هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر

ازمیر

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • رستوران فضای باز
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی

امکانات تفریحی

  • ساحل اختصاصی
  • پارک آبی
  • سونا
  • بیلیارد

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر

هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک که نام هتل حیات ریجنسی ازمیر نیز شناخته می شود، یکی از هتل های جذاب تور ازمیر این شهر بوده و چشم انداز بسیار فوق العاده ای را در طبقات بالایی آن می توانید داشته باشید. هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر که یک هتل 5 ستاره نیز محسوب می شود، دارای ویژگی های متعدد و مختلفی است که باید حتما پیش از رزرو این هتل این ویژگی ها را در نظر داشته باشید.

معرفی هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر

هتل حیات ریجنسی ازمیر یک هتل لوکس پنج ستاره در منطقه کوناک ازمیر، ترکیه است. این هتل در سال 2011 افتتاح شد و دارای 357 اتاق و سوئیت است. هتل حیات ریجنسی ازمیر دارای امکانات و خدمات متعددی از جمله استخر، اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، بار و مرکز تجاری است.

ویژگی های خاص هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر

یک سری ویژگی های خاص در مورد هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر وجود دارد که بهتر است شما نیز آن ها را بدانید و در زمان تصمیم گیری کردن برای این هتل حتما این نکات و موارد را در نظر داشته باشید. ویژگی هایی که در اینجا قرار است مورد بررسی قرار دهیم، می توانند در هتل های بسیاری وجود داشته باشند اما کیفیت این ویژگی ها یکی از نکات بسیار مهم است.

تمیزی و زیبایی

اولین نکته می تواند مربوط به تمیزی و زیبایی اتاق های هتل باشد. بیشترین زمانی که در هتل سپری می کنید قرار است در اتاق های هتل باشد. بنابراین تمیز بودن اتاق ها می تواند بسیار مهم باشد. از سوی دیگر در هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر از نظافت روزانه اتاق ها نیز بهره مند هستید که اهمیت زیادی دارد.

برخورد دوستانه پرسنل

اگر رسپشن، مسئولان نظافت و... در هتل برخورد خوب و دوستانه ای نداشته باشند، قطعا مسافران از این بابت ناراحت خواهند شد. به همین دلیل نیز توصیه می شود تا هتلی را انتخاب کنید که پرسنل خوش برخوردی داشته باشد. خوشبختانه هتل حیات ریجنسی ازمیر از بهترین و خوش برخوردترین پرسنل در امر مدیریت هتل کمک می گیرد.

موقعیت بسیار خوب هتل

موقعیت خوب هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر از دو جهت می تواند اهمیت داشته باشد. اولین مورد آن است که در این هتل می توانید به راحتی ویو و چشم انداز خوبی را از مناظر اطراف داشته باشید و دومین مورد نیز آن است که در این هتل به راحتی می توانید به تمامی نقاط دیدنی شهر و همچنین بخش هایی که می تواند اهمیت داشته باشد، دسترسی داشته باشید. معمولا دسترسی آسان و راحت یکی از آپشن های هر هتلی است.

امکانات خوب اتاق ها

مورد و نکته بعدی که می تواند علاوه بر تمیز بودن اتاق ها اهمیت داشته باشد، مربوط به امکانات خوبی است که در اتاق های هتل وجود دارند. هر اتاق در این هتل حداقل های امکاناتی و رفاهی را دارد و از این بابت راحت هستید. از طرفی اتاق های هتل بزرگ و جادار بوده و به دلیل معماری ساختی که دارند، می توانند بسیار جذاب نیز باشند.

انواع امکانات و خدمات هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر

یک سری از امکانات و خدمات در هتل های ترکیه و به طور کلی هتل های شهرهای مختلف وجود دارد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته می شود. این خدمات در هتل حیات ازمیر به شرح زیر هستند.

استخر سرپوشیده و روباز

اسپا و سالن بدنسازی

رستوران‌ها و بارهای متنوع

مرکز تجاری

خدمات روم سرویس

پارکینگ رایگان

امکانات اتاق های هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر

علاوه بر امکانات کلی که در هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر وجود دارد، یک سری امکانات نیز وجود دارند که می توانند مربوط به اتاق های هتل شوند.

تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای

مینی بار

وای فای رایگان

تلفن

سشوار

لوازم آرایشی بهداشتی

فاصله هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر از مراکز مختلف

قطعا زمانی که برای سفر تفریحی و یا کاری به شهر ازمیر سفر می کنید، بیشتر از آن که وضعیت و امکانات اتاق ها برایتان مهم باشد، موقعیت جغرافیایی هتل می تواند اهمیت و ارزش پیدا کند. خوشبختانه هتل حیات یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه بوده و فاصله کمی را تا مراکز مختلف دارد. این هتل در قسمتی به نام کوناک قرار گرفته است. از طرفی نیز یک سری از جاذبه های گردشگری همچون موزه باستان شناسی، بازار کوناک و برج ساعت ازمیر را نیز در نزدیکی خودش دارد.

هزینه هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر

مسلما قیمت هر هتل در ازای یک شب اقامت می تواند با هتل های دیگر کاملا متفاوت باشد. به همین خاطر نیز حتما بودجه مدنظر خودتان را در نظر بگیرید و از طرف دیگر نیز بدانید که آیا این مقدار هزینه برای شما منطقی به حساب می آید یا خیر. هزینه اقامت در هتل حیات ریجنسی ازمیر به نوع اتاق و تاریخ اقامت بستگی دارد. قیمت اتاق های استاندارد از 1000 لیر ترکیه شروع می شود.

نظرات هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک

زمانی که می خواهید بدانید یک هتل و یا مرکز اقامتی همچون هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک ازمیر گزینه مناسبی است یا خیر، می توانید یک کار هوشمندانه را انجام دهید. در این کار هوشمندانه به راحتی می توانید متوجه شوید که آیا هتل مدنظر شما گزینه مناسبی است و یا صرفا تبلیغات خوبی داشته است. مواردی که طی چند صد نظر مسافر این هتل جمع آوری شده است را در ادامه بیان می کنیم.

برخورد مودبانه پرسنل

اتاق های تمیز و نظافت روزانه

امن بودن هتل

چشم انداز زیبا

امکانات خوب و...

کلام پایانی هتل حیات ریجنسی ایستینیه پارک

هتل HYATT REGENCY ISTINYE PARK ازمیر یک هتل لوکس و مدرن است که امکانات و خدمات عالی را ارائه می دهد. این هتل برای مسافران تجاری و تفریحی که به دنبال اقامتی راحت و مجلل در ازمیر هستند، مناسب می باشد. در صورتی که دوست داشته باشید تا در هتل حیات ریجنسی اقامت کنید، باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که هزینه اجاره اتاق در این هتل می تواند بسیار بالا باشد. به همین خاطر نیز حتما این نکته را مدنظر قرار دهید. البته با وجود بالا بودن هزینه ها، قطعا می توانید اقامت بسیار جذاب و دلنشینی را در این هتل داشته باشید که برایتان خاطره انگیز نیز شود.

سایر هتل های ازمیر

تور های موجود برای حیات ریجنسی ایستینیه پارک