2 تا 4 سپتامبرنمایشگاه بین المللی هنر در استانبول

رویدادها و فستیوال ها 03 شهریور ، 1397 5 دقیقه

نمایشگاه بین المللی هنر بزرگترین نمایشگاه هنر معاصر در استانبول است که از سال 2015 برای سومین سال متوالی با حضور 83 گالری از 24 کشور از اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه، آسیای مرکزی، هند، چین و ترکیه برگزار می شود. این رویداد با ارائه برنامه های نمایش، رویدادها و گردهمایی ها نیز امکان تجربه تاریخ غنی فرهنگی شهر استانبول و همینطور هنر معاصر در حال شکوفایی بومی این شهر را که امروزه در حال توسعه می باشد، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. این نمایشگاه بسیاری از مهیج ترین گالری های جهان را گرد هم می آورد و امکان دسترسی به هنر مدرن و معاصر ترکیه، اروپا، خاورمیانه و سایر کشورها را برای مخاطبین فراهم می نماید.

نمایشگاه بین المللی هنر در استانبول :

در این نمایشگاه گالری‌هایی از ترکیه، ایران، فرانسه، آمریکا، امارات متحده عربی، مجارستان، رومانی، اسپانیا و سایر کشورها ارائه شده است.

هر ساله نمایشگاه بین المللی هنر میزبان بیش از 22000 بازدید کننده از جاهای مختلف دنیا بوده است که این میزان مشارکت عالی بوده است . 
در این برنامه همچنین سخنرانی ها، نمایش ها و بخش هایی برای فضاهای هنری وجود دارد. قدم زدن در این مرکز که دقیقا در خیابان شلوغ “استقلال” استانبول قرار دارد، بسیار دلپذیر و مسحورکننده شهری را برای شما به ارمغان می­آورد. این مرکز هنری بر هنر معاصر محلی و بین­ المللی با طیف گسترده ­ای از اشکال هنری از قبیل کارگذاری، تصویری، مجسمه سازی و نقاشی متمرکز شده است.


نمایشگاه بین المللی هنر در استانبول :

این نمایشگاه در تاریخ 2 تا 4 سپتامبر در استانبول برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی هنر در استانبول :