بهترین هتل ‌های مارماریس برای اقامت در ترکیه

دانستنی های سفر 29 اردیبهشت ، 1403 5 دقیقه

مارماریس، نگین ساحل دریای اژه، با تنوع بی‌نظیر هتل‌ها، برای هر سلیقه و با هر میزان بودجه‌ای محلی برای اقامت دارد. از هاستل‌های مقرون به صرفه تا هتل‌های ۵ ستاره و لوکس، بر اساس سلیقه و اولویت‌هایتان می‌توانید در این شهر زیبا، بهترین مکان را برای اقامت پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل ‌های مارماریس را معرفی کنیم تا هنگام سفر بهترین محل را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا

از ویژگی‌های این هتل 5 ستاره، 9 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل و فاصله آن تا مرکز مارماریس کمتر از 5 کیلومتر است. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و بیرونی، امکانات اسپا و اتاق‌های تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن است. تمام اتاق‌های هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا دارای کفپوش و مبلمان ساده، یک جعبه ایمنی و یک مینی بار استاندارد هستند.

بوفه صبحانه با انواع خوراکی‌ها وجود دارد. شما می‌توانید غذاهای سنتی و جهانی را در بوفه و رستوران‌های محلی و بین‌المللی میل کنید. امکان سفارش فست فودها مانند همبرگر، سیب زمینی سرخ‌کرده، ماکارونی و منوی ویژه کودکان در طول روز و در هر ساعتی وجود دارد.

امکانات اسپا شامل سونا، حمام ترکی، سالن تناسب اندام و خدمات ماساژ ارائه می‌شود. این هتل دارای استخر کودکان است. شما می‌توانید از بازی بیلیارد، دارت، اتاق بازی و تنیس روی میز در طبیعت لذت ببرید. همچنین فرصت بازی در زمین بازی کودکان، برای فرزند دلبندتان وجود دارد.

آدرس هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا روی نقشه

فقط 1 کیلومتر تا پارک آبی، کمتر از 2 کیلومتر تا طبیعت سبز و مراکز خرید کاراکان فاصله است، اما تا فرودگاه مارماریس در حدود 100 کیلومتر است. سایر امکانات هتل عبارتند از:

  • شاتل هواپیمایی
  • پارکینگ
  • بار
  • ساحل اختصاصی
  • غواصی
  • کرایه خوردو
  • کتابخانه
  • صبحانه در اتاق
  • تبادل ارز
  • نگهداری کودک
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • خدمات شستشو و خشکشویی
  • فکس/فتوکپی
  •  سیستم تهویه
  • صندوق امانات
  • سالن آرایشی

تصویری از هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا

تصویری از هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا

هتل لابراندا مارس؛ بهترین هتل مارماریس ۵ ستاره

هتل لابراندا مارس مارماریس، یک هتل ۵ ستاره و از بهترین هتل‌ های مارماریس ترکیه است. این هتل در نزدیکی ساحل ایچملر و در میان جنگل کاج زیبایی قرار دارد که در ۵ کیلومتری مرکز شهر مارماریس واقع شده، و به راحتی با تاکسی یا اتوبوس قابل دسترسی است. 

 ساحل اختصاصی، چهار استخر، زمین تنیس، مرکز اسپا، پارک آبی و رستوران‌های متنوع، از امکانات هتل لابراندا مارس است که می‌تواند انتخابی عالی برای خانواده‌ها و زوج‌هایی باشد که به دنبال یک تعطیلات آرامش‌بخش و در عین حال سرگرم‌کننده هستند. فقط برای استفاده از پارک آبی، لازم است حواس‌تان به آب و هوای مارماریس باشد؛ چراکه در فصول سرد نمی‌توان از پارک آبی استفاده کرد.

این هتل همچنین یک کلوب مخصوص بچه‌های ۴ تا ۱۲ساله دارد که همین امر، لابراندا مارس را تبدیل به یکی از بهترین هتل ‌های مارماریس برای کودکان کرده است.

