هتل کایا بلک آنتالیا

1 از 5
آنتالیا

امکانات هتل

  • رستوران
  • رستوران فضای باز
  • مینی بار رایگان
  • خشکشویی
  • سشوار
  • ماساژ
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • پارک آبی
  • سونا
  • بیلیارد

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی

توضیحات

هتل کایا بلک آنتالیا

هتل کایا بلک آنتالیا یک هتل 5 ستاره است و رتبه 27 از بین 87 هتل را به خودش اختصاص داده است. این هتل به دلیل نحوه معماری شیک و همچنین موقعیت مکانی خوبی که دارد، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به همین خاطر بهتر است بدانید که معمولا این هتل چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توانید بهترین استفاده را از خدمات این تور آنتالیا داشته باشید.

خدمات عمومی و کلی هتل کایا بلک آنتالیا

اولین نکته در خصوص خدمات عمومی و کلی هتل است. هتل کایا بلک آنتالیا یکی از هتل هایی است که بهترین خدمات را در اختیار مشتریان و مسافرانش قرار می دهد. پارکینگ، آسانسور، خشک شویی، مرکز نگهداری از کودک، ترنسفر رایگان فرودگاهی، اینترنت وای فای، صندوق امانات، خدمات 24 ساعته داخل اتاق و... از جمله خدمات اولیه ای است که به شما ارائه می شود.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل کایا بلک آنتالیا

در کنار خدمات عمومی و کلی باید بدانید که یک سری خدمات رفاهی و تفریحی نیز وجود دارند. این خدمات رفاهی و تفریحی می توانند شامل استخر سر پوشیده، استخر روباز، تنیس، استخر ویژه کودکان، ساحل اختصاصی، سونا، بیلیارد، پارک آبی، سالن بازی کودکان، باشگاه بدنسازی و ماساژ شوند. از هر کدام از این موارد که دوست داشته باشید به راحتی می توانید استفاده کنید و مشکلی نیز از این بابت نخواهید داشت.

بررسی هتل کایا بلک آنتالیا از نظر مسافران

هتل کایا بلک آنتالیا را می خواهیم از دیدگاه مسافران و کسانی که در این هتل اقامت داشته اند، بررسی کنیم تا هرچه بهتر در مورد آن بتوانیم اطلاعات کسب کنیم. فراموش نکنید که هتل کایا بلک آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره است و عملا باید ویژگی های مطلوب و مناسبی داشته باشد.

اتاق و دکور آن

بزرگ بودن فضای اتاق ها و دلباز بودن آن ها یکی از مهم ترین موارد و نکات است. این نکته را در کنار این موضوع باید بدانید که اتاق ها بسیار تمیز و مرتب هستند و دکوراسیون و چیدمان شیک و لوکسی نیز دارند. مینی بار داخل اتاق که شامل انواع اسنک و آبمیوه می شود نیز هر روز شارژ می شود و استفاده از آن کاملا رایگان است.

غذا و نوشیدنی ها

مورد و نکته بعدی در خصوص غذاها و نوشیدنی هایی است که در این هتل وجود دارد. تنوع غذاها و نوشیدنی ها به این صورت است که هم در رستوران و هم در بارهای هتل می توانید غذاها و نوشیدنی های بسیار متنوعی را پیدا کنید. قطعا این موضوع سبب می شود تا هر کسی با هر ذائقه ای که دارد، بتواند آن چیزی که دوست دارد را میل کند. کیفیت نوشیدنی ها و تنوعی که نوشیدنی ها دارند نیز بسیار بالا می باشد.

مراسمات سرگرمی

پس از موعد شام، هر شب در آمفی تئاتر هتل، برنامه های جالب و سرگرم کننده ای اجرا می شود. این برنامه ها شامل دو بخش جداگانه برای کودکان و بزرگسالان می شود. به همین دلیل نیز هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. خوشبختانه تمامی برنامه هایی که در این هتل اجرا می شود هم بسیار مفرح و سرگرم کننده هستند و هم می توانید ببینید که کاملا با فرهنگ های مختلف تناسب دارند.

عملکردهای کارکنان

مورد و نکته بعدی در خصوص عملکردهای کارکنان است. افرادی که در این هتل مشغول به کار هستند، همبه زبان انگلیسی مسلط می باشند و هم می توانند به بهترین شکل ممکن خدمات را به شما عرضه کنند. همین ارائه دادن خدمات سبب می شود تا مسافران احساس راحتی زیادی کنند. فراموش نکنید که وجود صمیمیت بین کارکنان و همچنین افراد هتل یکی از موارد بسیار مهم است و نباید آن را نادیده بگیریم.

ارزش قیمت نسبت به خدمات

معمولا قیمت هایی که باید رزرو هر شب اتاق در هتل کایا بلک آنتالیا باید پرداخت کنید، می تواند کمی متفاوت باشد. این نکته به این دلیل خواهد بود که هزینه های هتل بیشتر از هر چیزی می شود و لازم است حتما آن را در نظر داشته باشید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید آن است که این هتل خدمات بسیار مناسبی را به شما ارائه می کند، در همین راستا نیز قیمت های مناسبی را دریافت می کند.

کلام پایانی هتل کایا بلک آنتالیا

هتل KAYA BELEK آنتالیا یکی از هتل های مناسبی است که می توانید در زمان اقامت خود در آنتالیا، اینجا را انتخاب کنید. اگر دوست دارید دیگر هتل های آنتالیا را نیز بشناسید و سپس تصمیم گیری کنید، می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و از این طریق بیشترین و بالاترین اطلاعات را به دست بیاورید.

سایر هتل های آنتالیا

تور های موجود برای کایا بلک