می‌توانید تمام نیاز روزانه خود را از آنجا تهیه کنید. در کنار فروشگاه‌های مد و لباس، فروشگاه‌های هنری، سرگرمی، رستوران‌های بین‌المللی و ... از دیگر امکانات این مرکز خرید هستند. اگر قصد دارید با مترو به مرکز خرید استینه پارک بروید، می‌توانید بعد از سوارشدن در خط M2، در ایستگاه ایازآقا پیاده شوید. بعد از چند قدم به مرکز خرید زیبای استینی پارک استانبول می‌رسید.

ساعت کار مرکز خرید استینی پارک: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید استینی پارک: پینار، ساریر 34460 استانبول

تصویری از مرکز خرید استینی پارک

تصویری از مرکز خرید استینی پارک

مرکز خرید مال آف استانبول؛ از بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید مال آف یکی از بهترین مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی است که در بزرگراه تی ای ام در باشاکشهیر قرار دارد. این مرکز خرید مجلل محل تجمع بیش از ۱۰۰ برند ترکی و اروپایی است که از بین آن‌ها می‌توانیم به برندهایی دبنهامز، زارا، منگو، نایکی، لاکوست، ماوی،کو.تون، مودو و... اشاره کنیم. 

ناگفته نماند که مال آف استانبول یک مرکز خرید و سرگرمی به حساب می‌آید که هتل مجلل و زیبایی را نیز درون خود جای داده است. از امکانات این مرکز خرید جذاب می‌توان به شهربازی، پارکینگ، سالن سینما، تئاتر، فودکورت، کافه‌ها و رستوران‌های بین‌المللی اشاره کرد. اگر تمایل دارید با مترو خود را به مرکز خرید مال آف برسانید، باید بعد از سوارشدن در خط M9، در ایستگاه ماسکو از مترو خارج شوید. آن‌گاه با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید خود را به یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برسانید.

ساعت کاری مال آف استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مال آف استانبول: بلوار سلیمان دمیرل، منطقه باشاک شهیر، پلاک ۷

تصویری از مرکز خرید مال آف استانبول

تصویری از مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید زورلو

یکی دیگر از مراکز خرید استانبول که محیطی جذاب برای خرید و سرگرمی محسوب می‌شود، مرکز خرید زورلو نام دارد. این مرکز خرید یکی از جدیدترین مراکز استانبول است که در محله بشیکتاش قرار گرفته و دارای یک هتل ۵ستاره، چندین اداره و تعدادی رستوران بین‌المللی است.

از جذابیت‌های این مرکز خرید می‌توانیم به حراج‌های فصلی آن اشاره کنیم؛ به این صورت که هنگام این حراج‌ها، بهترین محصولات از بهترین برندها با تخفیف‌های فوق‌العاده به فروش می‌رسند و می‌توانید خریدی جانانه را تجربه کنید. فودکورت، مرکز سرگرمی، مکانی مناسب برای برگزاری رویدادها، پارکینگ و... از امکانات مرکز خرید زورلو هستند.

ساعت کاری مرکز خرید زورلو: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید زورلو: منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو، پلاک ۲

تصویری از مرکز خرید زورلو

تصویری از مرکز خرید زورلو

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم از جمله لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول است و ساختمان شیشه‌ای بسیار زیبایی دارد. فروشگاه‌های این مرکز خرید مجلل بهترین برندها را در زمینه پوشاک مردانه، زنانه و کودک در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. برندهایی مانند پیرگاردین، زارا، آدیداس و... از جمله محبوب‌ترین اجناس این مرکز خرید هستند.

برای خرید از این مرکز لوکس می‌توانید قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید؛ به این دلیل که اگر سفرتان به استانبول در زمان تخفیف‌های آخر فصل باشد، می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را از میان برندهای مطرح اروپایی و ترکی با مبلغی بسیار مناسب خریداری کنید. از جمله امکانات مرکز خرید پالادیوم می‌توانیم به فودکورت‌های لوکس، سالن‌های بزرگ سینما و تئاتر، پارکینگ و... اشاره کنیم.

ساعات کاری مرکز خرید پالادیوم: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید پالادیوم: بارباروس، آتاشهیر، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون یکی دیگر از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و بیش از ۱۶۰ فروشگاه در آن وجود دارد. کانیون در منطقه تجاری لونت و خیابان بویوکدره واقع شده است. لوازم بازی کودکان، پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، جواهرات، اکسسوری و... را می‌توانید از این مرکز خرید باشکوه تهیه کنید. 