این هتل علیرغم اینکه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مارماریس است، از قیمت مناسب‌تری نسبت به رقبای خود برخوردار است. هزینه‌ رزرو اتاق در این هتل لوکس از شبی ۱۳ تا ۲۱ میلیون تومان است. 

آدرس هتل لابراندا مارس روی نقشه

  • فاصله از مرکز خرید: ۱ کیلومتر
  • فاصله از فرودگاه: ۹۰ کیلومتر
  • فاصله از ساحل ایچملر: ۳ کیلومتر

نمای هوایی از هتل لابراندا مارس در مارماریس

نمای هوایی از هتل لابراندا مارس مارماریس

هتل بی ریزورت مارماریس

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌های ساحلی شهر مارماریس هستید، هتل بی ریزورت مارماریس می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل 5 ستاره با ساحل شنی اختصاصی و آب‌های نیلگون خلیج، فضایی آرامش‌بخش و دل‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. تصور کنید که در حالی که نسیم خنک ساحلی نوازشگر موهایتان است، زیر آفتاب ملایم در ساحل قدم می‌زنید و از صدای آرامش‌بخش موج‌ها لذت می‌برید.

بی ریزورت یک هتل آل (all-inclusive) است. به این معنا که می‌توانید تا ساعت ۱۲ شب از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی که هتل در اختیار شما قرار می‌دهد به صورت رایگان استفاده کنید. هرچند که نسبت به هتل‌های یوآل (ultra-inclusive) همچنان محدودیت‌هایی در انتخاب وجود دارد.

برخی از امکانات کلی این هتل شامل استخرهای روباز، با منظره و سرپوشیده، رستوران و بار، اینترنت رایگان، ساحل خصوصی، باشگاه ورزشی، خدمات آرایشگاهی، زمین تنیس، سالن ماساژ و اسپا و حمل و نقل از فرودگاه، و امکانات اختصاصی هر اتاق، شامل اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای، خدمات خانه‌داری اتاق، دستگاه قهوه و چای‌ساز است.

هزینه‌های رزرو اتاق در بی ریزورت مارماریس  از شبی ۱۲ تا ۲۳ میلیون تومان است.

آدرس هتل بی ریزورت مارماریس روی نقشه

  • فاصله از رستوران‌ها: ۵۹۰ رستوران تا شعاع ۸ کیلومتری
  • فاصله از فرودگاه: ۴۴ کیلومتر
  • فاصله از ساحل: ۰ کیلومتر
  • فاصله از مراکز تفریحی: ۱۴۹ جاذبه گردشگری و مرکز خرید در شعاع ۸ کیلومتری

عکس هتل بی ریزورت مارماریس

عکس هتل بی ریزورت مارماریس

فورتزا بیچ ریزورت؛ رویای واقعی در هتل های مارماریس

اقامت در مکانی که بی‌شباهت با تصاویر کارت پستالی از مناظر دریا و جنگل نیست، شاید شبیه یک رویا باشد، اما در واقعیت می‌تواند با اقامت در هتل فورتزا بیچ مارماریس اتفاق بیفتد. این هتل با امکاناتی که برای خانواده‌ها و کودکان دارد تجربه اقامتی لذتبخش را برای افرادی که خانوادگی به مارماریس سفر کرده‌اند، فراهم می‌کند. 

این هتل پنج ستاره که در منطقه هیسارونو واقع شده، کمی از مرکز شهر مارماریس دور است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند اوقات آرامش‌بخش و دور از هیاهویی را تجربه کنند، بهترین انتخاب خواهد بود.

3 استخر شنا، مرکز اسپا و خدمات زیبایی و سلامتی، سونا، اتاق بازی و بیلیارد، زمین تنیس، صبحانه رایگان، ساحل خصوصی و امکانات دیگری که این هتل ارائه می‌دهد، فورتزا بیچ را به یکی از بهترین هتل‌ های مارماریس تبدیل کرده است. همچنین فورتزا بیچ می‌تواند بهترین هتل مارماریس با پارک آبی باشد.

