هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

آنتالیا

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • استخر ویژه کودکان
  • استخر سرپوشیده
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • ساحل اختصاصی
  • پارک آبی
  • سالن بازی کودکان

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره ای است که در موقعیت مکانی لارا قرار گرفته است. از بین 68 هتلی که در تور آنتالیا وجود دارد، این هتل توانسته است تا رتبه 5 را به خودش اختصاص دهد. مسلما پیشی گرفتن از 63 هتل دیگر نیاز به ارائه خدمات و آپشن های خاصی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

بررسی هتل کنکورد دلوکس ریزورت در منطقه لارا آنتالیا

لارا یک منطقه تفریحی در شهر آنتالیا، ترکیه است. این منطقه در فاصله 6 کیلومتری شرق مرکز شهر آنتالیا و در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. لارا به دلیل سواحل شنی و آب های زلال خود یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است. این منطقه از شمال به کوه های توروس، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به منطقه کوپرولو، و از غرب به منطقه کمر محدود می شود؛ علاوه بر این موضوع، دارای آب و هوای مدیترانه ای است که تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و مرطوب دارد.

لارا دارای زیرساخت های گردشگری خوبی است. این منطقه دارای هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید، و جاذبه های گردشگری متعددی است. از جمله جاذبه های گردشگری لارا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ساحل لارا: این ساحل یکی از طولانی ترین سواحل شنی در ترکیه است.

پارک آبی دلفین: این پارک آبی یکی از بزرگترین پارک های آبی در ترکیه است.

آکواریوم آنتالیا: این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم های دریایی در اروپا است.

پارک ملی کوپرولو: این پارک ملی یکی از زیباترین پارک های ملی در ترکیه است.

لارا یک منطقه توریستی محبوب است و سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر جهان از آن بازدید می کنند.  

ویژگی های هتل کنکورد دیلوکس آنتالیا

تمامی این موارد و ویژگی ها را در خصوص منطقه تفریحی لارا بیان کردیم تا توضیح دهیم که دلایل اهمیت هتل هایی که در این بخش قرار گرفته اند، چیست. حال باید به بررسی ویژگی های مربوط به خود هتل هایی همچون همچون هتل کنکورد دلوکس آنتالیا بپردازیم.

پرسنل وظیفه شناس

وظیفه شناس بودن پرسنل همیشه یکی از مهم ترین ویژگی هایی بوده است که در یک هتل می توانید به آن اشاره کنید. در هتل کنکورد دلوکس آنتالیا نیز این ویژگی مهم را می توانید به خوبی ببینید. در حقیقت هتل کنکورد دلوکس تمامی پرسنل هم وظایف خودشان را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند و هم می بینید که رفتاری کاملا دوستانه با مسافران دارند.

امکانات اتاق ها

در تمامی اتاق ها از سیستم های تهویه مناسب و همچنین مینی بارهای رایگان استفاده شده است. از طرفی تمیزی و نظافت اتاق ها هم گزینه بسیار مهمی است که در این هتل به خوبی رعایت می شود. نظافت روزانه اتاق ها بنا به عدم درخواست شما کنسل می شود اما در غیر این صورت هر روز اتاق های شما تمیز خواهند شد.

غذا و نوشیدنی های عالی

نکته بعدی که در مورد هتل کنکورد دلوکس آنتالیا می توانیم به آن اشاره کنیم در خصوص کیفیت های فوق العاده ای است که در نوشیدنی ها و غذاهای این هتل می توانید پیدا کنید. این مسئله نشان می دهد که نیازی به استفاده ها از بارها و رستوران های خارج از هتل ندارید.

موقعیت مکانی عالی

در ترکیه و به خصوص در شهر آنتالیا حتما بهتر است هتلی را انتخاب کنید که بتوانید با اتوبوس از هتل تا مرکز شهر و دیگر مکان های دیدنی آن بروید. این مسئله سبب می شود تا هم هزینه های کمتری را بابت رفت و آمد پرداخت کنید و هم باعث می شود تا بتوانید تمامی خیابان های شهر آنتالیا را نیز ببینید. از طرفی ایستگاه اتوبوس دقیقا روبرو هتل قرار دارد، به همین خاطر به راحتی می توانید از این ایستگاه استفاده کنید.

تفریحات و امکانات هتل

مسئله تفریحات هتل از یک طرف و مسئله امکاناتی که برای شما فراهم می کنند از سوی دیگر می تواند دارای اهمیت باشد. هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا از جمله هتل های درجه یکی است که هم تفریحات مناسب و هم امکانات رفاهی خوبی را برای مسافرانش در نظر می گیرد. به همین خاطر نیز اگر شما هم دوست دارید تا روزهای خوبی را در آنتالیا داشته باشید این هتل می تواند گزینه خوبی باشد.

تعرفه ها و خدمات

با وجود آن که هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا در رتبه پنجم قرار گرفته است و طبیعی است که قیمت ها و تعرفه های تقریبا بالایی داشته باشد، اما قریب به اتفاق مسافران قبلی این هتل اعلام کرده اند که هزینه های پرداختی با خدماتی که دریافت کرده اند کاملا متناسب بوده است. این موضوع می تواند نشان دهنده کیفیت بالای این هتل در جلب رضایت مشتریان باشد.

تیم اجرایی

برنامه هایی که در هتل اجرا می شوند، جذابیت های زیادی دارند اما آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد مربوط به برنامه های تیم های اجرایی می شود که با توجه به رده بندی این هتل می تواند بهتر نیز باشد. در واقع نمره 4 از 5 در حال حاضر به برنامه های شبانه، پخش موزیک زنده و... تعلق می گیرد. این در صورتی است که تمامی این برنامه ها می توانند به شکل جذاب تر و بهتری نیز ارائه شوند.

محیط داخلی و بیرونی

یکحی دیگر از ویژگی ها و جذابیت هایی که در هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا می تواند وجود داشته باشد در خصوص معماری شیک و مناسبی است که هم در داخل اتاق ها و هم در قسمت های بیرونی ساختمان اجرا شده است. این معماری شیک باعث شده تا این هتل بتواند در بین هتل هایی که در اطرافش وجود دارد، جذابیت بیشتری پیدا کند.

کلام پایانی هتل کنکورد دلوکس ریزورت

هتل CONCORDE DELUXE RESORT  آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و معروف در موقعیت مکانی لارا در شهر آنتالیا است. اگر شما هم تصمیم گرفته اید تا تعطیلات بعدی را در این هتل معروف سپری کنید، حتما در نظر داشته باشید که این گزینه می تواند بسیار مناسب بوده و با آپشن هایی که به شما ارائه می کند، می تواند اقامت خوبی را برایتان فراهم کند. البته اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد انواع هتل ها دارید، این اطلاعات را می توانید در وبسایت ما نیز پیدا کنید.

سایر هتل های آنتالیا

تور های موجود برای هتل کنکورد دلوکس ریزورت