هتل ریکسوس پریمیوم گوجک مارماریس

مارماریس

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • رستوران فضای باز
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • ماساژ
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • جکوزی
  • ورزش های آبی (غیر موتوری)
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده
  • ورزش های آبی (موتوری)
  • تنیس
  • اجاره دوچرخه

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس

هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس یکی از هتل هایی است که در مارماریس قرار گرفته و به بهشت گمشده نیز معروف است. این هتل می تواند یک سری ویژگی های خاص همچون محیط بکر و جذاب و آپشن های خاص داشته باشد که باعث می شود به راحتی بتوانید یک تفریح و تعطیلات فوق العاده جذاب را در این محیط سپری کنید. فراموش نکنید که اگر به دنبال آرامش و چند روز استراحت بی دغدغه هستید، هتل ریکسوس مارماریس در تور مارماریس می تواند یک گزینه و انتخاب فوق العاده برای شما باشد.

ویژگی های هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس

هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس یک سری ویژگی ها دارد که می تواند سبب شود تا به راحتی در این هتل اقامت کنید. این موارد را حتما پیش از سفر خود به مارماریس و این هتل زیبا باید بدانید و با توجه به این موارد برنامه ریزی کنید.

مسافت تا فرودگاه

از آنجایی که هتل در یک منطقه بکر و امن قرار گرفته است، کاملا طبیعی است که از فرودگاه و تمامی سازه های مدرن شهری دور باشد. یا از طریق فرودگاه استانبول و ازمیر و یا از طریق فرودگاه بدروم می توانید اقدام به رفتن به هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس کنید. پس از رسیدن به فرودگاه مسافتی حدود دو ساعته را باید به صورت زمینی طی کرده و از این طریق وارد ریکسوس پریمیوم گوچک شوید.

طراحی منحصر به فرد

مورد و گزینه دومی که در هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس وجود دارد و سبب می شود تا افراد بیشتری آن را بپسندند، مربوط به طراحی های منحصر به فرد و سازه ای این هتل می شود. در اینجا خبری از ساختمان های بلند و چند طبقه همچون هتل های امروزی نیست اما چندین ویلای بزرگ و مجلل در کنار هم ساخته شده اند. در هر کدام از این ویلاها می بینید که چندین اتاق وجود دارد و هر کسی به تناسب نوع اتاقی که انتخاب می کند، می تواند در اینجا اقامت داشته باشد.

خوشامدگویی جذاب

در بسیاری از هتل ها می بینید که به صورت ساده از میهمانان پذیرایی می شود اما در هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس این پذیرایی کمی متفاوت تر شده و قطعا اگر در این باره چیزی ندانید، سورپرابز خواهید شد. به محض ورود به اتاق با آجیل، میوه و شیرینی های ترکی به همراه یک نامه خوشامدگویی و یک هدیه کوچک روبرو خواهید شد که می تواند خوشامدگویی را برای شما بسیار جذاب تر و زیباتر کند.

ریزوت و ساحل اختصاصی

داشتن ساحل اختصاصی یکی از بهترین نکاتی است که در مورد این هتل می توانید در نظر داشته باشید. معمولا ریزوت ها و سواحل اختصاصی در هتل ها باعث می شوند تا میهمانان نیز احساس راحتی بیشتری داشته باشند. به همین خاطر نیز نیازی نیست تا برای رفتن به کنار ساحل از تاکسی و اتوبوس استفاده کنند.

مسیر حرکت دریایی

اگر دوست داشته باشید تا از طریق مسیرهای دریایی به هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس بروید، باید حتما از شاتل ها استفاده کنید. این شاتل ها باید مسیر 10 دقیقه ای را طی کنند تا به ویلاهای این مجموعه هتل برسند.

سوئیت ها و اتاق ها

همان طور که گفته شد در هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس خبری از یک ساختمان بلوکی بلند و چند طبقه نیست و مجموعه ویلاها این هتل را ساخته اند. با این وجود می توانید ببینید که چندین سوئیت و اتاق در این هتل وجود دارد. 140 توئیت 45 متری، 44 سوئیت خانوادگی با متراژ 55 متر، 5 ویلای 55 متری و 3 ویلای پانورامای 250 متری، 11 ویلای ویژه 210 متری و 3 ویلای سوپریور 410 متری از جمله مهم ترین مواردی است که در این مرکز اقامتی می توانید پیدا کنید.

وضعیت استخر و ساحل اختصاصی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که مربوط به هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس می شود در خصوص استخرهای اختصاصی در هر کدام از ویلاها و همچنین دسترسی های اختصاصی به ساحل است. به همین دلیل نیز باید بدانید که نیازی نیست تا با تمامی افرادی که در هتل قرار دارند، دیدار و ملاقات داشته باشید زیرا می توانید به خوبی و با کمترین جمعیت ممکن در هر محوطه از ویلاها ساکن شوید.

رستوران های محلی

یکی دیگر از نکات و موارد مهمی که در خصوص این هتل می تواند وجود داشته باشد، مربوط به رستوران های محلی می شود. رستوران های محلی که به تعداد 6 الی 7 مورد در این هتل وجود دارند می توانند انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای شما آماده کنند. خوشبختانه علاوه بر تنوعی که در منوی های غذایی این رستوران ها وجود دارد، می توانید کیفیت و مزه های فوق العاده ای را از غذاها و نوشیدنی های این رستوران ها ببینید. بنابراین از بابت غذا هیچ نگرانی نخواهید داشت.

نظرات مسافران ریکسوس پریمیوم گوچک

یکی از مهم ترین قسمت هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید به خوبی در خصوص هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس یا این بهشت برین گمشده تصمیم گیری کنید، نظراتی است که مسافران و ایرانیان قبلی که در این هتل ساکن شده اند، ارائه می کنند. برای آن که این نظرات را جمع آوری کنیم به وبسایت ها و پلتفرم های زیادی سر زده ایم. شما نیز می توانید علاوه بر مطالعه این منبع، این کار را به صورت جداگانه هم انجام دهید.

محیط بکر، آرام و بی سر و صدا

خوشامدگویی مناسب و در خور شخصیت

محیط تمیز و اتاق های بسیار مرتب و تمیز

نظافت روزانه

پذیرش های سریع و چک این های مناسب

تلویزیون های صفحه تخت به همراه امکانات مختلف داخل اتاق ها

عدم شلوغ بودن و پر سر و صدا بودن هتل

محیط کاملا مناسب برای سفرهای خانوادگی

غذای بسیار مطلوب و باکیفیت

تنوع غذایی فوق العاده در رستوران های محلی

کلام پایانی هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس

هتل RIXOS PREMIUM GOCEK مارماریس را با تمامی نظرات مسافران قبلی آن و همچنین تمامی ویژگی هایی که دارد در طول این مطلب معرفی کردیم. شما نیز در صورتی که نیا به اطلاعات بیشتر داشته باشید می توانید به وبسایت رسمی این هتل مراجعه کنید. اما نمی دانید که آیا این هتل گزینه مناسبی است و یا هتل های دیگری می توانند گزینه های بهتری باشند، به راحتی می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و از این طریق هتل های مختلفی که معرفی کرده ایم را با هم مقایسه کنید.

سایر هتل های مارماریس

تور های موجود برای ریکسوس پریمیوم گوجک