۴ شب اقامت در این هتل برای دو نفر، بسته به اتاق انتخابی با چشم‌انداز و امکانات متفاوت، از ۳۱ تا ۶۵ میلیون تومان متغیر است.

آدرس هتل فورتزا بیچ ریزورت روی نقشه

  • فاصله از مراکز گردشگری: حدود ۱۵ کیلومتر
  • فاصله از فرودگاه دالامان: ۶۰ کیلومتر
  • فاصله از  ساحل هیسارونو: ۱ کیلومتر

تصویری از هتل فورتزا بیچ ریزورت مارماریس

تصویری از هتل فورتزا بیچ ریزورت مارماریس

هتل کوکس کلاب آداکوی؛ از بهترین هتل های یوال مارماریس

در لیست بهترین هتل‌ های مارماریس نمی‌توان حرفی از هتل کوکس کلاب آداکوی نزد. این هتل از بهترین هتل‌های 5 ستاره uall مارماریس است که کودکان زیر ۱۶ سال اجازه ورود به آن را ندارند؛ بنابراین می‌توانید تعطیلات رومانتیک و آرام‌تری را در این هتل سپری کنید. 

از جمله فعالیت‌هایی که در این هتل می‌توانید به آن بپردازید می‌توان به دارت، بیلیارد، تنیس، والیبال ساحلی، پیاده‌روی در کوهستان، پخش فیلم در ساحل و برنامه با دی جی‌های معروف اشاره کرد. نکته جالبی که در مورد اتاق‌های این اقامتگاه وجود دارد این است که هیچ دو اتاقی شبیه هم نیستند و هرکدام با طراحی خاصی چیده شده‌اند تا نمایانگر خانه‌های سنتی مدیترانه‌ای باشند. 

این هتل همچنین تاکسی آبی دارد. خدمات تاکسی آبی به صورت دوره‌ای در طول روز و شب، بین اسکله هتل و اسکله‌ای در مرکز مارماریس از طریق دریا انجام می‌شود و این فرآیند حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

هزینه‌های رزرو اتاق درهتل کوکس کلاب آداکوی چهار شب برای دو نفر، بسته به امکانات، از ۳۰ تا ۹۰ میلیون تومان است. 

آدرس هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس روی نقشه

  • فاصله از مراکز گردشگری: حدود ۴ تا ۵ کیلومتر
  • فاصله از فرودگاه دالامان: ۴۵ کیلومتر
  • فاصله از  ساحل ایچملر: ۴.۸ کیلومتر

تصویری از هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس

 تصویری از ساحل اختصاصی هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس

هتل بلو بی پلاتینیوم، از لوکس ترین هتل های مارماریس

این هتل، یک هتل ۵ ستاره و لوکس در مارماریس است و به دلیل رنگ آبی هتل، نام آن را بلو بی پلاتینیوم گذاشتند. این هتل تا ساحل مارماریس3 دقیقه پیاده‌روی دارد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز، امکانات آبگرم و همچنین وای فای و ساحل خصوصی است.

اتاق‌های هوای بلو بی پلاتینیوم در سبک مدرن، با رنگ و سبک کاشی و سرامیک تزئین شده‌اند. هر اتاق تلویزیون ماهواره‌ای با تختخواب، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق و یخچال دارد و وای فای رایگان در همه مناطق قابل دسترسی است.

این هتل یک رستوران بوفه مدرن با غذاهای بین‌المللی و همچنین 2 رستوران با غذاهای محلی دارد. هنگام سرو غذا، مهمانان می‌توانند از موسیقی زنده یا نمایشی که توسط خود هتل برگزار می شود، لذت ببرند. مهمانان همچنین می‌توانند از ماساژ و ورزش‌هایی مثل تنیس روی میز، دارت و بیلیارد لذت ببرند. یک باشگاه و زمین هم برای بچه‌ها وجود دارد.

