مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon Istanbul

جاذبه های گردشگری 04 شهریور ، 1397 5 دقیقه

این مرکز خرید به عنوان یک از برجسته ترین مراکز خرید در ترکیه محسوب می شود. این مرکز خرید افسانه ای در استانبول در مه 2006 افتتاح شد و 400000 مترمربع فضای خرده فروشی، 26 طبقه دفاتر اداری و 179 خانه ی مجلل در اینجا وجود دارد.


مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon Istanbul

مرکز خرید کانیون استانبول یک فضایی منحصر به فرد برای خرید و سرگرمی  در قالب یک معماری فوق العاده، فراهم می کند.
Kanyon دارای 160 فروشگاه، 9  سالن نمایش سینما و مرکز تناسب اندام است. مارک های ترکی، برند های مختلف جهانی، کافه ها و نمایشگاه های مختلف در فضایی روباز، وجود دارد. اولین فروشگاه اپل در قاره اروپا نیز در مرکز خرید Kanyon واقع شده است.


مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon Istanbul

طراحان کانیون، با مشارکت جرد (www.jerde.com) که از معماران برجسته در جهان است، این مکان را طراحی و سپس ساختند. نگرانی اصلی آنها این بود که مردم چگونه با فضا ارتباط برقرار می کنند و چگونه این انرژی محیط زیست را متحول می کند و چگونه مکان ها می توانند در زندگی مردم فراتر از فضای فیزیکی خود، معنای صمیمیت بیشتری داشته باشند. این یک ترکیب منحصر به فرد طراحی، درک و هدایت رفتار انسان، معماری و برنامه ریزی شهری است.


مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon Istanbul

Kanyon Istanbul بر خلاف اکثر خانه های مدرن دیگر، بالکن ها، تراس های خصوصی و باغ ها و پنجره هایی که به هوای تازه باز می شود و 3500 متر مربع از فضای باغ است. ساکنان کانیون اصلا این احساس را ندارند که در هتل زندگی می کنند. 
در این هتل، 21 سبک مختلف از 80 مترمربع تا 380 متر مربع، تنوع وجود دارد. خانه های کانیون با طراحی داخلی توسط Sevil Peach و Brigitte Weber به گونه ای منحصر به فرد، ظریف و بسیار پر کاربرد هستند.
کافه ها و رستوران ها و زندگی اجتماعی در Kanyon به همان اندازه پر جنب و جوش است به مانند زندگی کاری. همچنین، باشگاه تناسب اندام با مساحت4000 متر مربع فرصتی برای سرگرمی و ادغام سلامتی با سرگرمی را فراهم می کند.


مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon Istanbul

کانیون استانبول دارای 160 فروشگاه است ؛ شامل سوپر مارکت ها، بازارهای خیابانی، سینماها، رستوران ها، باشگاه های سلامت 
مارک های برتر جهان، فروشگاه های الکترونیک و سرگرمی و هر نوع  فروشگاه خرده فروشی و فروشگاه های Wagamama، Douglas، Apple Store، در اینجا وجود دارد. 

آدرس مرکز خرید کانیون استانبول:

Büyükdere Caddesi No: 185 Levent، 34384 Istanbul، Turkey

شماره تماس : 5300 317 212 90+