banner

تور آنتالیا نوروز 1403

سایر تورهای پیشنهادی تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403؛ بهترین زمان سفر به شهر نور و آفتاب

آنتالیا (یه انگلیسی Antalya) شهری جنوبی در ترکیه است که به دریای مدیترانه راه دارد. تور آنتالیا نوروز 1403 نیز بهترین فرصت برای تفریح و آب‌تنی در این شهر ساحلی و لذت‌بردن از هوای مطبوع بهاری است. اگر می‌خواهید تعطیلات متفاوتی داشته باشید و سال نو را در شهری متفاوت تحویل بگیرید، تور نوروز آنتالیا گزینه خوبی است؛ فقط پیش از خرید تور، این صفحه را مطالعه کنید تا با دانستی‌های پیش از سفر آشنا شوید.

آنتالیا یکی از مقاصد بسیار محبوب برای بسیاری از گردشگران محسوب می‌شود. این شهر ساحلی که به خاطر سواحل زیبا و تفریحات آبی معروف شده است، همه گزینه‌های یک شهر توریستی ایده‌آل را در خود دارد. از طرفی این شهر، یکی از مقاصد نسبتا اقتصادی خارجی محسوب می‌شود؛ به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تعطیلات نوروزی خود را با تورهای انتالیا عید 1403 بگذرانند.

آنتالیا به خاطر قرارگیری در حاشیه دریای مدیترانه، مانند بسیاری از شهرهای ساحلی ترکیه، آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد. تابستان‌های گرم، آفتاب تابان و زمستان‌های معتدل خصیصه بارز اقلیم مدیترانه‌ای است.  فصل بهار نیز یکی از بهترین فصل‌های سفر به آنتالیا است. این شهر در بهار هوایی معتدل و آفتابی ملایم دارد. ماه مارس در آنتالیا (مقارن با فروردین در ایران)، دقیقا همان زمانی است که هوای نسبتا سرد زمستانی جای خود را به بهار و دمای ملایم آن می‌دهد. میانگین دمای آنتالیا در نوروز به حدود 18 درجه سانتی‌گراد در روز و 8 درجه در شب می‌رسد.

اگر برای رزرو تور آنتالیا نوروز 1403 مردد هستید، نگاهی گذرا به تفریحات این شهر احتمالا تصمیمتان را قطعی خواهد کرد. بسیاری از گردشگران فکر می‌کنند که آنتالیا صرفا جایی برای تفریحات آبی است؛ درحالی‌که این تصور حتی نمی‌تواند بیست درصد از جذابیت‌های این شهر را توصیف کند.  واقعیت این است که آنتالیا تاریخی طولانی دارد؛ به‌طوری‌که قرارگیری در بخش جنوب غربی آناتولی، آن را به شهری مهم تبدیل کرده بود. این شهر به خاطر پیشینه تمدن طولانی خود، میزبان آثار باستانی متعدد و متنوعی است.

با سفر به آنتالیا می‌توانید از شهر تاریخی کالیچی، باقی‌مانده بافت قدیمی آنتالیا، بازدید کنید. علاوه‌بر این، می‌توانید تماشای ویرانه‌های باستانی این شهر را هم در لیست برنامه‌های تور آنتالیا قرار دهید. دروازه هادریان، آسپندوس و منار شکسته، از معروف‌ترین آثار باستانی آنتالیا هستند.

همچنین، موزه‌های دیدنی و جالبی برای تماشای تاریخ و آثار گذشتگان در این شهر احداث شده‌اند. خانه موزه آتاتورک، بنیانگذار ترکیه جدید، موزه زیر آب، موزه اسباب بازی، موزه مینی سیتی و موزه سونان اینان از دیگر جاهای دیدنی این شهر هستند.

همچنین با سفر به آنتالیا در عید از تفریحات آبی مانند غواصی، پاراسل، پارک‌های آبی شهر و طبیعت‌گردی لذت خواهید برد. البته اگر عاشق خرید هستید هم سفر به آنتالیا می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای شما باشد. بازارهای محلی و مراکز خرید، همیشه چیزی برای جذب کردن گردشگران در چنته دارند.

آنتالیا نیم ساعت از زمان رسمی ایران عقب‌تر است. برای سفر به این شهر می‌توانید با خود دلار به همراه داشته باشید؛ اما توصیه می‌کنیم مبلغی را نیز به لیر تبدیل کنید تا در خریدهای محلی با مشکل مواجه نشوید.

