موزه ی لوون وان

جاذبه های گردشگری 13 بهمن ، 1397 5 دقیقه

این خانه که از جاذبه های تاریخی شهر زیبای وان می باشد؛ در سال 1672 ساخته شد و مربوط به فردیناند، نقاش و دانشجوی مشهور هلندی رامبراند بود. خانه پس از آن توسط خانواده های مختلف اشغال شده بود تا زمانی که ون Loons خانه را در سال 1884 خریداری کرد.
 آخرین ساکن وان لون در سال 1945 درگذشت و خانه بازسازی شد و به عنوان یک موزه در سال 1973 افتتاح شد. موزه لوون وان، موزه ای کوچک اما بسیار جالب است که به دلیل محلی بودنش، به طور چشمگیری طرفدار دارد.


موزه لوون وان

 این شانس منحصر به فرد شما برای ورود به چنین خانه ای است که هنوز متعلق به خانواده لوون است، که حدود سی سال پیش تصمیم به باز کردن آن به عموم مردم گرفتند. هنوز بخش هایی از خانه وجود دارد که به روی بازدیدکنندگان بسته است . شما مجاز به بازدید از آشپزخانه، باغ، از طریق اتاق های پذیرایی زیبا، بالا رفتن از پله ها تا بخش خصوصی در طبقه اول هستید. 
موزه به شیوه ای است که به شما این احساس را می دهد که صاحبان آن فقط برای راه رفتن آمده اند.


موزه لوون وان

در دیوارهای موزه، شما ممکن است ده ها نقاشی و همچنین عکس قدیمی را مشاهده کنید، که شجره نامه ی خانواده Van Loon را مستند می کند.
چهار مجسمه در این موزه به نمایندگی از سرس، مریخ، مینروا و ولکان وجود دارد. طبقه ی بالا چندین نقاشی از شخصیت های ورزشی روم و یک اتاق خواب وجود دارد که با نقاشی دوره رمانتیسیستی ایتالیا تزئین شده است.

موزه لوون وان



ساعات بازدید :

این موزه 7روز هفته را از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز می باشد و فقط در 1 ژانویه، 25 دسامبر و 27 آوریل بسته است.

برای گرفتن تور زمینی وان کلیک کنید.

موزه لوون وان