هتل بلو بی پلاتینیوم در فاصله 1.9 کیلومتری مرکز مارماریس و 90 کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی دالامان قرار دارد. پارکینگ خصوصی، پارکینگ رایگان عمومی و خودروی کرایه‌ای هم در نزدیکی این هتل وجود دارد.

این هتل، در مجموع 437 اتاق دارد و دارای یک آبشار فوق العاده است. علاوه بر حمام عادی ترکیه، سونا و اتاق‌های درمان «دکتر ماهی» جدیدترین روش زندگی را ارائه می‌دهد و دارای پذیرش 24 ساعته است. بلو بی پلاتینیوم به قدری زیباست که می‌تواند یکی از جاهای دیدنی مارماریس به حساب بیاید.

آدرس هتل بلو پی پلاتینیوم روی نقشه

سایرامکانات هتل: تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سالن آرایشی.

تصویری از هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس

تصویری از هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

این هتل، از اقامتگاه‌های 5 ستاره مارماریس است. فاصله آن تا ساحل 2 دقیقه پیاده است؛ تا مرکز مارماریس ۲ کیلومتر و تا قلعه مارماریس کمتر از ۳ کیلومتر فاصله دارد.

هتل دی ریزورت گرند آزور، اتاق‌هایی در نزدیکی مرکز کاراکان دارد. این هتل دارای استخر شنا در فضای باز، سونا، سرگرمی شبانه و میز پذیرش 24 ساعته است. تمام اتاق های هتل مجهز به ،اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون با کانال های ماهواره ای می باشند. اتاق‌ها با حمام اختصاصی، دوش و لوازم بهداشتی مجهز شده‌اند و تنها اتاق های خاصی در این هتل، دارای بالکن هستند. این هتل همچنین دارای رستوران‌های مختلف برای انواع سلیقه‌هاست .

مرکز سلامت در دی ریزورت گرند آزور شامل یک مرکز تناسب اندام، حمام ، سونا و سولاریوم است. شما می‌توانید از امکانات ورزشی شامل  تنیس و تنیس روی میز ، دارت، بیلیارد، اتاق بازی و غواصی استفاده کنید. در هتل دوچرخه و ماشین اجاره‌ای نیز موجود است. یک مینی  بار در اتاق وجود دارد.

پنجشنبه بازار که از معروفترین مراکز خرید مارماریس به شمار می‌رود در فاصله 2.3 کیلومتری هتل است. نزدیک‌ترین فرودگاه ، فرودگاه دالامان است که در 50 کیلومتری هتل قرار دارد.

این هتل، تمام امکانات را با بالاترین سطح کیفیت و استانداردها دارد. مدیر مهمان‌نواز هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس، تلاش می‌کند تا این هتل در سطح محلی و بین‌المللی شهرت و برتری کسب کند.

آدرس هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس روی نقشه

سایر امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، استخر کودکان، ماساژ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، کتابخانه، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، ، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق و سالن آرایشی.

تصویری از هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

عکسی از هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

هتل گرند پاشا؛ منظره شهر در هتل های مارماریس

این هتل 5 ستاره 280 اتاق، 566 تخت، 6 سوئیت، 3 اتاق غیر فعال، استخر و باغ دارد. امکانات اتاق نیز شامل تلفن مستقیم، بالکن، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون ماهواره ای پلاسما، سیستم تهویه هوا، حمام، وان، سشوار و تلفن در حمام است.

هتل گرند پاشا زیبایی طبیعی و منظره‌ای منحصر به فرد را از شهرمارماریس نشان می‌دهد. به جز فاصله نزدیک با رستوران، وسایل سرگرمی در اطراف نیز فرصتی برای تفریح به حساب می‌آید. سعی این هتل بر این است که هنگام تعطیلات همراه با خانواده‌تان از محیطی راحت و دوستانه لذت ببرید. رستوران های این هتل ارائه‌دهنده انواع غذاهای خوش طعم هستند.

