جشنواره موسیقی در باتومی

رویدادها و فستیوال ها 10 شهریور ، 1397 5 دقیقه

🎉 از 2 تا 12سپتامبر، ششمین جشنواره بین المللی موسیقی باتومی (BATUMI Music Fest) با پشتیبانی صندوق خیریه الیسا بولکوادزه به نام “لیرا” و با حمایت وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و ورزش گرجستان برگزار می شود.

گرجستان از جمله کشورهای شاد و فعال در زمینه ی موسیقی ست. برای سفر به این کشور شاد با انواع رقص های محلی می توانید از تورهای ارزان گرجستان استفاده کنید و در فستیوال های جذاب آن شرکت کنید. 

گرجستان اولین کشوری بود که اسنوپ داگ در جریان برگزاری کنسرتهای خود در اروپای شرقی به آن سفر کرد. او در کنسرتش چندین ترانه را از آلبوم جدید خود اجرا کرد. جشنواره ی موسیقی یا جشنواره ی جاز هرساله در گرجستان برگذار می گردد. 

در این جشنواره  که به همراه برنامه‌ های متنوع برگزار می ‌شود و جمعیت زیادی را جذب خود می ‌کند. موسیقی با مناظر غروب خورشید در ساحل و غذاهای سنتی ادامه پیدا می ‌کند. 

از جمله دلایلی که باعث شده این جشنواره در سراسر دنیا شهرت پیدا کند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند این است که در این جشنواره شاهکارهای موسیقی و همچنین موسیقی های برتر از سراسردنیا ارائه می شود و با توجه به اینکه ژانرهای متفاوتی توسط نوازندگان مشهور دنیا ارائه می شود مخاطبان بسیاری به آن جذب می شوند و به همین دلیل نیز در سراسر دنیا شناخته شده است.

🎵این جشنواره تحت حمایت یونسکو است. پیانیست بری داگلاس، لیز دلاسلی، رهبر اركستر میرن میخالیدزه (Miron Mikhailidis) و نوازندگان مشهور گرجی در باتومی هنرنمایی خواهند کرد.

جشنواره موسیقی گرجستان