همه چیز درباره هتل های خیابان استقلال استانبول

دانستنی های سفر 27 دی ، 1402 5 دقیقه

یکی از مهم‌ترین موضوعات هنگام مسافرت، داشتن مکانی مناسب برای استراحت است. حال این پرسش به ‌وجود می‌آید که این مکان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که بتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید؟ بگذارید در پاسخ به این سوال راهنمایی‌تان کنیم. اقامتگاه انتخابی شما باید علاوه بر امکانات رفاهی و خدماتی، مسیر دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر مانند مراکز خرید و مکان‌های دیدنی داشته باشد. خوشبختانه هتل‌های زیادی در ترکیه وجود دارد که از این ویژگی‌ها برخوردارند؛ اما هتل‌ های خیابان استقلال استانبول که نزدیک میدان تکسیم هستند، گزینه‌ای بسیار مطلوب برای اقامت شما محسوب می‌شوند. به همین دلیل در این نوشته به معرفی انواع هتل‌های ۵ستاره، ۴ستاره و ۳ستاره خیابان‌های استقلال استانبول پرداخته‌ایم. 

هتل های 5 ستاره خیابان استقلال استانبول

در این قسمت هتل‌های لوکس خیابان استقلال را در استانبول معرفی می‌کنیم.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان یکی از بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های 5 ستاره در خیابان استقلال استانبول است که اقامت رویایی و دل‌نشینی را برای‌تان فراهم می‌کند. از امکانات این هتل 5ستاره می‌توانیم به وای‌فای، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کنیم. مرکز تناسب اندام بزرگ این مجموعه با فضایی نزدیک به 1800 متر، سالن ماساژ، مرکز آب‌درمانی، حمام‌ ترکی و... از امکانات مخصوص هتل است که می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. رستوران این مجموعه انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی، مدیترانه‌ای و ژاپنی را برای مهمانان هتل سرو می‌کند. 

در کافی‌شاپ این هتل می‌توانید طعم اصیل قهوه ترکی را به همراه ناب‌ترین باقلوای استانبول امتحان کنید. فرودگاه آتاتورک تا هتل دیوان استانبول حدود 20 کیلومتر فاصله دارد؛ ولی زمانی‌که به این هتل رسیدید، در قلب شهر هستید و دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر دارید. مثلا فاصله کاخ دولما باغچه استانبول نزدیک به یک کیلومتر و کافه‌ها، رستوران ها و گالری‌های خیابان استقلال در فاصله 5دقیقه‌ای شما هستند. 

آدرس: تکسیم، عسکر اوساگی کادسی 1.

تصویری از هتل دیوان استانبول

تصویری از هتل دیوان استانبول

هتل اینترکانتیننتال استانبول

در اتاق‌های هتل اینترکانتیننتال چشم‌اندازی خیره‌‌کننده از میدان تکسیم و تنگه زیبای بوسفروس را خواهید دید. امکانات این هتل 5ستاره و لاکچری علاوه بر خدمات معمول هتل‌ها این موارد را شامل می‌شود:

  • مرکز تناسب اندام
  • حمام ترکی
  • استخر روباز
  • مرکز اسپا
  • شیرینی فروشی

 هتل اینترکانتیننتال در فاصله‌ای بسیار کوتاه از میدان تکسیم قرار دارد که همین موضوع باعث شده گردشگران زیادی از بین هتل های خیابان استقلال استانبول سراغ این هتل بروند. رستوران‌های این مجموعه نمایی فوق‌العاده برای مهمانان به هنگام سرو غذا فراهم کرده‌اند.

فاصله هتل اینترکانتیننتال از خیابان استقلال تنها 250 متر است. ایستگاه میدان تکسیم در فاصله 50 متری از هتل قرار دارد و بیمارستان آکیبادم تکسیم در چند‌قدمی هتل واقع شده است.

آدرس: تکسیم، عسکر اوساگی کد 1.

تصویری از هتل اینترکانتیننتال در استانبول

تصویری از هتل اینترکانتیننتال در استانبول

هتل مارمارا تقسیم؛ بهترین هتل خیابان استقلال استانبول

بهترین هتل خیابان استقلال استانبول از نگاه گردشگران هتل 5ستاره مارمارا در نزدیکی میدان تکسیم (تقسیم) است. ارتفاع بلند این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر به شما می‌دهد. اتاق‌های بزرگ، استخر روباز، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن اسپا، سونا، سولاریوم و از همه مهم‌تر دسترسی بسیار آسان به تمام نقاط شهر از ویژگی‌های این هتل لاکچری است.