استخر روباز و سرپوشیده در این هتل برای راحتی مهمانان و فضایی سرگرم‌کننده با کادری حرفه‌ای نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. مرکز آبگرم و سالن ماساژ نیز خدماتی عالی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

آدرس هتل گرند پاشا مارماریس روی نقشه

  • فاصله تا ساحل: 300 متر
  • فاصله تا مرکز مارماریس: 3 کیلومتر
  • فاصله تا بیمارستان دولتی: 5 کیلومتر
  • فاصله تا بیمارستان دولتی ایزل مارماریس: 2 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه دالامان: 90 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه: 150 کیلومتر

همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی دارند. این هتل دارای ساحل عمومی هم هست.

تصویری از هتل گرند پاشا مارماریس

تصویری از هتل گرند پاشا مارماریس

هتل آکوا

این هتل 5 ستاره تا ساحل حدود 1 دقیقه پیاده‌روی دارد. اتاق‌های هتل آکوا تهویه مطبوع به همراه وای فای رایگان و بالکن خصوصی دارند. این هتل دارای استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی است. اتاق‌های هتل آکوا در سال 2013 بازسازی شده و دارای مینی بار، امکانات چای و قهوه و تلویزیون ماهواره‌ای هستند.

در بالکن خصوصی خود می‌توانید از منظره خلیج ایچملر مارماریس و باغ های زیبا لذت ببرید. مهمانان می‌توانند ورزش‌های مختلفی مانند تنیس و بسکتبال، دارت و بیلیارد بازی کنند. هتل آکوا همچنین امکانات بهداشتی مختلفی از جمله حمام سنتی ترکی، سونا و ماساژ ارائه می‌دهد. کودکان می‌توانند در باشگاه کودکان سرگرم باشند. رستوران‌های هتل غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی را طبخ می‌کنند. لابی 24ساعته باز است و انواع نوشیدنی‌ها را در منوی خود دارد. 

هتل آکوا در مرکز شهر ایچملر واقع شده و تا مرکز شهر مارماریس 20 دقیقه در فاصله دارد. هتل دارای پارکینگ رایگان است. مهمان‌ها در خلیج ایچملر نسبت به سایر نقاط این منطقه شادتر هستند.

آدرس هتل آکوا مارماریس روی نقشه

امکانات هتل شامل شاتل هواپیمایی، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، غواصی،کرایه خودرو، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات و سالن آرایشی می‌شود.

نمایی از هتل آکوا مارماریس

نمایی از هتل آکوا مارماریس

هتل الیت ورد؛ بهترین هتل مارماریس ۴ ستاره

یکی از بهترین هتل ‌های ۴ ستاره مارماریس، هتل الیت ورد واقع در ساحل ایچملر است. این هتل درست در جایی واقع شده است که رنگ سبز جنگل، با آبی دریا طلاقی می‌کند. الیت ورد مارماریس در فاصله ۴۰ متری از ساحل قرار دارد، این هتل با قلعه و موزه مارماریس حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. 

این هتل به کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ورود نمی‌دهد بنابراین می‌تواند فضای رمانتیک و آرام‌تری را برای زوج‌های جوان ایجاد کند. در این هتل اتاق‌هایی با نمای شهر، کوهستان و دریا به مسافران ارائه می‌شود.

الیت ورد یک هتل all-in است و رستوران و بار، استخر، پارکینگ، ساحل خصوصی، اتاق مخصوص ماه عسل، فوتبال دستی، بیلیارد، میز پینگ پنگ و… از امکانات این هتل ۴ ستاره است.  

هزینه‌های رزرو اتاق در هتل الیت ورد مارماریس، برای دو نفر در چهار شب، از ۳۲ تا ۵۲ میلیون تومان است. 

