5 هتل لاکچری مارماریس

دانستنی های سفر 03 تیر ، 1397 5 دقیقه

یکی از بهترین و پرطرفدارترین شهرهای ترکیه ، مارماریس است .در اینجا بهترین هتلهای 5 ستاره مارماریس را به شما معرفی می کنیم ؛ پس با  برسام سیر همراه باشید .


1- هتل بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum)


این هتل، یک هتل ۵ ستاره و لوکس در مارماریس است و به دلیل رنگ آبی هتل، نام آن را بلو بی پلاتینیوم گذاشتند . این هتل تا ساحل مارماریس ، 3 دقیقه پیاده روی دارد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز، امکانات آبگرم، و همچنین Wi-Fi و ساحل خصوصی است.
اتاق های هوای Blue Bay Platinum در سبک مدرن، با رنگ و سبک کاشی و سرامیک تزئین شده اند. هر اتاق دارای تلویزیون ماهوارهای با تختخواب، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق و یخچال دارد. Wi-Fi رایگان در همه مناطق قابل دسترسی است.
این هتل دارای یک رستوران بوفه مدرن است که از غذاهای بین المللی و همچنین 2 رستوران دارای غذاهای محلی  است. در هنگام سرو غذا ، مهمانان می توانند از موسیقی زنده یا نمایش ، که توسط هتل برگزار می شود، لذت ببرند. 
همچنین مهمانان می توانند از ماساژ و ورزش هایی مثل تنیس روی میز،دارت و بیلیارد استفاده کنند و یک باشگاه و زمین برای بچه ها وجود دارد.
هتل بلو بی پلاتینیوم در فاصله 1.9 کیلومتری مرکز مارماریس و 90 کیلومتر از فرودگاه بین المللی دالامان قرار دارد. پارکینگ خصوصی ، پارکینگ رایگان عمومی  و خودروی کرایه ای هم در نزدیکی این هتل وجود دارد.
این هتل، در مجموع 437 اتاق دارد و دارای یک آبشار فوق العاده است. علاوه بر حمام عادی ترکیه، سونا و اتاق های درمان "دکتر ماهی" جدیدترین روش زندگی را ارائه می دهد.و دارای پذیرش 24 ساعته می باشد . 
سایرامکانات هتل: تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سالن آرایشی


هتل بلو بی پلاتینیوم



2- هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس (D-Resort Grand Azur Marmaris)


این هتل، از هتل های 5 ستاره ی مارماریس است. فاصله آن تا ساحل ،2 دقیقه پیاده است؛ تا مرکز مارماریس ۲ کیلومتر و تا قلعه مارماریس کمتر از ۳ کیلومتر فاصله دارد.
هتل دی ریزورت گرند آزور، اتاقهایی را در نزدیکی مرکز کاراکان دارد. این هتل دارای استخر شنا در فضای باز،سونا، سرگرمی شبانه و میز پذیرش 24 ساعته است. تمام اتاق های هتل مجهز به ،اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون با کانال های ماهواره ای می باشند. اتاق ها با حمام اختصاصی و دوش با لوازم بهداشتی مجهز شده اند و در این هتل، اتاق های خاصی دارای بالکن می باشند.
این هتل دارای رستوران های مختلف با انواع سلیقه هاست .
مرکز سلامت در D-Resort Grand Azur Marmaris شامل یک مرکز تناسب اندام ،حمام ، سوناو سولاریوم می باشد. شما می توانید از امکانات ورزشی شامل  تنیس و تنیس روی میز ، دارت، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی استفاده کنید.  در هتل دوچرخه و ماشین اجاره ای نیز موجود است. یک مینی  بار در اتاق وجود دارد . پنجشنبه بازار در فاصله ی 2.3 کیلومترهتل است. نزدیکترین فرودگاه ، فرودگاه دالمن است که در 50 کیلومتری هتل واقع شده است
این هتل، تمام امکانات هتل ها را با بالاترین سطح کیفیت و استانداردها دارد. مدیرمهمان نواز هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس ، تلاش می کند تا این هتل در سطح محلی و بین المللی شهرت و برتری کسب کند. 
سایر امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، استخر کودکان، ماساژ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، ، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق ، سالن آرایشی

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس



3- هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا (Green Nature Resort and Spa)