از امکانات این مجموعه می‌توانیم به پارکینگ بزرگ، ۹ سالن سینما، باشگاه بدن‌سازی، سالن تئاتر، ۲۶ رستوران بین‌المللی، کافه‌های زنجیره‌ای و... اشاره کنیم. مرکز خرید کانیون یکی از کامل‌ترین مراکز خرید استانبول است و نمایندگی‌هایی از برندهای محبوب و شناخته‌شده در آن حضور دارند.

ساعت کاری مرکز خرید کانیون استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید کانیون استانبول: محله لونت، خیابان بویوکدره، پلاک ۱۸۵

مرکز خرید آکمرکز، از مراکز خرید پرطرفدار استانبول

مرکز خرید آکمرکز از آن دسته مراکز خرید پرطرفدار استانبول است که در نزدیکی محله بشیکتاش قرار دارد. یکی از دلایل محبوبیت آکمرکز هم جایزه بین‌المللی «طراحی و توسعه جهانی» است که این مرکز خرید توانسته دریافت کند. تنوع کالاهایی که می‌توانید در آکمرکز پیدا کنید، بسیار زیاد است. اگر با تور ترکیه به این کشور سفر کردید و استانبول را هم دیدید، از این مرکز خرید دیدن کنید.

کالاهایی مانند انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و... . کالاهای این مرکز خرید معمولا با کیفیت هستند و قیمت مناسبی دارند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به استانبول را دارید، بازدید از مرکز خرید آکمرکز را در برنامه خود قرار دهید.

ساعت کاری مرکز خرید آکمرکز: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

آدرس مرکز خرید آکمرکز: منطقه اتیلر در استانبول، محله بشیکتاش، خیابان نیسپتیه.

تصویری از مرکز خرید آکمرکز

تصویری از مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید سفیر

بلندترین آسمان خراش ترکیه متعلق به مرکز خرید سفیر استانبول است که در منطقه لونت شیشیلی قرار دارد. این مرکز خرید با معماری منحصر‌به‌فردی که دارد، توانسته هوای بیرون را به درون ساختمان هدایت کند. سفیر با محیط زیست سازگار است و به دلیل ذخیره انرژی که در این مرکز انجام می شود، در بین طرفداران محیط زیست محبوبیت زیادی دارد.

از امکانات این مجموعه خاص می‌توانیم به زمین گلف، محل اقامت، رستوران، کافه و... اشاره کنیم. اگر با مترو می‌خواهید به این مرکز تجاری زیبا بروید، سراغ خط M2 بروید و در ایستگاه  لونت، قطار را ترک کنید.

ساعت کاری مرکز خرید سفیر استانبول: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید سفیر استانبول: لونت، اسکی بویوکدره، بشیکتاش

مراکز خرید استانبول؛فرصت استثنایی خرید در ترکیه

جذابیت‌های خرید از استانبول تنها محدود به خریدن کالاهای مورد نیازتان نیست؛ بلکه می‌توانید هنگامی ‌که مشغول خرید هستید، از امکانات رفاهی و تفریحی این مراکز هم استفاده کنید. با این حال، گردشگران زیادی هستند که فقط به ‌قصد خرید از استانبول به ترکیه سفر می‌کنند و یکی دو روزه سفر خود را به پایان می‌رسانند. اگر شما هم جزو این دسته از گردشگران هستید، بهتر است قبل از سفر با تور استانبول بدانید که به‌دنبال چه کالاها و برندهایی هستید. این‌گونه می‌توانید هنگام انتخاب هتل یا محل اقامت‌تان، لیست مراکز خرید استانبول را مدنظر داشته باشید. اگر به استانبول سفر کرده‌اید، بگویید از نظر شما بهترین مرکز خرید این شهر کدام است؟

سوالات متداول

۱- مراکز خرید معتبر در استانبول کجا قرار دارند؟

استانبول به عنوان یکی از قطب‌های خرید معروف جهان، دارای مراکز خرید متعددی است. برخی از مراکز خرید معتبر این شهر شامل مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید اوپتیموم، مرکز خرید وادی، مرکز خرید عمار و مرکز خرید سفیر است.

۲- چه محصولاتی در مراکز خرید استانبول موجودند؟

مراکز خرید استانبول انواع محصولات را شامل می‌شوند از جمله لباس، کفش، لوازم الکترونیکی، زیورآلات، لوازم خانگی، کتاب و لوازم تحریر، غذا و نوشیدنی و موارد دیگر. همچنین در برخی از مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها و سینماها نیز وجود دارند که امکانات خریداران را تکمیل می‌کنند.