هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت مارماریس

مارماریس

امکانات هتل

  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • جکوزی
  • باشگاه بدنسازی

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس

هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس یکی از هتل های 5 ستاره ای است که در تور مارماریس ترکیه قرار گرفته است. این هتل یک سری ویژگی های بسیار خوب و منطقی دارد که سبب می شود افراد زیادی بخواهند این هتل را انتخاب کنند و از امکانات ان استفاده نمایند. فراموش نکنید که منطقه مارماریس به طور کلی یکی از مناطقی است که جذابیت های طبیعی و بکر زیادی دارد و غالبا مسافران برای لذت بردن از طبیعت به این منطقه سفر می کنند.

ویژگی های هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس

در ابتدا ویژگی های مربوط به هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس را بررسی می کنیم تا شرایط این هتل را به طور کامل برای شما تصویر سازی کنیم. در کنار تمامی این موارد و نکات می توانیم به شما توضیح دهیم که نظرات مسافران قبلی این هتل چه چیزی بوده است تا شما نیز بتوانید به خوبی از تجربیات افراد قبلی استفاده کنید.

اتاق های لاکچری

اولین ویژگی که در مورد هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس می توانیم به آن اشاره کنیم مربوط به اتاق هایی است که هم وسعت و مساحت بالایی دارند و هم به سبکی مدرن و امروزی طراحی شده اند. اتاق های لاکچری که در این هتل وجود دارند به خوبی شرایط اقامت را برای شما فراهم می کنند و به شما این اجازه را می دهند که بتوانید در این اتاق ها روزهای خوبی را سپری کنید. از طرفی نیز وجود سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون های ال سی دی ، وسایل بهداشتی و... می توانند به راحتی شما اضافه کنند.

استخرها و سالن ها

بخش بعدی مربوط به استخرها و سالن های ورزشی و ماساژ است. در این هتل 10 استخر روباز، چند استخر سرپوشیده، سالن های ماساژ و اسپا و همچنین سالن بدنسازی و... وجود دارد. مسافران به راحتی می توانند از هر کدام از این امکانات که نیاز دارند استفاده کنند. محل قرار گیری استخرهای روباز و سرپوشیده نیز به شکلی است که به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

امکانات کلی هتل

یکی از گزینه های بسیار خوبی که در مورد هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس وجود دارد مربوط به امکانات کلی می شود که در این هتل وجود دارد. امکانات کلی قرار گرفته در این هتل سبب می شوند تا مسافران بتوانند به خوبی از این موارد لذت کافی را ببرند و در نهایت نیز بتوانند به خوبی از اوقات فراغتی که دارند استفاده کنند. امکانات کلی هم شامل امکانات قرار گرفته در اتاق ها و هم شامل مواردی همچون صندوق امانات، استخر بازی کودکان، وای فای پر سرعت و... می شود. تمامی این موارد می توانند به نوبه خود اهمیت داشته باشند.

این هتل به طور کلی تلاش کرده است تا بیشترین خدمات را به ازای دریافت منصفانه قیمت ها و تعرفه ها ارائه کند. این مسئله سبب می شود تا شما به عنوان یک مسافر بتوانید بهترین اوقات را در این هتل داشته باشید.

نظرات مسافران هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس

هر کدام از مسافرانی که از خدمات این هتل استفاده کرده اند، می توانند یک سری نظات مشخص و خاص را در این خصوص داشته باشند. قطعا نظرات مشخصی که در زمینه هتل هیلتون وجود دارد، می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری را در این خصوص داشته باشید.

فاصله طولانی فرودگاه تا هتل

بسیاری از مسافرانی که از ایران به ترکیه رفته اند و این هتل را رزرو کرده اند نیز از این بابت شکایت داشته اند. صرفا یک فرودگاه نزدیک به این هتل بوده و 15 کیلومتر فاصله دارد. حتما پروازی را انتخاب کنید که در فرودگاه دالامان لندینگ داشته باشد.

برخوردهای عالی و مناسب

بسیاری از مسافران در این موضوع اتفاق نظر دارند که خدمه و پرسنل هتل با مسافران برخوردهای بسیار مناسب و خوبی دارند. این مسئله سبب می شود تا هم مسافران احساس راحتی بیشتری کنند و هم باعث می شوند تا مسافران به راحتی به آن چیزی که نیاز دارند دست پیدا کنند.

شرایط پارک آبی مناسب

شرایط پارک آبی که در این هتل وجود دارد بسیار مناسب است. پارک آبی این هتل به خوبی با آب گرم در یام سرد و روزهای نوروز پر می شود و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که این موضوع در روزهایی که هوا سرد و یا معتدل باشد، می تواند اهمیت زیادی پیدا کند.

تنوع غذایی خوب

به طور کلی صبحانه مسافران با هتل است. صبحانه ای که به مسافران ارائه می شود نیز بسیار مناسب بوده و به راحتی می توانید یک تنوع غذایی خوب را از این هتل دریافت کنید. البته علاوه بر تنوعی که در منوی صبحانه وجود دارد و در کنار کیفیت عالی صبحانه دیده می شود، می توانید این موارد را در نهار و شام موسسه نیز ببینید. فراموش نکنید که تنوع غذایی یکی از مولفه های بسیار مهم برای مسافران است.

موقعیت مکانی

یکی دیگر از نکات منفی که در خصوص این هتل وجود دارد مربوط به موقعیت مکانی نامناسب آن است. این هتل در منطقه ای واقع شده است که حتی بسیاری از ساکنان شهر مارماریس نیز آن را نمی شناسند. اگر بخواهید به شهر مارماریس بروید، حداقل از هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس تا شهر باید فاصله ای 2 ساعته را طی کنید.

تیم اجرای متوسط

بنا به نظرات بسیاری از افراد، تیم اجرایی و انیمیشن این هتل بسیار ضعیف عمل کرده اند. این مسئله سبب می شود تا مسافران در تمام طول مدتی که در این هتل حضور دارند، نتوانند به خوبی از امکانات آن استفاده کنند. فراموش نکنید که تیم اجرایی این هتل می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و مهم است که حتما برنامه هایی که اجرا می شود مطابق میل افراد مختلف باشد.

کلام پایانی هتل هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت و اسپا مارماریس

هتل HILTON DALAMAN SARIGERME RESORT & SPA مارماریس که هتلی 5 ستاره در منطقه مارماریس به حساب می آید، بسیاری از ویژگی ها و امکانات را برای مسافرانش فراهم کرده است و از این طریق می تواند کاری کند که به راحتی در این هتل از اقامت خودتان لذت ببرید. اگر دوست دارید در مورد این هتل و یا هتل های دیگری که در منطقه مارماریس واقع شده است، اطلاعات کسب کنید؛ می توانید به سادگی به وبسایت ما و یا وبسایت رسمی خود هتل مراجعه کنید.

سایر هتل های مارماریس

تور های موجود برای هیلتون دالامان ساریگرمه ریزورت