رستوران مایکلا restaurant mikla

دانستنی های سفر 07 شهریور ، 1397 5 دقیقه

مایکلا در ماه اکتبر 2005 افتتاح شد. ایده اولیه این بود که یک رستوران "Istanbullu" تاسیس کنند. منوی این رستوران، منعکس کننده ی پیشینه ی ترکی واسکاندیناوی مهمت گورس، آشپز صاحب پیشینه ای است که در رستوران های استانبول از سال 1996 توجه همه را به خود جلب کرد. با توجه به غذاهای فوق العاده لذیذ و خدمات مناسب ، Mikla به بهترین رستوران در استانبول معروف شد.

زمانی که به این رستوران می روید منظره ی زیبایی را تماشا می کنید به گونه ای که نمای پانورامایی 360 درجه از شهر استانبول را می توانید ببینید و با خوردن غذاهای لذیذ، لذت ببرید.

این رستوران به سبک اسکاندیناوی طراحی ساخته شده است و سرآشپز آن ترکی فنلاندی می باشد و غذاهای بی نظیری را طبخ می کند. با آگاهی از  تور لحظه آخری استانبول و تور ارزان قیمت استانبول، می توان با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد.  

رستوران مایکلا restaurant  mikla

در استانبول و کلا کشور ترکیه ، مواد اولیه ی آشپزی با دقت بیشتری انتخاب می شود. در پایان یک تحقیق گسترده و فرآیند خلاقانه اختصاصی، مایکلا در سال 2012 تبدیل به "آشپزخانه آناتولی جدید" گشت. در این رویکرد جدید، بیشتر به غذاهای سنتی توجه می شود .
رستوران مایکلا استانبول چهارمین رتبه بین بهترین رستوران های شهر استانبول را به خود اختصاص داده است.
آدرس:
Meşrutiyet Caddesi 15, 34430, Beyoglu, İstanbul

رستوران مایکلا restaurant  mikla