از ویژگی های این هتل 5 ستاره ، 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل است و فاصله آن تا مرکز مارماریس کمتر از 5 کیلومترمی باشد. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و بیرونی، امکانات اسپا و اتاق های تهویه مطبوع با تلویزیون ماهوارهای و بالکن است. تمام اتاق های هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا ، دارای کفپوش و مبلمان ساده و یک جعبه ایمنی و یک مینی بار استاندارد هستند.
بوفه ی صبحانه با انواع خوراکی ها وجود دارد .شما می توانید غذاهای سنتی و جهانی را در بوفه و رستوران های محلی و بین المللی میل کنید. در طول روز، غذای فست فود مانند همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و ماکارونی و منوی ویژه کودکان همه ساعت وجود دارد . 
امکانات اسپا شامل سونا، حمام ترکی و سالن تناسب اندام و خدمات ماساژ ارائه می شود.این هتل دارای استخر، استخر کودکان می باشد .  شما می توانید از بازی بیلیارد، دارت، اتاق بازی و تنیس روی میز در طبیعت لذت ببرید. همچنین زمین بازی کودکان، برای فرزند دلبندتان وجود دارد.
فقط 1 کیلومتر تا پارک آبی،  کمتر از2 کیلومتر تا طبیعت سبزو مراکز خرید کاراکان فاصله است اما تا فرودگاه دالامان در حدود 100 کیلومتر است.
سایر امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، غواصی ،کرایه خوردو، کتابخانه، بار، صبحانه در اتاق، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، سالن آرایشی




هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا مارماریس




4-هتل گرند پاشا (Grand Pasa Hotel)


این هتل 5 ستاره دارای ظرفیت: 280 اتاق، 566 تخت، 6 سوئیت، 3 اتاق غیر فعال ، استخرو نمایش باغ است.
جزئیات اتاق: تلفن مستقیم، بالکن، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون ماهواره ای پلاسما، سیستم تهویه هوا، حمام، وان، سشوار، تلفن در حمام.
هتل Grand Pasa  زیبایی طبیعی و منظره ای منحصر به فرد از شهرمارماریس را نشان می دهد. به جز فاصله نزدیک با رستوران، وسایل سرگرمی و رومینگ در اطراف فرصتی برای داشتن هر گونه امکانات تفریحی ست. در این هتل سعی بر این است که همراه با خانواده تان در تعطیلات در محیط راحت و دوستانه لذت ببرید.رستوران های این هتل ارائه دهنده ی انواع غذاهای خوش طعم می باشد . 
استخر روباز و سرپوشیده در این هتل برای راحتی مهمانان ، و فضایی سرگرم کننده با کادری حرفه‌ای نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. مرکز آبگرم و سالن ماساژ نیز خدمات عالی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.
 فاصله تا ساحل 300 متر، تا مرکز مارماریس 3 کیلومتر،تا بیمارستان دولتی 5 کیلومتر،تا بیمارستان دولتی ایزل مارماریس 2 کیلومتر، تا فرودگاه دالامان 90 کیلومتر و فرودگاه 150 کیلومتر است
همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی هستند.

این هتل دارای ساحل عمومی می باشد .

هتل گرند پاشا مارماریس


5-هتل آکوا (Hotel Aqua)


این هتل 5 ستاره ، حدود 1 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. هتل Aqua اتاق های تهویه مطبوع به همراه Wi-Fi رایگان و بالکن خصوصی دارد. این هتل دارای استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی است. اتاقهای هتل Aqua در سال 2013 بازسازی شده و دارای مینی بار، امکانات چای و قهوه و تلویزیون ماهوارهای می باشد. از بالکن خصوصی خود می توانید از منظره ی خلیج Icmeler و باغ های زیبا لذت ببرید.مهمانان می توانند ورزش های مختلفی مانند تنیس و بسکتبال،دارت و بیلیارد بازی کنند. هتل آکوا همچنین امکانات بهداشتی مختلفی از جمله حمام سنتی ترکی ، سونا و ماساژ ارائه می دهد. کودکان می توانند در باشگاه کودکان سرگرم باشند. رستوران های هتل ها غذاهای ایتالیایی، ترکی و غذاهای دریایی طبخ می کنند. لابی 24 ساعته باز است وانواع نوشیدنی ها را در منوی خود دارد . 
Hotel Aqua در مرکز شهر ایسملر واقع شده وتا مرکز شهر مارماریس 20 دقیقه در فاصله دارد.هتل دارای پارکینگ رایگان است.مهمان ها در خلیج Icmeler نسبت به سایر نقاط این منطقه شادتر هستند.
امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، غواصی،کرایه خوردو، ، بار، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، سالن آرایشی

هتل آکوا مارماریس

برای رزرو تور مارماریس کلیک کنید.