تور های هیجان انگیز بالن سواری کاپادوکیا

جاذبه های گردشگری 08 بهمن ، 1397 5 دقیقه

همه دوست دارند مانند یک پرنده سبک بال باشند و بر فراز آسمان بی کران پرواز کنند. این یک رویا بزرگ برای انسان است. اکنون می توانید رویای خود را با تور کاپادوکیا تحقق بخشید. کاپادوکیا شهری عجیب و رویایی در ترکیه است. 
شما می توانید دره های عمیق و دودکش های عجیب و غریب  را در آنجا مشاهده کنید. تورهای بالون کاپادوکیا هر روز از طلوع خورشید آغاز می شود. تور بالون تقریبا یک ساعته است اما اگر دوست داشته باشید، این تور می تواند تا 1/30 ساعت طول بکشد.


تورهای کاپادوکیا

 شما می توانید گواهینامه پرواز خود را پس از اتمام تور دریافت کنید. برای بالن سواری، لباس و کفش راحت توصیه می شود.
دوربین خود را فراموش نکنید، زیرا می توانید از ارتفاع حدود ۳۰۰ متری طلوع درخشان خورشید را ببینید و بهترین عکس های دنیا را در طول سفربه کاپادوکیا بگیرید.
ظرفیت بالن ها با توجه به نوع بالن متفاوت است. در طول سفرتان با خوراکی های لذیذ از شما پذیرایی خواهد شد تا لذت پروازتان دو چندان شود .


تورهای کاپادوکیا

انواع بالن ها : 
1- بالن استاندارد
در هر بالن استاندار معمولا بین ۱۴ تا ۲۰ نفر ظرفیت دارد و پرواز حدود یک ساعت به طول می انجامد که میان صخره های زیبا و عجیب و غریب  کاپادوکیا پرواز خواهید کرد .
۲- بالن لوکس
در هر بالن استاندار معمولا بین 10 تا 14 نفر ظرفیت دارد و پرواز حدود 1/30 ساعت طول خواهد کشید که پرواز بسیار لذت بخشی خواهد بود. 
۳- بالن شخصی

بهترین نوع بالن سواری در کاپادوکیا برای کسانی که می خواهند تنهایی پرواز کنند و یا با همسرشان باشند، پرواز شخصی است. پروازی که می تواند به مناسب سالگرد ازدواجتان و یا عروسیتان به صورت سوپرایز انجام شود .
این بهترین و هیجان انگیزترین پرواز است ؛ به دلیل آنکه همسفرانتان را خودتان انتخاب خواهید کرد و حداکثر 2 ساعت به طول خواهد انجامید.


تورهای کاپادوکیا

قیمت پرواز با بالن استاندارد ۱۱۰ یورو 
قیمت پرواز با بالن لوکس 200 یورو 
قیمت پرواز با بالن شخصی 1500 یورو

سفر خوبی داشته باشید. من مطمئن هستم که شما از تور کاپادوکیا و تورهای بالون سواری لذت خواهید برد.

تورهای بالن سواری