مرکز خرید آگورا؛ بهترین مکان برای خرید در ازمیر

جاذبه های گردشگری 30 دی ، 1402 5 دقیقه

مرکز خرید آگورا ازمیر یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خرید ترکیه است. این فروشگاه در دو شهر توریستی آنتالیا و ازمیر شعبه دارد و توانسته در سال 2014 و 2015 در زمینه ارائه خدمات به مشتریان رتبه نخست را از آن خود کند. سالن‌های سینما، کافه‌های متعدد، بارهای شیک و مدرن، رستوران‌هایی با غذاهای سنتی و بین‌المللی آگورا ازمیر را به یک مرکز خرید چند‌منظوره تبدیل کرده است. هر زمان که تمایل داشتید در کنار خرید به تفریح و سرگرمی بپردازید، بدون شک مرکز چندمنظوره و مدرن آگورا نیازهای شما را برطرف می‌کند. 

امکانات و تفریحات آگورا

مرکز خرید آگورا ازمیر تنها یک مرکز خرید ساده نیست؛ تفریحات و سرگرمی‌های زیادی در این مرکز چندمنظوره وجود دارد که آن را از سایر بازارهای ترکیه جدا کرده است. انواع سرگرمی شامل بازی‌های رایانه‌ای با دستگاه (بازی‌های آرکید)، فضای بازی کودکان، سالن سینما، رستوران و فست‌فودهای ترکی و غذاهای بین‌المللی در کنار بارهای متعدد این مرکز را به مکانی برای معاشرت و سرگرمی تبدیل کرده است. کودکان می‌توانند به بازی مشغول باشند و هم‌زمان شما در حال لذت بردن از یک خرید خوب و مطمئن باشید.  

سینما در مرکز خرید آگورا ازمیر

در مرکز خرید آگورا ازمیر یک سینمای مجهز وجود دارد که دارای هشت سالن نمایش است. در این سینما فیلم‌های پرفروش روز دنیا به دو زبان انگلیسی و ترکی نمایش داده می‌شوند. تجربه تماشای فیلم در صندلی راحتی، صدای با کیفیت و صفحه نمایش بزرگ این سالن‌ها از مزیت‌های سینمای مرکز خرید آگورا است.

تصویری از سینمای مرکز خرید آگورا

تصویری از سینمای مرکز خرید آگورا

منطقه بازی کودکان در آگورا ازمیر

همیشه در اغلب خریدها کوکان زودتر از دیگران خسته می‌شوند و والدین را در خرید به عجله می‌اندازند. شهربازی کودکان آگورا دارای محیطی امن با اسباب‌بازی‌های رنگارنگ و مکانی مناسب برای کاوش کودکان است. در این مرکز، سینمای کوچکی مخصوص کودکان وجود دارد که محبوب‌ترین کارتون‌های دنیا را پخش می‌کند.

وجود این مکان برای بازی کودکان در بازار آگورا، هم برای کودکان جذاب است و هم باعث می‌شود والدین خریدی دلنشین و با حوصله داشته باشند.

معروف ترین برندهای موجود در آگورا

در مرکز خرید آگورا اجناس با برندهای معتبر جهانی و ترک در کنار هم وجود دارند؛ بنابراین می‌توانید هر کدام که با سلیقه و بودجه‌تان همخوانی داشت را انتخاب کنید. برندهای مطرحی مانند تامی هیلفیگر، لاگوست، کوتون، ال سی وایکیکی و... در این مرکز خرید چندمنظوره، غرفه دارند.

مرکز خرید آگورا با فضایی حدود 29 هزار مترمربع به صورت سرپوشیده و نزدیک به 89 هزار مترمربع فضای باز، یکی از بهترین جاهای دیدنی ازمیر است. در این مرکز 178 فروشگاه وجود دارند که در بخش مد، لباس، سرگرمی و... به مشتریان ارائه خدمات می‌کنند.