هتل مارمارا دارای چند رستوران و کافی شاپ است که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای بین‌المللی و ترکی را در آن‌ها میل کرده و از تماشای مناظر زیبای استانبول لذت ببرید. فاصله کاخ دولما باغچه از این هتل 15 دقیقه است و هر زمان که بخواهید، می‌توانید با چندقدم پیاده‌روی در خیابان استقلال، لذت گشت‌و‌گذار در پاساژها و مغازه‌ها را تجربه کنید.

آدرس: عثمانلی سوساک 1.بی.

تصویری از هتل مارمارا تقسیم

تصویری از هتل مارمارا تقسیم

هتل سی وی پارک بوسفروس

هتل 5 ستاره سی وی بوسفروس لاکچری‌ترین هتل خیابان استقلال استانبول است که امکانات فراوانی دارد. ازجمله امکانات این هتل جذاب که استفاده از آن‌ها لذت فراوانی به همراه خواهند داشت عبارتند از:

  • دو استخر
  • حمام ترکی
  • سونا
  • جکوزی
  • مرکز تناسب اندام
  • مرکز اسپا
  • سالن ماساژ

بیشتر اتاق‌ها دارای تراس هستند که تماشای تنگه بوسفروس از آن، لذت زیادی دارد. حتی می‌توانید پس از صرف غذا سری به نزدیک ترین سواحل به میدان تکسیم استانبول بزنید.

یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل سوئیت‌هایی کاملا مجهز هستند. این هتل لوکس 3 رستوران دارد که در یکی از آن فقط غذای دریایی سرو می شود. در رستوران دیگری غذاهای گوشتی و در سومین رستوران غذاهای ژاپنی مانند سوشی و... به مهمانان عرضه می شود.

هتل سی وی پارک بوسفروس در فاصله ای 400 متری تا خیابان استقلال و 5 دقیقه‌ای تا کاخ دولما باغچه قرار دارد. مرکز تجاری زورلو و پارک ایستینیه نیز به ترتیب 7 و 11 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

آدرس: گوموسویو ماهالسی، اینونو کادسی 8

تصویری از هتل سی وی پارک بوسفروس

تصویری از هتل سی وی پارک بوسفروس

هتل گزی بوسفروس؛ هتلی نزدیک به خیابان استقلال

یکی دیگر از هتل‌های خیابان استقلال ترکیه که فاصله آن تا خیابان استقلال بسیار کم است، هتل گزی بوسفروس است. این هتل زیبا و لاکچری دارای امکانات زیادی است که مهمان‌ها می‌توانند نهایت استفاده از آن را ببرند. امکاناتی مانند ماساژ در آب ‌گرم، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، آب‌درمانی و... در این هتل زیبا وجود دارد. 

منظره بعضی از اتاق‌ها به سوی تنگه بوسفروس و بعضی دیگر به ‌سمت باغ است که هر یک زیبایی‌های منحصربه‌فردی دارند. یکی از جاذبه‌های هتل تماشای چشمه یخ است که در کنار سرو قهوه یا نوشیدنی دل‌چسب خواهد بود. می‌توانید از مرکز خرید هتل هم استفاده یا در هتل اقدام به اجاره خودرو کنید. فاصله فرودگاه آتاتورک تا هتل 21 کیلومتر و فاصله برج گالاتا از هتل 15 دقیقه است.

آدرس: مته کد، تکسیم.

تصویر یکی از اتاق های هتل گزی بوسفروس

تصویر یکی از اتاق های هتل گزی بوسفروس

هتل های 4 ستاره خیابان استقلال استانبول

هتل های خیابان استقلال استانبول تنها به اقامتگاه‌های لوکس 5 ستاره محدود نمی‌شوند، در ادامه هتل های 4 ستاره این خیابان معروف استانبول را باهم مرور می‌کنیم.

هتل گرند هیلاریوم، هتلی 4 ستاره در میدان تکسیم

هتل 4 ستاره گرند هیلاریوم در محله «ینی‌ کاپی» واقع شده است. این هتل زیبا دارای 74 اتاق است و در سال 2003 به بهره‌برداری رسیده است. از امکانات این هتل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پارکینگ
  • حمام ترکی
  • مرکز اسپا
  • استخر کودک
  • محل نگه‌داری کودکان
  • کافه
  • رستوران
  • خدمات لباسشویی
  • اینترنت رایگان

ساعت تحویل اتاق 14:00 و ساعت تخلیه آن 12:00 ظهر است. هتل‌های 4 ستاره معمولا بخشی از خدمات هتل‌های لاکچری و 5 ستاره را با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌دهند. این هتل‌ها برای گردشگرانی که می‌خواهند هزینه زیادی بابت هتل پرداخت نکنند، اما کماکان در پی خدمات خوب هستند، بسیار مناسب است. ایستگاه مترو و تعدادی از جاذبه‌های تاریخی مهم استانبول در چند‌قدمی هتل گرند هیلاریوم قرار دارند.