آدرس هتل الیت ورد مارماریس روی نقشه

  • فاصله از مراکز گردشگری: حدود ۷ کیلومتر
  • فاصله از فرودگاه دالامان: ۴۹ کیلومتر
  • فاصله از  ساحل عمومی مارماریس: ۳ کیلومتر

نمایی از هتل الیت ورد مارماریس

عکس هتل الیت ورد مارماریس

رامیتوس بوتیک هتل مارماریس

هتل رامیتوس بوتیک، یکی از بهترین هتل های مارماریس از نگاه کاربران شناخته شده است. با این که این هتل ۴ ستاره است اما توانسته در رقابت با هتل‌های ۵ ستاره، رضایت مسافران خود را به خوبی جلب کند. 

اتاق‌های این هتل با نماهای کوه، دریا و استخر ارائه می‌شوند. خدمات آرایشی و سلامتی، اسپا و ماساژ، امکانات مخصوص افراد معلول، ساحل خصوصی، بوفه صبحانه و امکانات مخصوص داخل اتاق مانند قهوه‌ و چای‌ساز، اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری و خدماتی مانند اینترنت رایگان و تلویزیون و… برای مسافران تدارک دیده شده است. تنها عیب این هتل شاید این باشد که هزینه‌های آن علیرغم چهار ستاره بودن، در حد یک هتل ۵ ستاره است که این امر باعث می‌شود رامیتوس بوتیک زمین بازی را به راحتی به رقبا واگذار کند. 

هزینه ۴ شب اقامت در این هتل برای دو نفر، بسته به اتاق و امکانات، از ۵۲ تا ۷۸ میلیون تومان متغیر است.

آدرس هتل رامیتوس بوتیک هتل مارماریس روی نقشه

  • فاصله از مراکز گردشگری: حدود ۱۰ کیلومتر
  • فاصله از فرودگاه دالامان: ۴۸ کیلومتر
  • فاصله از  ساحل ایچملر: ۳.۷ کیلومتر

تصویری از هتل رامیتوس بوتیک هتل مارماریس

تصویری از هتل رامیتوس بوتیک هتل مارماریس

انتخاب بهترین هتل های مارماریس در تور

در نهایت برای انتخاب بهترین هتل های مارماریس، باید طبق سلیقه، بودجه و اولویت‌هایتان تصمیم‌گیری کنید. این شهر ساحلی زیبا، برای هر تصمیمی که اتخاذ کنید گزینه‌ای دارد، بنابراین اگر قصد سفر به مارماریس را دارید و به دنبال بهترین‌ها هستید، مطمئن باشید که با کمی تحقیق و بررسی می‌توانید مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. در زمان خرید تور مارماریس نیز با طیفی از هتل‌های لوکس و اقتصادی مواجه خواهید بود که می‌‌توانید هتل محل اقامت‌تان را انتخاب کنید.

سوالات متداول:

۱- آیا هتل های مارماریس دارای امکانات خانواده محور هستند؟

بله، بسیاری از هتل های مارماریس امکانات زیادی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنند. این امکانات شامل استخرهای بزرگ و آبی، برنامه‌های تفریحی و سرگرمی برای کودکان، کلوب کودکان با برنامه‌های تفریحی و آموزشی، و رستوران‌هایی با منویی متنوع برای رضایت افراد مختلف خانواده می‌شود.

۲- آیا هتل های مارماریس دارای امکانات و خدمات رفاهی متنوع هستند؟

بله، هتل های مارماریس اغلب دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیار متنوعی هستند. این امکانات شامل اسپا و مراکز بهداشتی، باشگاه ورزشی، رستوران‌های با غذاهای متنوع و با کیفیت، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و خدمات نگهداری از کودکان است. این امکانات باعث می‌شود تا مسافران از تجربه‌ای لذت بخش و راحت در طول اقامت خود در مارماریس بهره‌مند شوند.