از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم

دانستنی های سفر 10 آذر ، 1401 5 دقیقه

از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟ اگر شما هم قصد سفر به ترکیه را داشته باشید احتمالا این سوال برایتان وجود خواهد آمد. شهر زیبای ازمیر یکی از مهم ترین مقصد هایی است که افراد برای رفتن به ترکیه آن را انتخاب می کنند. حال ممکن است هتل شما و اقامتتان در این سفر با این شهر زیبا آغاز شود اما تمایل داشته باشید به دیگر نقاط نیز سفر کنید. برای رفتن به کوش آداسی از ازمیر راه های مختلفی وجود دارد که بهتر است قبل از سفر به خوبی از آن اطلاع پیدا نمایید. به همین منظور در این مقاله با آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا همراه باشید تا کامل ترین اطلاعات را کسب کرده و برای سفر خود یک برنامه ریزی دقیق و اصولی لحاظ کنید.

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

چگونه از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

شهر زیبای کوش آداسی که به جزیره پرنده معروف است از ابتدای اردیبهشت ماه تا حوالی آبان ماه معمولا مورد انتخاب گردشگران قرار می گیرد. این شهر معروف فاقد فرودگاه بوده و باید از شهر های اطراف به آن سفر نمود. یکی از این موقعیت ها فرودگاه ازمیر است. فرودگاه عدنان مندرس که در ازمیر واقع شده است تقریبا 90 کیلومتر با کوش آداسی فاصله داشته و عمدتا یکی از انتخاب هایی است که مسافران به آن سفر می کنند. بعد از رسیدن به ازمیر شما باید 90 کیلومتر باقی مانده را با اتوبوس، تاکسی و... طی کنید. اما به شما پیشنهاد می دهیم از شهر مبدا خود با تور مورد نظرتان هماهنگ نموده و سفر خود را پیش از آغاز به خوبی برنامه ریزی کنید. اگر قصد بازدید از ازمیر را دارید به شما تور ازمیر و همچنین تور ازمیر نوروز را پیشنهاد می دهیم.

نزدیکترین فرودگاه به کوش آداسی

همانطور که در بالا ذکر شد فاصله فرودگاه ازمیر تا کوش آداسی تنها 90 کیلومتر است. ابدا نگران سپری کردن این مسیر نباشید. تقریبا حدود 2 ساعت زمان کافی است تا با یک وسیله نقلیه به خوبی به کوش آداسی برسید. برای آن که با آرامش خاطر بدانید از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم لازم است بدانید که اتوبوس، قطار، تاکسی، کشتی و یا ماشین های اجاره ای در ازمیر فراهم شده تا شما بتوانید سفر را به خوبی انجام دهید و نگرانی خاصی نداشته باشید. مسیری که در میان راه قرار دارد از طبیعتی زیبا ساخته شده که برای شما سفر را دلچسب تر می کند.

فضای داخل فرودگاه ازمیر

فضای داخل فرودگاه ازمیر

چگونه با کشتی مسافربری از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

یکی از راه هایی که می توانید برای سفر به کوش آداسی از ازمیر انتخاب کنید، استفاده از کشتی های مسافربری می باشد. کوش آداسی در واقع یک شهر بندری محسوب می شود و روزانه کشتی های بسیاری به آن می روند. اما ممکن است مسیر با توجه به آن که از طریق دریا پیش می رود برای عده ای مورد خوشایند نباشد. از طرفی به دلیل این که نیاز است ویزا تهیه شود گردشگران ایرانی ممکن است با مشکلات خاص این قضیه مواجه شوند. به همین منظور بهتر است از راه های دیگر برای رفتن به کوش آداسی از ازمیر اقدام نمایند.

چگونه با اتوبوس از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

اگر به دنبال یک راه حل اقتصادی هستید می توانید به ایستگاه اتوگر رسیده و از آنجا بلیط مورد نظر خود را تهیه نموده و با پرداخت هزینه اتوبوس از ازمیر به کوش آداسی رزرو خود را قطعی نمایید. در واقع آسان ترین راه حل برای آن که بدانید چگونه از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم استفاده از اتوبوس های مسافربری است.

چگونه با تاکسی از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

اگر به دنبال یک مسیر راحت و آسان هستید می توانید تاکسی های مسافربری را انتخاب کنید. علی الخصوص که اگر تعداد شما دقیقا 4 نفر باشد هزینه تان با اتوبوس برابری می کند اما سرعت رسیدن به مقصد آرامش راه به مراتب برایتان بیشتر است. اما لازم است یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که قبل از سفر حتما با راننده تاکسی بر سر قیمت توافق نمایید تا او یک مسیر مناسب را انتخاب نماید. زیرا هزینه ها بر اساس تاکسی متر لحاظ می شود. از طرفی به یاد داشته باشید که از ساعت 12 تا 6 عصر ابدا سفر نکنید زیرا زمان پیک مصرف است و هزینه سفر برایتان دو برابر خواهد شد. با رعایت این دو نکته می توانید سفر را با آرامش بیشتری پشت سر بگذارید.

سواحل کوش آداسی

سواحل کوش آداسی

چگونه با کرایه کردن ماشین از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

اگر ترجیح می دهید کاملا خصوصی از ازمیر به کوش آداسی برسید و در آن جا برای گشت و گذار دیگر به دنبال تاکسی و ... نباشید می توانید یک خودرو کرایه نموده و بر سر هزینه آن با همراهیانتان توافق نمایید. شرکت های مختلفی در ازمیر وجود دارد که می توانند خودرو را به شما ارائه داده و از خدمات بهینه آن ها به خوبی بهره مند شوید. در این صورت می توانید به خوبی به مقصد رسیده و پس از سپری کردن زمان مورد نظرتان با آرامش خاطر کاملی مجددا از آنجا به مقصد ابتدای سفر خود بازگردید و دیگر نگران این نباشید که چگونه از کوش آداسی به ازمیر برویم.

چگونه با قطار از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم؟

آخرین راه حل که می توانید برای سفر به کوش آداسی از ازمیر به خوبی از آن بهره مند شوید، استفاده از قطار می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که قطار های مسافربری از فرودگاه عدنان مندرس حرکت کرده و در 18 کیلومتری کوش آداسی شما را پیاده خواهند کرد. پس از آن تنها کافی است 750 متر پیاده روی کنید تا به ایستگاه های اتوبوس اتوگر برسید. بعد از آنجا با اتوبوس ادامه مسیر را طی کرده و در نهایت به کوش آداسی برسید. این روش به مراتب هزینه بیشتری به نسبت استفاده از اتوبوس برایتان در بر خواهد داشت.

تور کوش آداسی آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا

در این مقاله سعی شد به طور مفصل به بررسی این که از فرودگاه ازمیر چگونه به کوش آداسی برویم پرداخته شود. اکنون شما می دانید که سفر چگونه انجام شده و باید چطور به شهر مقصد خود بروید. اما به شما پیشنهاد می دهیم برای آن که با مشکلی مواجه نشوید، رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی و تور کوش آداسی نوروز را از کشور خود با آرامش انجام داده و بدون هیچ دغدغه ای به آنجا سفر کنید. آژانس هواپیمایی برسام سیر آریا نیز مفتخر است همراه شما در انتخاب تور مورد نظرتان باشد.