پارک امیرگان (Emirgan Park)

جاذبه های گردشگری 20 آذر ، 1397 5 دقیقه

پارک امیرگان یا Emirgan Park   از جاذبه های گردشگری استانبول و یک پارک تاریخی است که در نزدیکی بسفر واقع شده است. این پارک به خاطر زیبایی لاله هایش که هرساله در ماه آوریل در جشنواره لندن استانبول می روید، مشهور است.


پارک امیرگان (Emirgan Park)

پارک امیرگان مربوط به قرن 16 می شود وبه خاطر فریدون بیگ به همین نام نامیده شد . در طول قرن 17 میلادی، سلطان مراد چهارم که از فرهیختگان فارسی بود قلعه خود را بدون مقاومت به عثمانیان تحویل داد . با گذشت زمان، نام پارک به امیرگان تغییر یافت .


پارک امیرگان (Emirgan Park)

مساحت پارک امیرگان بیش از 100 هکتار است و دارای انواع مختلف گیاهان و جانوران است. این پارک زمین بازی، دوچرخه سواری، چند غرفه و یک دریاچه زینتی دارد.  
این باغ، که شامل بخشی از جنگل بلگراد است، شامل مجموعه ای جذاب از گیاهان و درختان سراسر جهان است همچنین این پارک که تنها 20 کیلومتری استانبول واقع شده است، پناهگاه مسالمت آمیز وبهشتی برای دوستداران طبیعت است.

پارک امیرگان (Emirgan Park)

این باغ به ویژه برای  دانشجویان و دانش آموزان بسیار محبوب است و بیش از 2000 گونه درخت از جمله درخت تلالو امریکایی، اسپانیایی و درخت یودا قرمز وجود دارد.
دو و نیم هکتار به بلوط های مختلف اختصاص داده شده است. گونه های عجیب و غریب عبارتند از درخت چینی ، ژاپنی ، هاتینگا ژاپنی و سایپرس آریزونا
به بازدیدکنندگان در هنگام ورود نقشه ای از باغ می دهند و به آنها هشدار می دهند که به هیچ وجه به گیاهان آسیب نرسانند.

شماره تماس : (0212) 226 1929

برسام سیر ارائه دهنده ی توراستانبول متناسب با بودجه ی شما عزیزان می باشد. 


پارک امیرگان (Emirgan Park)