 قیمت تور آنتالیا نوروز 1403

عوامل متعددی بر قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1403 تاثیر می‌گذارند. نوروز، اوج ترافیک گردشگری محسوب می‌شود. این افزایش تقاضا به شکل قابل‌توجهی روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارد؛ البته این در صورتی است که با تور هوایی آنتالیا نوروز 1403 سفر کنید. همچنین هزینه هتل، غذاخوری‌ها و سایر موارد هم افزایش پیدا می‌کند.

به همین دلیل می‌توان شاهد افزایش قابل توجه هزینه تور انتالیا نوروز 1403 بود. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند روی هزینه‌های تور آنتالیا تاثیر بگذارد، مبدا شماست. مثلا تور آنتالیا از تبریز نوروز 1403 ارزان‌تر و تور آنتالیا از مشهد نوروز 1403 گران‌تر از تور آنتالیا با مبدا تهران خواهد بود.

 تور ارزان آنتالیا نوروز 1403

برای خرید تور ارزان نوروزی آنتالیا استراتژی‌های زیادی پیش‌رو خواهید داشت. هرچند قیمت تور آنتالیا در عید نوروز افزایش موقتی پیدا می‌کند، اما همچنان می‌توان با در پیش گرفتن اقداماتی از هزینه‌های کلی سفر کاست. 

یکی از کارهایی که می‌توانید برای کاهش قیمت هزینه‌های تور انجام دهید، این است که از خطوط پروازی داخلی استفاده کنید. خطوط داخلی از ایرلاین‌های خارجی ارزان‌تر هستند و انتخاب آن‌ها می‌تواند هزیه سفر را کاهش دهد.

همچنین می‌توانید از تور زمینی آنتالیا نوروز 1403 استفاده کنید. طبیعتا تورهای زمینی ارزان‌تر هستند و گزینه‌ای اقتصادی‌تر خواهند بود. البته اگر تحمل مسافت را ندارید، این گزینه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

توجه به هتل هم از دیگر گزینه‌های کاهش قیمت محسوب می‌شود. طبعا هتل‌های 5 ستاره، هتل‌های یوآل یا هتل‌های آل گران‌تر از هتل‌های سه ستاره و BB خواهند بود. البته لازم است به این نکته توجه کنید که با رزرو تور آنتالیا نوروز 1403 uall ، هزینه خورد و خوراک را به صفر می‌رساند. اگر اهل مزه‌گردی هستید و دوست دارید غذاهای مختلف را امتحان کنید، شاید هتل یوآل گزینه بهتری برای شما باشد. به‌ویژه اینکه قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall نوروز 1403 احتمالا از هزینه تور به‌علاوۀ تمام هزینه‌های جانبی در طول سفر به‌صرفه‌تر تمام خواهد شد.

آخرین راهکار برای رزرو تور ارزان آنتالیا نوروز 1403 این است که تور لحظه آخری انتخاب کنید. آپشن تور لحظه آخری در روزهای پایانی منتهی به آغاز تور باز می‌شود. تنها تفاوت تور لحظه آخری با تورهای عادی این است که برای آمادگی سفر، فرصت چندانی نخواهید داشت. درعوض، هزینه تور لحظه آخری به شکل قابل توجهی از تور عادی کمتر است.

بهترین زمان برای خرید تور آنتالیا نوروز 1403

سفر به آنتالیا در بهار گزینه‌ای عالی در بین انواع تور خارجی برای لذت بردن از تفریحات ساحلی و آب‌وهوای مطبوع این فصل است. شما در هر زمان از این فصل که به آنتالیا سفر کنید، این فرصت را خواهید داشت که از هوای مطبوع و گزینه‌های تفریحی سرگرم‌کننده لذت ببرید. 

سفر به آنتالیا در نوروز 1403 هم از این قاعده مستثنی نیست. البته باید نکته مهمی را در زمان سفر به این شهر در تعطیلات نوروزی در نظر داشته باشید: اگر از شلوغی لذت نمی‌برید و می‌خواهید در زمانی خلوت‌تر در این شهر باشید، بهتر است تور را در هفته دوم عید انتخاب کنید.