آدرس: کاتب کاظم ماهالسی، فابرکا، محله فاتح 534130

تصویری از هتل گرند هیلاریوم

تصویری از هتل گرند هیلاریوم

هتل آیکون خیابان استقلال استانبول

یکی از هتل های خیابان استقلال استانبول که تنها 15 دقیقه از آن فاصله دارد، هتل 4 ستاره آیکون است. این هتل زیبا در نزدیکی کاخ «دولما باغچه» که از جاهای دیدنی استانبول است و تعداد زیادی مرکز خرید قرار دارد. از امکانات هتل می‌توانیم به خدمات پارکینگ، پذیرش 24ساعته، خدمات شاتل، سالن زیبایی، باشگاه بدنسازی، اتاق جلسات، صندوق امانات، خدمات اسپا، استخر شنا و... اشاره کنیم.

آدرس: اسکیهسیر ماه، دولاپدره 43-47، تکسیم.

تصویر یکی از اتاق های هتل آیکون خیابان استقلال

تصویر یکی از اتاق های هتل آیکون خیابان استقلال

هتل لیون

یکی دیگر از نزدیک‌ترین هتل های خیابان استقلال استانبول که در مجاورت میدان تکسیم قرار داد، هتل 4 ستاره لیون (Lion Hotel) است. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافه، باشگاه تناسب اندام، سالن زیبایی، سونا، استخر سرپوشیده، استخر روباز، خدمات شاتل، خدمات پارکینگ، اتاق بازی، اتاق کنفرانس و... است. همچنین کارکنان هتل به زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی مسلط هستند. ساعت تحویل اتاق 14:00 و ساعت تخلیه آن 12:00 ظهر است.

آدرس: لامارتین کادسی، بی اغلو.

تصویری از هتل لیون در خیابان استقلال استانبول

تصویری از هتل لیون در خیابان استقلال استانبول

هتل میدتاون؛ هتل قدیمی خیابان استقلال استانبول

یکی از هتل های خیابان استقلال استانبول که در سال 2007 به بهره‌برداری رسید، هتل 4 ستاره میدتاون است که 80 اتاق دارد. خدمات هتل میدتاون شامل رستوران، کافه، خدمات تبدیل ارز، اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و... است که در صورت استفاده از هر کدام، نیاز به پرداخت هزینه‌ای جداگانه دارید. این هتل در خیابان معروف استقلال واقع شده و فاصله‌ زیادی با بوتیک‌ها، گالری‌ها و مغازه‌های لوکس آن ندارد.

آدرس: لامارتین کادسی، تالیمانه، بی اغلو.

تصویری از هتل میدتاون در استانبول

تصویری از هتل میدتاون در استانبول

هتل گرند اوزتانیک

هتل گرند اوزتانیک یکی از بهترین هتل های خیابان استقلال استانبول است که در حاشیه میدان تکسیم قرار دارد. کارکنان هتل گرند اوزتانیک به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. می‌توانید چای یا قهوه خود را در تراس هتل در حالی‌که از تماشای میدان تکسیم و مناظر زیبای استانبول لذت می‌برید، نوش‌ جان کنید.

امکانات رفاهی و خدماتی هتل گرند اوزتانیک عبارتند از:

  • وای‌فای رایگان
  • اتاق کنفرانس
  • اتاق جلسات
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا، استخر
  • پذیرش 24ساعته
  • پارکینگ

ساعت تحویل اتاق در هتل ساعت 14:00 و زمان تخلیه اتاق ساعت 12:00 است.

آدرس: توپکو کادسی، تالیمانه تکسیم، بی اغلو.

هتل های 3 ستاره خیابان استقلال استانبول

دنبال هتل های اقتصادی‌تری در خیابان استقلال می‌گردید؟ ادامه مطلب هتل های 3 ستاره خیابان استقلال را بررسی می‌کند.

هتل پرمیست

اگر در هتل های خیابان استقلال استانبول به دنبال هتلی با امکانات مناسب و خدمات خوب می‌گردید، پیشنهاد ما هتل 3 ستاره پرمیست است. این هتل در مرکز خیابان استقلال و در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. فاصله هتل تا جاذبه‌های تاریخی و موزه‌های استانبول بسیار کم است و به‌راحتی با قدم‌زدنی کوتاه به آن‌ها می‌رسید.

برج گالاتا استانبول، موزه اورهان کمال، موزه مادام توسو و... از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل پرمیست هستند. این هتل دارای 42 اتاق است که مجهز به تجهیزات سرمایشی هستند و امکاناتی مانند مینی‌بار، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون کابلی و... را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. برای رسیدن به این هتل از فرودگاه آتاتورک می‌توانید از هاواباسی استفاده کنید. 