تصویری از مرکز خرید آگورا ازمیر

تصویری از مرکز خرید آگورا ازمیر

آدرس و نحوه دسترسی به مرکز خرید آگورا ازمیر

مرکز خرید آگورا در قلب شهر ازمیر قرار دارد و با وسایل حمل و نقل عمومی نیز، قابل دسترسی است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این بازار، ایستگاه بالچوا است. پس از پیاده ‌شدن از این ایستگاه، مرکز خرید آگورا در چند قدمی شما قرار دارد.

فاصله مرکز خرید آگورا تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر که یک فرودگاه بین‌المللی است، حدود 17 کیلومتر بوده و می‌توانید از فرودگاه با اتوبوس، تاکسی و... خود را به بازار چندمنظوره آگورا برسانید. از مزایای مرکز خرید آگورا این است که حتی اگر در بهترین زمان سفر به ازمیر هم به این شهر نیامده باشید، می‌توانید هر زمان که اراده کنید خودتان را به این مرکز خرید برسانید.

آدرس مرکز خرید آگورا ازمیر: ترکیه، شهر ازمیر، منطقه بالچُوا، خیابان میتهات پاشا، پلاک ۲۶-۲۸

ساعت کاری آگورا ازمیر

مرکز خرید چندمنظوره آگورا کاربری‌های متفاوتی دارد و بخش‌های مختلف آن می‌تواند برای افراد خانواده جذابیت‌های مشخصی داشته باشد. برای بازدید از این مجموعه متنوع و دوست‌داشتنی، می‌توانید همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب اقدام کنید و لذت خریدی مطمئن را در کنار خانواده تجربه کنید.

سایت رسمی و شماره تماس

اگر بخواهید قبل از رفتن به مرکز خرید آگورا ازمیر از فضای آن مطلع شوید و بدانید در این مجموعه بزرگ با چه چیزهایی طرف هستید، می‌توانید از طریق وبسایت رسمی آگورا تمام اطلاعات لازم و ضروری را پیدا کنید.

شماره تماس مرکز خرید آگورا ازمیر: ۲۵ ۲۵ ۲۷۷ ۲۳۲ -۰۰۹۰

تصویری از ورودی مرکز خرید آگورا ازمیر

تصویری از ورودی مرکز خرید آگورا ازمیر

بازدید از مرکز خرید آگورا ازمیر با تور

اگر قصد دارید با تور ازمیر از مرکز خرید آگورا دیدن کنید، برسام سیر این امکان را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت فراهم کرده است. این مرکز خرید برندهای اروپایی و آمریکایی را در کنار برندهای مطرح ترک قرار داده و امکان مقایسه کیفیت و قیمت را برای گردشگران فراهم کرده است. در انتها باید بگوییم بازار چندمنظوره آگورا به نحوی طراحی شده است که بتوانید تمام خرید خود را بدون نیاز به ترک مجموعه و سررفتن حوصله خود یا کودکان‌تان انجام دهید و از این نظر در ترکیه ممتاز است. اگر تجربه سفر و بازدید از مرکز خرید آگورا ازمیر را دارید، لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

۱- مرکز خرید آگورا کجا قرار دارد؟

مرکز خرید آگورا یکی از بزرگترین مراکز خرید در ازمیر ترکیه است. این مرکز خرید در نزدیکی خیابان و با دسترسی آسان به مترو و خطوط اتوبوس شهری است.

۲- مرکز خرید آگورا چه ویژگی‌هایی دارد؟

مرکز خرید آگورا یک مجتمع خرید چندمنظوره است که از فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌، سینما و امکانات تفریحی بهره‌مند است. با مساحت بزرگ و بیش از 300 فروشگاه، آگورا به خریداران انواع کالاها و برندهای معتبر را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید همچنین دارای منطقه بازی کودکان، پارکینگ و سایر امکانات راحتی برای بازدیدکنندگان می‌باشد.