طبیعتا در هفته دوم عید به شکل قابل توجهی از ترافیک مسافران کاسته خواهد شد و افرادی که صرفا یک هفته فرصت تعطیلی دارند، نمی‌توانند در هفته دوم سفر داشته باشند. بنابراین، هفته اول عید مناسب کسانی است که فقط یک هفته مرخصی دارند و هفته دوم مخصوص مسافرینی خواهد بود که اولا محدودیتی در تعطیلات ندارند و ثانیا دوست دارند در محیطی خلوت‌تر اقامت داشته باشند.

نکته بعدی اینکه اگر قصد رزرو تور آنتالیا عید 1403 دارید، حتما از 2 ماه قبل برای رزرو اقدام کنید. درست است که تورهای لحظه آخری به میزان قابل توجهی ارزان‌تر از تورهای عادی هستند؛ اما ممکن است ریسک این کار زیاد باشد و در روزهای آخر، جای خالی در تور باقی نمانده باشد. برای همین توصیه ما این است که برای رزرو تور ریسک نکنید و در اولین فرصت خرید خود را انجام دهید.

 مدارک مورد نیاز برای رزرو تور آنتالیا نوروز 1403

برای رزرو تور آنتالیا نوروز 1403 به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • پاسپورتی که حداقل 7 ماه به تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد؛
  • مدارک شناسایی هویتی؛
  • بیمه مسافرتی.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه خوشبختانه برای تور ترکیه به ویزا نیاز نخواهید داشت. هر ایرانی با پاسپورت خود می‌تواند در هر شش ماه، 90 روز در این کشور اقامت داشته باشد. همچنین اگر تور آنتالیا نوروزی خود را از آژانس گردشگری برسام سیر آریا خریداری کنید، بیمه مسافرتی از طرف آژانس برای شما فعال خواهد شد.

 خدمات ارائه شده در پکیج تورهای نوروزی آنتالیا 1403

شما می‌توانید با رزرو تور نوروزی آنتالیا در برسام سیر، از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • رزرو بلیط رفت و برگشت از مبدا به آنتالیا و بالعکس؛
  • رزرو هتل به انتخاب مسافر؛
  • ترانسفر فرودگاهی؛
  • راهنمای تور باتجربه و حرفه‌ای؛
  • بیمه مسافرتی.

خرید تور آنتالیا نوروز 1403 با بهترین قیمت از برسام سیر آریا

شما می‌توانید از همین حالا با رزرو تور نوروزی مانند تور آنتالیا فروردین 1403 با بهترین قیمت، خودتان را برای اقامتی یک هفته‌ای و دلپذیر در این شهر آماده کنید. ما در برسام سیر به شما اطمینان می‌دهیم که بهترین خدمات را با قیمتی کاملا اقتصادی و منطقی دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید برای دریافت ریز قیمت‌ پکیج‌های تور آنتالیا، به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید.

ما به تفکیک تاریخ، هتل و مدت زمان اقامت، تمام هزینه‌های تور نوروز 1403 آنتالیا را با شما در همین صفحه به اشتراک گذاشته‌ایم. کافی‌ست برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید و وارد مراحل بعدی رزرو تور شوید. ضمنا در صورت وجود هرگونه سوال، ابهام یا مشکل در مراحل رزرو تور، می‌توانید با کارشناسان ما در برسام سیر تماس بگیرید. با اشتیاق، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌های شما خواهیم بود تا بهترین برنامه مورد نظرتان را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

  • سفر مقرون به صرفه به آنتالیا در نوروز 1403

    برای رفتن به آنتالیا چقدر پول نیاز داریم؟

    برای صرفه جویی روزانه در آنتالیا حدود 800 لیر برای سفر به آنتالیا برنامه ریزی کنید. این میانگین هزینه روزانه بر اساس هزینه های گزارش شده توسط سایر گردشگران در طول سفر به آنتالیا برآورد می شود. در گذشته مسافران آنتالیا برای سه وعده غذایی روزانه حدود 202 لیر و برای حمل و نقل داخل آنتالیا 42 لیر هزینه می کردند. البته میانگین قیمت یک هتل در آنتالیا برای زوجین 995 لیر است.

  • جاذبه های آنتالیا در نوروز

    شهر ساحلی آنتالیا در کنار دریای اژه قرار دارد. در اطراف آنتالیا بناهای باستانی زیادی وجود دارد که گواه تاریخ غنی این شهر است. طبیعت زیبا و سواحل آنتالیا آن را به یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است. در زیر به برترین جاذبه ها و جاذبه های گردشگری آنتالیا اشاره می کنیم.