آدرس: کاتب مصطفا سلب، بویوک پارمک کاپی.

تصویری از هتل پرمیست

تصویری از هتل پرمیست

هتل سانتا لوسیا؛ اقتصادی ترین هتل خیابان استقلال

یکی دیگر از اقتصادی‌ترین هتل های خیابان استقلال استانبول، هتل 3 ستاره سانتا لوسیا است. این هتل تنها 3 دقیقه با میدان تکسیم، 5 دقیقه با خیابان استقلال، 1 کیلومتر با موزه پرا و 2 کیلومتر با برج گالاتا فاصله دارد. با اقامت در هتل سانتا لوسیا در قلب‌ شهر هستید و تمام جاذبه‌های گردشگری در دسترس شما هستند.

از خدمات هتل پذیرایی صبحانه از ساعت 8:00 تا 10:00 صبح است. همچنین می‌توانید از خدمات وای‌فای رایگان، مینی‌بار، تلویزیون کابلی و... استفاده کنید. این هتل دارای 20 اتاق است که همه آن‌ها به تجهیزات سرمایشی مجهز هستند.

آدرس: هسیت موتار ماهالسی، فایک سوکاک، تکسی، بی اغلو.

تصویری از یک اتاق در هتل سانتا لوسیا

تصویر یکی از اتاق‌های هتل سانتا لوسیا

هتل تایتانیک کامفورت

بدون هیچ شکی هتل تایتانیک کامفورت شیشلی یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین هتل های خیابان استقلال استانبول است که در میدان تکسیم و محله شیشلی از محله های استانبول قرار دارد. این هتل 3 ستاره تنها 700 متر با مراکز خرید خیابان استقلال فاصله دارد. امکانات هتل تایتانیک شامل تهویه مطبوع، حمام خصوصی، تجهیزات بهداشتی، چای‌ساز برقی، لابی مشترک برای مهمانان، تلویزیون کابلی و صبحانه بوفه باز از ساعت 8:00 تا 10:00 صبح است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

آدرس: بین‌بیر دیرک ماه، پیر لاتی کادسی، گوکتاس 7.

تصویری از هتل تایتانیک کامفورت

تصویری از هتل تایتانیک کامفورت

هتل های خیابان استقلال استانبول تمام‌ نشدنی‌اند

اقامت در قلب شاهراه‌ استانبول یعنی میدان تکسیم و هتل های خیابان استقلال از جهات مختلفی برای گردشگران اهمیت دارد. از یک جهت در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود. از طرفی در هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل صرفه‌جویی می‌کنید؛ به گونه‌ای که می‌توانید از میدان تکسیم استانبول با اتوبوس، مترو، تاکسی و... به تمام مکان‌های دیدنی شهر سفر کنید. اقامتگاه‌های مختلفی شامل هتل‌های لاکچری، هتل‌های ارزان و اقتصادی در این منطقه وجود دارد که حتی اگر بخواهید با تور استانبول هم به این شهر بیایید، می‌توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید. اگر تجربه اقامت در هتل‌های ذکر شده را دارید، بگویید از نظر شما کدام هتل ارزش هزینه‌ای که برای آن پرداخت کردید را دارد؟

سوالات متداول

۱- هتل های محبوب در خیابان استقلال استانبول چه هتل هایی هستند؟

خیابان استقلال یکی از مناطق پرطرفدار برای اقامت در استانبول است و چندین هتل معروف و با کیفیت در آن وجود دارد. برخی از هتل‌های محبوب در این منطقه عبارتند از هتل هیلتون بوشوپشا، هتل سویسوتل بوشوپشا، هتل ریتز کارلتون، هتل فور سیزونز استانبول.

۲- چه خدمات و امکاناتی اغلب در هتل های خیابان استقلال استانبول ارائه می‌شود؟

هتل‌های خیابان استقلال استانبول امکانات و خدمات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهند. اتاق‌های لوکس و مجهز به تمامی امکانات رفاهی، رستوران‌ها و کافه‌های با غذاهای محلی و بین‌المللی، استخر و سونا برای استراحت و تفریح مهمانان، امکانات ورزشی و باشگاه‌های تناسب اندام، اینترنت رایگان و امکانات کاری برای مسافران تجاری، خدمات اتاق ۲۴ ساعته و خدمات نگهداری از کودکان، تورها و خدمات رزرو برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری برخی از خدماتی هستند که هتل‌ها به گردشگران ارائه می‌دهند تا تجربه اقامت لوکس و لذت‌بخشی را برای آنها به ارمغان بیاورند.