بهترین مراکز خرید مارماریس را بشناسید

جاذبه های گردشگری 03 بهمن ، 1402 5 دقیقه

مارماریس یکی از شهرهای زیبا و بندری کشور ترکیه است که مراکز خرید فراوانی نیز در آن یافت می‌شود. در مراکز خرید مارماریس انواع محصولات از لوازم خانگی و برند گرفته تا اکسسوری‌ها و زیورآلات معروف را می‌توان یافت. اگر شما پس از گشت و‌گذار و خوش‌گذرانی در این شهر، به دنبال بهترین مراکز خرید مارماریس هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مجموعه‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم بروید و با رعایت نکاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم، خریدی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را تجربه کنید. 

معرفی مراکز خرید مارماریس

مراکز خرید مارماریس در ترکیه انواع کالاها و محصولات متنوع برند و غیر برند را عرضه می‌کنند. در مارماریس برخی از مراکز فروش به صورت سرباز و برخی به صورت مسقف محصولات خود را به فروش می‌رسانند. در ادامه قصد بررسی بهترین مراکز خرید مارماریس را داریم تا با آشنایی از این بازارها بهتر خرید کنید.

مرکز خرید پوینت

اگر به دنبال یک مرکز خرید خوب در مارماریس هستید، مرکز خرید پوینت یک گزینه پیشنهادی عالی برای خرید است. این مرکز خرید که از جاهای دیدنی مارماریس به شمار می‌رود را می‌توانید در ردیف چراغ‌های ترافیکی که در خیابان اصلی مارماریس وجود دارد، به راحتی پیدا کنید. این بازار به دلیل موقعیت مکانی مناسب، مورد استقبال تعداد زیادی از گردشگران واقع می‌شود.

در این پاساژ ۴۰ فروشگاه وجود دارد که می‌توان انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی، پوشاک و… را در آنها یافت. تنوع محصولات در فروشگاه‌های این پاساژ بالا بوده و علاوه بر کالاهای برند، کالاهای غیر برند را نیز می‌توانید پیدا کنید. همچنین در این پاساژ سینما، رستوران، کافه، کلوب بازی و… هم وجود دارد و منظره رو به دریا به جذاب بودن این مرکز خرید بیش از پیش می‌افزاید.

تصویری از یک مرکز خرید در شهر مارماریس

تصویری از یک پاساژ در مارماریس

مرکز خرید نتسل مارینا؛ از معروفترین مراکز خرید مارماریس

نتسل مارینا معروف به بورلی هیلز مارماریس، یکی از لوکس‌ترین و معروفترین مراکز خرید مارماریس است. این مرکز خرید بیش از ۲۰ فروشگاه شیک با ویترین‌های پرزرق و برق دارد. گفتنی است با نگاهی به این ویترین‌های لوکس و زیبا می‌توان به قیمت بالا و البته اورجینال بودن محصولات موجود در آن پی برد.

در این مرکز خرید انواع کالاهای برند و آخرین ترندهای ارائه‌شده به فروش می‌رسد و محصولاتی همچون جواهرات زیبا، ساعت‌های برند و معروف جهان، کیف و کفش‌های مد روز و برند، تجهیزات قایق‌سواری، لوازم خانگی، محصولات چرمی اصل و… یافت می‌شوند.

مجتمع خرید مارینا فضای کوچکی دارد و در همین فضا محیط‌هایی همچون رستوران‌های شیک، کافی شاپ و… وجود دارد که می‌توانید لذت نوش جان کردن خوراکی‌هایتان را با تماشای مناظر زیبای ساحلی روبروی این مرکز خرید دوچندان کنید. دیگر لازم نیست برای رسیدن به هریک از این مقاصد از راهنمای سفر به مارماریس استفاده کنید. همه‌چیز را در نتسل مارینا در اختیار خواهید داشت.

ناگفته نماند که در این مرکز خرید فروشگاه‌هایی وجود دارد که مخصوص خرید هدیه و سوغات هستند و اگر به دنبال خرید سوغات و یا هدیه برای دوستان و آشنایان هستید، می‌توانید این فروشگاه‌ها را انتخاب کنید. 

تصویری از مرکز خرید نتسل مارینا

تصویری از مرکز خرید نتسل مارینا

مرکز خرید میگروس

یکی دیگر از مراکز خرید مارماریس ترکیه، مرکز خرید میگروس است. این مجتمع دارای ۳ طبقه است و ۱۵۰ فروشگاه در آن وجود دارد. در مرکز خرید میگروس می‌توانید انواع محصولات را در برندهای بین‌المللی و ترک پیدا کنید. در این مرکز هر کالایی را از انواع برندهای معروف به راحتی می‌توان یافت.

در مرکز خرید میگروس انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، زیورآلات، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، هایپرمارکت و… وجود دارند. همچنین علاوه بر وجود فروشگاه‌های بسیار و تنوع بی‌نظیر محصولات موجود در این مرکز خرید، ۲۳ رستوران و فست فود و کافه وجود دارد که در صورت احساس گرسنگی و یا نیاز به خوراکی، می‌توانید از خدمات این رستوران و کافه‌ها استفاده کنید.

نکته قابل توجه دیگری که در خصوص این پاساژ بزرگ وجود دارد، سینما ماکزیموم است که انواع فیلم‌های روز جهان را در آن به نمایش می‌گذارند. علاوه بر وجود سینما، زمین و شهربازی هم در این مرکز خرید وجود دارد که به محل مناسبی برای بازی کردن کودکان و بزرگترها تبدیل شده است. 

