مراکز خرید تفلیس

جاذبه های گردشگری 06 مرداد ، 1397 5 دقیقه

بازارگردی و خرید کردن از بهترین لذت های دنیاست. مراکز خرید از جاذبه های گردشگری هر شهری محسوب می شود .اگر قصد سفر به تفلیس را دارید، قبل از آن با چند نمونه از مهمترین و ارزانترین مراکز خرید تفلیس آشنا شوید. با برسام سیر همراه باشید :


1- ایست پوینت | East Point

بیش از150برند لباس، کفش و لوازم جانبی  به همراه سالن بولینگ، مغازه های معروف اسباب بازی، باشگاه کودکان، رستوران و کافه و هایپرمارکت بزرگ و استخر توپ در محیطی بسیارزیبا قرار گرفته است. این مرکز خرید دارای یک مجموعه ی سرگرمی بسیار ویژه برای کودکان و 10 سالن سینما با به روزترین فیلم های دنیا است. اینجا یک مجموعه ی عالی نه تنها برای خرید و سرگرمی، بلکه برای عکاسی نیز هست.
از جمله برندهای معروفِ پوشاکِ این مرکز خرید می توان به گلوریا جینز، کوتون، ال سی واکیکی، منگو و زارا اشاره کرد. از جمله برندهای رستوران های زنجیره ای نیز می توان مک دونالد و وندی را نام برد. 
ساعات کار: 10 صبح تا 22
آدرس: گرجستان، تفلیس، بزرگراه کاختی، خیابان دوم والردیچه

ایست پوینت | East Point  مرکز خرید تفلیس


2- تفلیس مال | Tbilisi Mall

مرکز تفلیس، یکی ازبزرگترین مراکز خرید تفلیس واقع درغرب تفلیس است که به ایجاد یک سبک جدید زندگی برای مشتریانش می پردازد.
این مجموعه دارای 100 فروشگاه بزرگ از برندهای معروف، ۶ کافه ، رستوران ، سالن سینما و۱۰۰۰ متر مربع فضای تفریحی ست .
در این مجموعه به روز و شیک، علاوه بر نمایندگی های معتبر پوشاک، مجموعه های تفریحی چون سینما، رستوران و هایپرمارکت نیز به چشم می خورند. این مرکز خرید پارکینگ رایگان دارد. 
ساعات کار: 10 صبح تا 22
آدرس: گرجستان، تفلیس، کیلومتر شانزدهم، بلوار دقومی (جاده باتومی)

 تفلیس مال | Tbilisi Mall


3- درای بریج مارکت | Dry Bridge Market

این بازارِ جذاب، ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. مجموعه ای از لوازم عجیب وغریب از انواع عتیقه جات و جواهرات در این بازار به چشم می خورد. 

درای بریج، از آن بازارهای شلوغ و دوست داشتی است که انواع و اقسام سوغاتی های محلی و دست ساز، انواع و اقسام جواهرات، ظروف نقره ای، شیشه ای وانواع خنجر می توانید در این بازار بیابید. بهترین زمان برای مراجعه به بازار بریج مارکت، آخرهفته هاست. از میدان آزادی تا این بازار ۲۰ دقیقه پیاده روی دارد. 
ساعات کار: تا قبل غروب خورشید ۱۰ تا ۱۷
آدرس: گرجستان، تفلیس، نزدیک میدان آزادی، بازار درای بریج مارکت

 درای بریج مارکت | Dry Bridge Market مرکز خرید تفلیس


4- خیابان پکینی | Pekini Street

یک مسیر دوچرخه سواری به طول یک کیلومتر درخیابان پکینی قرار دارد. این خط 2.80 متر عرض دارد و از گوشه ای از خیابان Bulachauri تا گوشه خیابان میرتاتزه کشیده شده است . جاده دو لاین در خیابان پکینی واقع است .
خیابان پکینی یک مرکز خرید نیست، بلکه خیابانی در شهر تفلیس است. در دو طرف این خیابان، تعداد زیادی از نمایندگی برندهای معروف را خواهید دید. از مغازه های این خیابان می توان به نمایندگی دبنهامز، مغازه ریور آیلند ( River Island ) و برندهای معروفی همچون پوما، کالینز، ریباک، لوتو، بنتون، منگو و گارفیلد اشاره کرد. 
همچنین جواهرفروشی های برند دلفوس و کارلا بیسی در خیابان پکینی وجود دارد. اگر دوست داشتید در این خیابان کمی تفریح خوشمزه داشته باشید، بستنی معروف لوکا پورارای (Luca Polarae) را حتما امتحان کنید. همچنین فست فودهای مک دونالد، تگزاس و نیویورک برگر از جاذبه های این خیابان هستند . 
آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان پکینی

خیابان پکینی | Pekini Street