    • تونک تپه
    • آبشارهای دودن
    • ساحل کنیالتی
    • برج ساعت آنتالیا
    • غار کارائین
    • موزه باستان شناسی آنتالیا
    • اوت لت دیپو
    • منطقه کالیچی آنتالیا
    • ساحل لارا
    • مرکز خرید تراسیتی
  • هتل های لوکس و اقتصادی آنتالیا در نوروز
    به لطف استقبال خوب بسیاری از گردشگران و طرفدارانی که در تمام طول سال به آنتالیا می آیند، هتل های مجلل، هتل های 5 ستاره، هتل های 4 ستاره و 3 ستاره در سراسر آنتالیا ساخته شده است که تعطیلات آرامی را برای گردشگران فراهم می کند. هتل 3 ستاره اسکار بوتیک، هتل 4 ستاره پی جی اس رز رزیدنس بیچ و 5 ستاره هتل کورندون پلایا کمر از بهترین هتل های آنتالیا هستند.
  • خرید از مراکز خرید آنتالیا در نوروز
    • مرکز خرید تراسیتی آنتالیا
    • مرکز خرید ام میگروس | M Migros
      آدرس: Arapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey
    • آنتالیا توربان مارینا
    • مرکز خرید مارک آنتالیا
      آدرس: Tahılpazarı, Kazım Özalp Caddesi No:84, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey
    • مرکز خرید شی مال (SheMall Shopping Mall)
      آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:3, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey
    • اوت لت دیپو آنتالیا
      آدرس: Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey
  • فرودگاه های آنتالیا
    فرودگاه اصلی و بین المللی آنتالیا در 13 کیلومتری آنتالیا در شمال شرقی این شهر قرار دارد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این فرودگاه دومین فرودگاه شلوغ ترکیه است. به دلیل نزدیک بودن دنیزلی به آنتالیا، برخی از پروازهای ایرانی از آنتالیا در فرودگاه دنیزلی فرود می آیند و از آنجا مسافران با ماشین شخصی به آنتالیا می روند. فرودگاه دنیزلی یک فرودگاه بین المللی است که در واقع یک فرودگاه نظامی عمومی است. فرودگاه اسپارتا یکی دیگر از فرودگاه های ترکیه است که در نزدیکی آنتالیا قرار دارد. فرودگاه اسپارتا در جنوب آنتالیا در فاصله 140 کیلومتری قرار دارد و سالانه پذیرای 600.000 مسافر است.

سوالات متداول

  • قیمت تور آنتالیا نوروز 1403 چقدر است؟
    همانطور که در بالا ذکر شد قیمت تور آنتالیا نوروز 1403 به دلیل افزایش تقاضا افزایش می یابد اما نمی توان به طور قطعی گفت زیرا امکان تغییر شرایط وجود دارد و به همین دلیل توصیه می کنیم برای مشاهده به سایت ما مراجعه کنید.
  • برای خرید تور آنتالیا نوروز چکار کنیم؟
    اگر قصد خرید تور آنتالیا را دارید حداقل 1 الی 3 ماه قبل این کار را انجام دهید، اما امکان خرید تور لحظه آخری آنتالیا نیز وجود دارد، اما توجه داشته باشید که انتظار برای خرید تور 90 دقیقه ای در نوروز خطرناک است.
  • برای خرید تور آنتالیا نوروز چه مدارکی لازم است؟
    به یاد داشته باشید که قبل از خرید تور آنتالیا عید 1403 پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه قبل از سفر تاریخ انقضا داشته باشد.
  • تور آنتالیا نوروز 1403 را از چه زمانی رزرو کنیم؟
    با توجه به افزایش تعداد گردشگران در تعطیلات سال نو، بهتر است برای خرید تور نوروز آنتالیا از دی یا نهایتا بهمن‌ماه اقدام کنید.
  • آیا آنتالیا مقصد خوبی برای تعطیلات نوروز است؟
    آنتالیا شهری ساحلی در حاشیۀ دریای مدیترانه است و آب‌وهوایی معتدل دارد. البته ممکن است دمای هوا در اوایل بهار و در طول شب کمی پایین باشد؛ اما روزهای آن دمای متناسبی دارد. ضمن اینکه حال‌وهوای شهر و برنامۀ هتل‌ها در عید نوروز و به‌ویژه هفته اول عید، برای گردشگران پر از جذابیت است.