مرکز خرید فروم در استانبول Forum Istanbul

جاذبه های گردشگری 03 شهریور ، 1397 5 دقیقه

این مرکز خرید در استانبول بزرگترین مرکز خرید ترکیه و یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری استانبول است که 5000 نفر کارمند و حدود 280 برند تجاری ملی و بین المللی دارد و انتظار می رود که سالانه در حدود20 میلیون بازدیدکننده داشته باشد. 


مرکز خرید فروم در استانبول Forum Istanbul

مرکز خرید فروم در منطقه ای با مساحت 495000 مترمربع در منطقه بیامارپاشا ساخته شده است که 175000 متر مربع مساحت این مرکز خرید به علاوه یک فروشگاه IKEA با اندازه 30000 متر مربع و یک سوپر مارکت بزرگ در حدود 15500متر مربع است. همچنین این مرکز خرید شامل فضاهای عمومی و پارک هایی ست که جشنواره ها، فعالیت های فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.
فروشگاه برندهای تجاری مانند Tepe Home، Saturn، Teknosa و Bimex  11500 متر مربع را پوشش داده است. فروشگاه های Boyner، YKM، C & A، M & S و Zara نیزدر این مرکز خرید موجود است که دارای پارکینگ با گنجایش 5500 ماشین است . 


مرکز خرید فروم در استانبول Forum Istanbul

مرکز خرید فروم  دارای بولینگ، رستوران های مختلف، سینمای  IMAX، اسکی روی یخ و اتاق بازی برای کودکان است.
بزرگترین جاذبه ی این مرکز خرید غول پیکر یک آکواریوم با 10000 گونه ی مختلف است که مساحت این محوطه ، حدود8000 متر مربع است. Turkuazoo اولین آکواریوم بزرگ ترکیه است که در این مرکز خرید واقع شده است.  بازدیدکنندگان می توانند از طریق یکی از طولانی ترین تونل های زیر آب عبور کنند، و این کار این امکان را به آنها می دهد که موجودات دریایی را از نزدیک ببینند و از تماشای آنها لذت ببرند.
مرکز خرید فروم استانبول منحصر به فرد است و ابعاد جدیدی را به بازار خرده فروشی موجود در منطقه اضافه کرده است.


مرکز خرید فروم در استانبول Forum Istanbul

طرح این مرکز خرید ، تجربه ی گشتن در شهر با بلوارها، راه ها، حیاط ها و ساختمان های مختلف فراهم میکند. یک منطقه با چشم انداز دیدنی و مناسب برای جشنواره ها، کنسرت ها، بازارها و رویدادهای ورزشی است. آبنماها، مجسمه ها و هنر، نیز بخشی از این پروژه ی زیبا هستند.
همچنین 25 تالار گفتگوی بزرگ در اینجا وجود دارد.
مسابقات استانبول به عنوان یک جاذبه برای جذب خریدار و بازدید کننده از سراسر استانبول تبدیل شده است.


مرکز خرید فروم در استانبول Forum Istanbul

ساعات کاری مرکز خرید فروم استانبول : همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب



آدرس مرکز خرید فروم در استانبول :
Kocatepe Mahallesi، Paşa Caddesi، Bayrampaşa، 34045 استانبول، ترکیه


  شماره تلفن:  1350 443 212 90+


مرکز خرید فروم در استانبول Forum Istanbul