مرکز خرید نوا اوت لت؛ نمایندگی زارا در مارماریس

به جز بازارهای محلی که محصولات را به قیمت مناسب‌تری نسبت به پاساژهای لوکس به فروش می‌رسانند، اوت لت‌ها نیز یک فرصت خرید مناسب و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند که آنجا می‌توانید محصولات برندهای معتبر دنیا را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

نوا اوت لت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید محصولات برند از جمله برند زارا است. این فروشگاه در منطقه کوناکلی و در امتداد خیابان D_400 قرار دارد. نوا اوت لت در طبقه سوم ساختمان قرار دارد و علاوه بر فروش برندهای باکیفیت و معروف دنیا، به عنوان نمایندگی زارا ارائه‌دهنده انواع لباس‌های زنانه و مردانه و کودکانه است. 

عکس یک پاساژ در مارماریس

تصویری از داخل یک پاساژ

بازارهای ارزان محلی و هفتگی مارماریس

علاوه بر پاساژهای شیک و مراکز خرید مارماریس، بازارهای ارزان مارماریس نیز در دسترس هستند که انواع محصولات را با قیمت‌های مناسب‌تری به فروش می‌رسانند. پنجشنبه بازار و یکشنبه بازار جزو بازارهای خیابانی و ارزان در مرکز این شهر هستند که علاوه بر میوه و سبزیجات تازه، انواع صنایع دستی، محصولات چرمی و… نیز می‌فروشند و می‌توانید تخفیفات خوبی را از فروشندگان این بازارها بگیرید.

نکات خرید از مراکز خرید مارماریس

ترکیه یکی از بهترین مناطق برای خرید انواع محصولات باکیفیت در انواع برندهای معروف و حتی محصولاتی بدون برند شناخته شده است؛ بنابراین فرصت خرید در مرکز خریدهای این شهر، یک تجربه عالی برای شما خواهد بود. در هنگام خرید محصولات مد نظر در مارماریس لازم است به چند نکته دقت کنید که موارد زیر را شامل می‌شوند:

  • سعی کنید مدارک و وسایل مهمی که با خود همراه دارید مانند کیف پول، پاسپورت، گوشی همراه و… را با نهایت دقت نگهداری کنید تا به علت ازدحام جمعیت و شلوغی این مراکز اتفاقی برای لوازم‌تان نیفتد. 
  • اگر قصد دارید تخفیف بیشتری از فروشندگان بگیرید، بهتر است گروهی به خرید بروید.
  • استفاده کردن از راهنمایی‌های یکی از اهالی شهر، تاثیر فراوانی بر هزینه‌های شما دارد؛ چرا که آن‌ها بازارهایی که قیمت‌های مناسب‌تری برای هر کالا دارند، بهتر می‌شناسند و با معرفی این بازارها می‌توانید با قیمت مناسب‌تری محصولات مد نظر را خریداری کنید.

در مراکز خرید مارماریس بهتر است کالاهای ضروری را خریداری کنید. همچنین چرم و طلا بهترین کالاهایی هستند که می‌توانید از این مراکز تهیه نمایید. علاوه بر موارد ذکر شده، بهترین زمان برای خرید در مارماریس، فصل‌های کم گردشگر است. از آنجا که آب وهوای مارماریس ترکیه رو به سردی گذاشته و تعداد توریست‌ها کمتر است، شما می‌توانید با خیال راحت به خرید در مراکز خرید مارماریس سر بزنید.

تجربه‌ دلنشین خرید در بهترین مراکز خرید مارماریس!

گشت و گذار و خرید از بهترین مراکز خرید مارماریس، یک تجربه لذت بخش و فوق العاده است. با سفر به این شهر می‌توانید انواع محصولات و برندهای موجود در مارماریس را مشاهده و خریداری کنید. مرکز خرید خوب در مارماریس بسیار زیاد بوده و با توجه به بودجه و هزینه‌ای که دارید، می‌توانید به هر یک از این پاساژها مراجعه کنید.

برخی از مراکز خرید مارماریس تنها کالاهای لوکس، گران‌قیمت و برندهای معروف را به فروش می‌رسانند که مسلما به پول بیشتری برای خرید این محصولات نیاز است. به طور کلی مراکز ذکرشده، جزو بهترین مراکز خرید در مارماریس هستند که می‌توانید طی تور مارماریس، برای خرید اقلام مورد نیازتان از آنجا کنید.

سوالات متداول

۱- مراکز خرید معروف در مارماریس کدامند؟

مارماریس در جنوب غربی ترکیه دارای مراکز خرید متنوع و جذابی است. «مارماریس مارینا» با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فضاهای تفریحی یکی از محل‌های محبوب خرید و گردشگری است. همچنین «بازار مارماریس» با فروشگاه‌های محلی، هنرهای دستی و محصولات محلی یک تجربه خرید عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۲- در خرید از مراکز خرید مارماریس به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید از مراکز خرید مارماریس به قیمت‌ها، تنوع محصولات و کیفیت اجناس توجه کنید. قیمت‌گذاری ممکن است قابل مذاکره باشد، بنابراین توصیه می‌شود قبل از خرید، قیمت را مطالعه و مقایسه کنید. همچنین، از فرصت خرید هنرهای دستی و محصولات محلی بهره‌مند شوید و از ذائقه محلی‌ها در بازار لذت ببرید.