هتل کایا ساید آنتالیا

آنتالیا

امکانات هتل

  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • سالن بازی کودکان

توضیحات

هتل کایا ساید آنتالیا

هتل کایا ساید آنتالیا در منطقه سیده از آنتالیا واقع شده است. این هتل به دلیل طراحی جذاب و منحصر به فرد و همچنین به دلیل امکاناتی که ارائه می کند، یکی از بهترین هتل هایی است که در تور آنتالیا وجود دارد. این هتل را می توانید به خوبی با توضیحاتی که در ادامه داده می شود، بشناسید و سپس با توجه به همین موارد می توانید انتخاب کنید که آیا گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید یا خیر.

معرفی کلی هتل کایا ساید آنتالیا

اولین نکته در خصوص معرفی کلی این هتل است. یک سری ویژگی ها در خصوص این هتل وجود دارد که باید آن ها را بشناسید. به طور کلی می توان گفت که مواردی همچون خدمات عمومی و تفریحی از جمله این موارد هستند.

رستوران، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی، مینی بار رایگان، مرکز نگهداری از بچه، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، گاو صندوق، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، پارکینگ و... از جمله مهم ترین خدمات کلی و رفاهی هستند که در این هتل وجود دارد. این موارد و نکات می توانند به راحتی سبب شوند تا شما بتوانید اقدامات لازم را در این خصوص داشته باشید.

خدمات تفریحی هتل کایا ساید آنتالیا

در کنار خدمات عمومی و کلی که وجود دارد، یک سری خدمات تفریحی نیز وجود دارد که بهتر است آن ها را نیز بشناسید. این خدمات تفریحی می توانند شما را به راحتی مجاب کنند که امکان خوش گذراندن را در هتل کایا ساید آنتالیا خواهید شد و مشکلی از این بابت ندارید.

این امکانات شامل مواردی همچون استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر ویژه کودکان، ساحل اختصاصی، پارک آبی، سالن مخصوص کودکان، سالن ماساژ و باشگاه بدنسازی می شود. اگر دوست داشته باشید از این امکانات استفاده کنید، به راحتی این امکان برای شما وجود دارد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

بررسی هتل کایا ساید آنتالیا از نگاه دیگران

در اینجا می خواهیم نظراتی که مسافران قبلی و مردم مختلف در خصوص هتل کایا ساید آنتالیا داشته اند را بررسی کنیم. این نظرات و موارد می توانند به خوبی به شما کمک کنند تا بدانید که آیا هتل مورد نظر شما گزینه مناسبی است یا خیر. مسلما زمانی که این نکته را بتوانید در نظر داشته باشید، تصمیم گیری های بهتری را نیز در این خصوص می توانید بگیرید.

چشم انداز و ویو

اولین موردی که می خواهیم بررسی کنیم مربوط به چشم انداز و ویویی می شود که شما در این هتل خواهید داشت. خوشبختانه هم چشم انداز و هم منظره هتل کایا ساید آنتالیا بسیار جذاب است و اگر اتاق شما در طبقات بالاتر باشد، منظره های زیباتری را نیز از دریا خواهید دید.

دکوراسیون و معماری هتل

مورد و نکته بعدی در خصوص دکوراسیون و همچنین معماری هتل است. این هتل به دلیل سبک معماری جذاب و همچنین رنگ بندی هایی که انتخاب کرده است، گزینه بسیار مناسبی است. به همین خاطر نیز اگر دوست دارید در یک هتل درجه یک با معماری زیبا اقامت داشته باشید، این مورد می تواند انتخاب خوبی باشد.

تمیزی و نظافت

بخش خانه داری و نظافت این هتل بسیار مناسب عمل می کند. این موضوع سبب می شود تا مسافران هر روز از اتاق های تمیز و مرتب استفاده کنند. از طرفی نیز تمامی وسایل بهداشتی داخل اتاق ها شارژ می شود. بنابراین مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

قیمت و خدمات

قیمت ها و تعرفه هایی که برای رزرو این هتل وجود دارد، نسبت به هتل های 4 ستاره بیشتر است و این موضوع کاملا نرمال است. اما از طرف دیگر باید گفت که خدمات این هتل ها می تواند به تناسب قیمت هایی که دارد نیز بالا باشد. به همین خاطر هم باید بدانید که معمولا قیمت ها و خدمات این هتل با یکدیگر تناسب خوبی دارند.

نحوه برخورد پرسنل

مورد و نکته بعدی در خصوص نحوه برخورد کردن پرسنل است. هتل کایا ساید آنتالیا دارای پرسنلی است که تقریبا به زبان انگلیسی تسلط دارند. این موضوع کار شما را بسیار راحت تر خواهد کرد. از طرف دیگر نیز باید بدانید که پرسنل این هتل رفتارهای کاملا حرفه ای و در عین حال صمیمانه ای را با مسافران دارند. این موضوع باعث می شود تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

کلام پایانی هتل کایا ساید آنتالیا

هتل KAYA SIDE آنتالیا یکی از هتل های بسیار جذابی است که در این منطقه می توانید پیدا کنید. این هتل دارای ویژگی های مناسبی بوده و برای یک اقامت چند روزه هم بسیار خوب است. با این وجود اگر دوست دارید در مورد دیگر هتل های آنتالیا هم اطلاعات کسب کنید و آن ها را نیز بشناسید، می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و از طریق وبسایت برسام سیر آریا تمامی این هتل ها را بشناسید.

سایر هتل های آنتالیا

تور های موجود برای هتل کایا ساید