هتل آمون بلک آنتالیا

آنتالیا

امکانات هتل

  • رستوران
  • ورود حیوانات
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • رستوران فضای باز
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • جکوزی
  • باشگاه بدنسازی

امکانات تفریحی

  • ساحل اختصاصی
  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل آمون بلک

هتل آمون بلک کجا قرار دارد و چه ویژگی هایی را در آن می توانید پیدا کنید که در هتل های دیگر وجود ندارد. معمولا برای آن که بتوانید هتل آمون بلک در تور آنتالیا را به شکل خوبی بشناسید، بهتر است بدانید که در این مرکز اقامتی یک سری امکانات و خدمات وجود دارد که در هتل های دیگر پیدا نمی شود. اگر به دنبال یک سفر دو نفره جذاب هستید، هتل آمون می تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد. در ادامه سعی شده است تا توضیحات تکمیلی تری را در این خصوص ارائه کنیم و شما را با این موضوع هرچه بهتر و بیشتر آشنا سازیم.

معرفی کلی هتل آمون بلک

هر کدام از هتل هایی که در شهر آنتالیا وجود دارد، یک سری ویژگی های خاص دارند. این هتل ها می توانند یک سری خدمات خاص داشته باشند و یا دارای دکوراسیون خاصی باشند. مهم ترین ویژگی که در مورد هتل آمون بلک وجود دارد آن است که این هتل 4 ستاره از پذیرش کودکان به طور کلی خودداری می کند و می تواند صرفا یک سفر جذاب دو نفره برای بزرگسالان باشد.

وجود ساحل اختصاصی، امکان پذیرش 24 ساعته آنلاین و همچین قرارگیری در منطقه بلک از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که در این هتل می تواند وجود داشته باشد. این هتل می تواند گزینه بسیار خوبی برای مواردی باشد که می خواهید در یک هتل نسبتا خوب و باکیفیت اقامت کنید و هزینه های زیادی را نیز پرداخت نکنید. در ادامه توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه می کنیم.

فاصله هتل آمون بلک تا مراکز تفریحی و گردشگری

چند جاذبه و مرکز مهم در شهر آنتالیا وجود دارد که لازم است فاصله هتل آمون بلک تا آن ها را بدانید. این کار به شما امکان محاسبه کرایه تاکسی و زمانی که نیاز دارید تا به این جاذبه ها برسید را می دهد.

اولین مرکز مهم فرودگاه آنتالیا است که چیزی حدود 15 مایل از این هتل فاصله دارد. این فاصله می تواند در زمان بندی شما برای رسیدن به پروازهایتان بسیار مهم باشد.

نظرات مسافران هتل آمون بلک

همیشه مسافرانی که در هتل هایی همچون هتل آمون اقامت داشته اند، یک سری مزیت ها و یک سری معایب را تجربه می کنند. این تجربیات می تواند در قالب نظراتی بیان شوند که کار را برای تصمیم گیری دیگر مشتریان ساده تر می کنند. به همین خاطر نیز حتما توجه داشته باشید که چه نظراتی در مورد هر کدام از هتل ها می تواند برای شما مطرح شود.

هتل مجردی!

اولین ویژگی که قریب به اتفاق مسافران در مورد آن نظر داشته اند، مناسب نبودن این هتل برای مسافرت های خانوادگی است. اگر به دنبال یک سفر مجردی هستید و دوست دارید صرفا محیطی دور از خانواده و کودکان را داشته باشید، می توانید از هتل آمون استفاده کنید.

برنامه های شبانه و روزانه

متاسفانه در این هتل هیچگونه برنامه های روزانه ای در نظر گرفته نمی شود و در طول روز نمی توانید هیچ تفریح و سرگرمی داشته باشید. این در صورتی است که در طول شب همواره برنامه های مفرح و موزیک زنده را در بار هتل خواهید داشت.

فرهنگ غالب بر هتل

یکی دیگر از نکاتی که مورد تاکید مسافران بوده است و در مورد آن نظرات زیادی را ثبت کرده اند در مورد فرهنگ غالبی است که بر روی هتل سوار شده است. فرهنگ غالب هتل آمون روسی و عربی می باشد. این موضوع در برنامه های شبانه و در موزیک هایی که پخش می شوند نیز به خوبی به چشم می خورند. بنابراین حتما به این نکته توجه داشته باشید.

قیمت و تعرفه ها

با توجه به 4 ستاره بودن این هتل، بیشتر مسافران از مبلغی که به ازای رزرو هر اتاق پرداخت کرده اند، راضی بوده اند. این موضوع یکی از نکات مثبتی است که در بین آپشن های این هتل وجود دارد. به همین دلیل نیز اگر هزینه زیادی را برای هتل در نظر نگرفته اید، هتل آمون می تواند انتخاب خوبی باشد.

فاصله زیاد تا ساحل

یکی از نکات منفی که در مورد هتل آمون وجود دارد مربوط به فاصله زیادی است که هتل تا ساحل دارد. به طور کلی اگر بخواهید با وسایل نقلیه هتل به ساحل بروید، لازم است تا حدودا 5 الی 10 دقیقه زمان را سپری کنید و اتوبوس ها یا شاتل های هتل نیز هر یک ساعت یک بار حرکت می کنند.

کیفیت غذا و نوشیدنی

یک سری از غذاها و نوشیدنی هایی که در این هتل سرو می شوند، می توانند کیفیت خوبی داشته باشند اما برخی از غذاها بی کیفیت بوده و مطابق میل مشتریان نمی باشد.

کوچک بودن استخر

یکی دیگر از نکات منفی که در خصوص هتل آمون وجود دارد مربوط به کوچک بودن استخر این هتل است. کوچک بودن استخر به طور کلی برخلاف تبلیغات زیادی است که برای ان انجام شده است. به همین خاطر نیز معمولا باید این نکته را در نظر بگیرید که کوچک بودن استخر جزو نکات منفی است.

نزدیکی به لند او لجند

پارک لند او لجند یکی از پارک های معروف آنتالیا است. این هتل فاصله کمی با این پارک دارد و می توانید به راحتی به آنجا بروید. در نظر داشته باشید که اگر بخواهید، می توانید اوقات خوبی را در این پارک بگذرانید. یکی از خوبی ها و مزیت های این پارک آن است که چندین ساعت را به راحتی می توانید در آنجا سپری کنید و از طرفی نیز به راحتی می توانید بدون هیچ هزینه ای وارد پارک شوید زیرا هزینه ورودی این پارک رایگان است.

کلام پایانی هتل آمون بلک

هتل AMON BELEK از جمله معدود هتل هایی است که صرفا برای بزرگسالان طراحی شده است. با وجود تمامی امکاناتی که در این هتل وجود دارد می توانید متوجه شوید که این هتل 4 ستاره تا چه حدی می تواند به شما خدمات ارائه کند. به همین خاطر نیز برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به وبسایت رسمی این هتل و همچنین دیگر مقالات ما که در مورد انواع هتل های شهر آنتالیا و کشور ترکیه است، مراجعه کنید. با این کار هم هتل مورد نظر خودتان را بهتر می شناسید و هم بررسی ها و مقایسه های بهتری را انجام خواهید داد.

سایر هتل های آنتالیا

تور های موجود برای هتل آمون بلک