نمایشگاه بین المللی مواد مصرفی و لوازم خانگی ازمیر

رویدادها و فستیوال ها 05 شهریور ، 1397 5 دقیقه

نمایشگاه بین المللی ازمیر فرصتی خوبی برای ارزیابی پتانسیل بازار ترکیه برای شرکت های خارجی و برای همتایان داخلی آنها و بهترین راه برای تبلیغ و رونمایی از اجناس آنها خواهد بود. یکی از بزرگتــرین و مهمترین نمایشگاه هاي صنعتــي كشور و بزرگترین نمایشگاه تخصصي لوازم خانگي در ترکیه است. این نمایشگاه فـــرصت مناسبي جهت ایجاد ارتباط بین تولیدكنندگان، مصـرف كنندگان و توزیع کنندگان است و محلي براي معرفي محصولات، مذاكرات و عقد قرارداد، تبلیغــات، تحقیقات، شناسایي رقبا، الگوبرداري، ارتباط با پژوهشگران، قطعه سازان، تأمین کنندگان و... در اختیار مخاطبان خود قرار مي دهد و منجر به افزایش سهم بازار تولید کنندگان لوازم خانگی می شود.

نمایشگاه لوازم خانگی، یکی از مهمترین نمایشگاههای ازمیردر زمینه صنعت لوازم و وسایل خانگی محسوب می شود که نزدیک به دو دهه است که هر ساله برگزار می گردد. در این نمایشگاه انواع یخچال، یخچال فریزر، فریزر، کولر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، بخاری، آبگرمکن، پکیج، شومینه، سیلندر گاز، کباب پز، جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ‌گوشت، پنکه، آسیاب، سرخ‌کن، چای‌ساز، ساعت، چرخ خیاطی،انواع ظروفچینی، بلور و کریستال، تفلون، نقره، ملامین، استیل، سرویس آشـپزخانه، انواع لوازم صوتی و تصویری: تلویزیون، ضبط صوت، دی وی دی و آبسـرد‌کن، انواع سینک، هود، هـواکش، سـماور، تصـفیه آب و قطعات مربوط به صنعت لوازم خانگی، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. 

از مهمترین اهداف این نمایشگاه که توسط "انجمن صنایع لوازم خانگی" برگزار می گردد، معرفی هر چی بهتر و بیشتر تولیدکنندگان داخلی، کسب درآمدهای ارزی بیشتر، توسعه صادرات غير نفتی و همینطور توسعه بازار داخلی این صنعت می باشد.

برای دریافت نرخ تور ازمیر کلیک کنید.

زمان برگزاری : 
هفتم تا شانزدهم سپتامبر 2018
محل برگزاری : 
Kültürpark Sanat Galerisi، Izmir، ترکیه