شهر ترابزون ترکیه

جاذبه های گردشگری 12 دی ، 1397 5 دقیقه

شهر ترابزون در بخش شرقی ترکیه واقع شده است. ترابزون به عنوان یک مرکز بزرگ تاریخی و فرهنگی شناخته شده است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. 


شهر ترابزون ترکیه

قصر آتاتورک در اوایل قرن بیستم ساخته شد. امروزه، کاخ به یک موزه تبدیل شده است که مجموعه ای از مبلمان، نقاشی و موارد دیگر را نمایش می دهد.

شهر ترابزون ترکیه

قدیمی ترین ساختمان این شهر، قلعه ی ترابزون است. قلعه در مرکز شهر واقع شده است. برج آرسنال بدون شک، یکی دیگر از بناهای تاریخی دوران باستان است. 

شهر ترابزون ترکیه

پارک ملی Altyndere تقریبا در 1.5 ساعتی مرکز شهر واقع شده است. اینجا محل مناسبی برای پیاده روی است. 
راهبان، که در صومعه سوملا زندگی می کنند، همیشه آماده اند تا به مهمانان خود خوشامد  بگویند. شهر دارای چندین پارک زیبا است. جنگل کاج Chamburnu پارکی بسیار زیباست که در ساحل واقع شده است .


شهر ترابزون ترکیه

مسجد فاتیح یک بنای تاریخی و مذهبی است. در ابتدا، کلیسای Basilica، به سبک بیزانس ساخته شد. بعدها، به مسجد تبدیل شد. صدها سال پس از آن، در سال 1804 ساختمان بازسازی شد. نقاشی های منحصر به فرد و موزاییک رنگ آمیزی شده در این مسجد به چشم می خورد. 


شهر ترابزون ترکیه

موزه تاریخی ترابزون دارای یک مجسمه زیبا و دو طبقه است. نمایشگاه های آن بزرگ هستند. شما می توانید سلاح های باستانی دوره های مختلف، آثار هنری، گلدان ها و مبلمان و وسایل عتیقه ای را ببینید.

 Trabzon Museum

مسجد گلبهار خاتون، ارزش معماری بالایی دارد. این مسجد در زمان سلطنت سلطان سلیم به افتخار مادرش ساخته شد. خارج از مسجد دیوارها با نقاشی به شکل ماهرانه ای تزئین شده اند. 


مسجد گلبهار

این ها برخی از جاذبه های گردشگری ترابزون است که بازدید از آنها ملزم به گرفتن تور زمینی ترابزون است.