مرکز خرید آکمرکز استانبول ( Akmerkez)

جاذبه های گردشگری 03 شهریور ، 1397 5 دقیقه

مرکز خرید Akmerkez برنده جایزه ی برترین مراکز خرید در استانبول شده است. در سال 1995، شورای بین المللی مراکز خرید، ( Akmerkez) را به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا انتخاب کرد. در سال 1996، Akmerkez به عنوان بهترین مرکز خرید در جهان توسط ICSC انتخاب شد و همچنین بالاترین جایزه ی، طراحی و توسعه را از آنِ خود کرد.


مرکز خرید آکمرکز ( Akmerkez)

Akmerkez، با 246 فروشگاه پوشاک و منسوجات، لوازم التحریر، اسباب بازی ، لوازم ورزشی، کفش، عینک و مغازه های هدیه و سوغات را همراه با رستوران ها، سینما، آرایشگاه، بانک ها، صرافی، محصولات الکترونیکی، محصولات ارتوپدی، کفاشی ، خیاطی، فروشگاه حیوان خانگی و سوپرمارکت برای همه مشتریان نیاز دارد.


مرکز خرید آکمرکز ( Akmerkez)

Akmerkez، مرکز تجاری پیشرو در ترکیه، اخیرا یک برنامه بازسازی 25 میلیون دلاری را برای حفظ وضعیت خود به عنوان برترین مرکز خرید در جهان اعلام کرده است.
طراحی جدید شامل یک معماری جامع در نمای بیرونی، طراحی داخلی، نورپردازی و یک رستوران فوق العاده لوکس است. کلِ این مرکز به زودی بازسازی خواهد شد تا یک حس جدید خرید فوق العاده با استفاده از بهترین امکانات و خدمات برای مشتریان فراهم کند. 


مرکز خرید آکمرکز ( Akmerkez)

در مدرن ترین روش، این طراحی از Bosphorus الهام گرفته است. مرکزخرید جدید با اَشکال زیبا و انعکاسی و فضاهای درخشان طراحی شده است. 


مرکز خرید آکمرکز ( Akmerkez)

ساعات بازدید :
 همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب  میزبان مشتریان عزیز است و هر ماه بین 1 تا 1.5 میلیون نفر بازدیدکننده دارد.

آدرس مرکز خرید آکمرکز:
Nispetiye Caddesi، Ulus، 34337 Etiler، استانبول

شماره تماس :  1007 282 2120 90+