هتل های لاکچری تفلیس

دانستنی های سفر 08 مرداد ، 1397 5 دقیقه

با ما همراه باشید تا لیست معروفترین و لاکچری ترین هتل های تفلیس را به شما معرفی کنیم .

1- The Biltmore Hotel Tbilisi

این هتل 5 ستاره دارای استخر سرپوشیده، آبگرم و مرکز تناسب اندام، تراس ، سونا، مربی شخصی، ماساژ کامل بدن ، ماساژ پا، ماساژ گردن، سالن آرایش، امکانات آبگرم، اسکراب بدن، مدل مو، پدیکور، مانیکور،خدمات مواظبت از پوست و مو است.
 مهمانان می توانند از نوشیدنی ها و یا غذاهای مختلفی که در رستوران این هتل سرو می شود؛ لذت ببرند.سرو صبحانه در اتاق، یکی دیگر از خدمات این هتل است. 
هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه ی مطبوع و دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانالهای ماهواره ای است. وای فای در اتاق های هتل در دسترس و رایگان است. بعضی از اتاق ها دارای یک نیم ست مبلمان است که پس از یک روز شلوغ می توان از آنها برای رفع خستگی استفاده کنید و در کنار عزیزانتان از نوشیدن یک فنجان چای لذت ببرید. همچنین اتاق ها دارای یک حمام خصوصی می باشند. لوازم جانبی حمام شامل حوله های حمام و دمپایی می باشد.
پذیرش 24 ساعته و ماشین کرایه ای و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره است.
نزدیک ترین فرودگاه بین المللی،11 مایل از هتل فاصله دارد.
می توان ازتخت های کنار استخر رو باز برای آفتاب گرفتن و بهره بردن از نور خورشید استفاده کنید . 
سایر خدمات : مطبوعات (هزینه اضافی)، کفاشی، سرویس اتو (هزینه اضافی)، خشکشویی (هزینه اضافی)، ATM در سایت، ذخیره سازی چمدان، تبدیل ارز،صندوق 24 ساعته، کارکنان هتل مسط به زبان های روسی، گرجستان، انگلیسی هستند.

The Biltmore Hotel Tbilisi

The Biltmore Hotel Tbilisi


2- Radisson Blu Iveria Hotel

این هتل 5 ستاره در قلب منطقه تجاری تفلیس است که 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متروی روستاویلی دارد.
از جمله امکانات این هتل استخرهای سرپوشیده و فضای باز، وای فای رایگان، رستوران ایتالیایی لذیذ و همچنین رستوران غذاهای آسیایی در18 طبقه با چشم انداز زیباست. در این هتل  شکلات / کوکی ها (هزینه اضافی)،میوه (هزینه اضافی)، بطری آب، منوی اسنک است در ضمن صبحانه در اتاق سرو می شود. وای فای در همه قسمتهای هتل به صورت رایگان است.
از امکانات این هتل می توان به کلاس های تناسب اندام،کلاس های یوگا، صندلی ماساژ، ماساژ کامل بدن، سالن آرایش، اتاق بخار، امکانات آبگرم، اسکراب بدن، پدیکور،مانیکور، خدمات زیبایی واستخرهایی با امکانات متنوع از جمله استخر بی نهایت، استخر روباز، اسباب بازی استخر شنا، استخر سرپوشیده، حوله های استخر، صندلی های ساحل، چتر ساحل، نرده در اطراف استخر، سولاریوم اشاره کرد.
تمام اتاق های مدرن در Radisson Blu Iveria Hotel از چشم اندازی زیبا برخوردارهستند. دیگر امکانات اتاقها شامل تلویزیون تختخواب، امکانات نوشیدنی گرم و بطری آب رایگان است.
غذاهای ایتالیایی لذیذی در رستوران عرضه می شود.
پس از تمرین در سالن بدنسازی کاملا مجهز، مهمانان می توانند در سونا، ماساژ و یا بازدید از کازینو بپردازید.
ایستگاه قطار تفلیس در 7 دقیقه ای هتل Radisson Blu Iveria است و فرودگاه بین المللی تفلیس 11 مایل با هتل فاصله دارد.
سایر خدمات : فکس، فتوکپی و چاپ، رایانه، مرکز تجاری (هزینه اضافی)، مطبوعات، کفاشی ، نظافت روزانه ی اتاقها، سرویس اتو (هزینه اضافی)،خشکشویی (هزینه اضافی)، ATM در سایت، ذخیره سازی چمدان، تبدیل ارز،صندوق 24 ساعته

Radisson Blu Iveria Hotel

Radisson Blu Iveria Hotel



3- Holiday Inn Tbilisi

این هتل 4 ستاره در کنار پارک ورزشی در تفلیس واقع است که دارای یک استخر بیرونی، تناسب اندام،امکانات آبگرم،چتر ساحل، صندلی های ساحل ،حوله های استخر،استخر روباز(فصلی)، ماساژ (هزینه اضافی)، سونا، سالن بدنسازی بزرگ و بار با منظره کوهستانی دارد.
این هتل دارای اتاق های تهویه مطبوع با Wi-Fi رایگان، قهوه ساز و یک لپ تاپ حمام و حمام ترکی می باشد.
غذاهای بین المللی در رستوران Adjara موجود است. مهمانان می توانند با یک چای وبیسکویت در فضای کافی شاپ هتل Holiday Inn آرام بگیرند.
ایستگاه متروی پلی تکنیک در کنار خیابان تعطیلات تفلیس قرار دارد. فقط با 10 دقیقه رانندگی شما به کوه های سبز منطقه قفقاز می روید.
وای فای در همه ی قسمتهای هتل موجود و رایگان است.
سایر خدمات : میوه (هزینه اضافی)، بطری آب (هزینه اضافی)، اسنک بار، خدمات صبحانه در اتاق، ATM در سایت، ذخیره سازی چمدان، تبدیل ارز،صندوق 24 ساعته، کارکنان هتل مسط به زبان های روسی، انگلیسی هستند.

Holiday Inn Tbilisi

Holiday Inn Tbilisi


4- Ramada hotel Tbilisi

Ramada hotel Tbilisi هتلی 5 ستاره با نام تجاری بین المللی با فضای منحصر به فرد است که دارای سالن تناسب اندام و چند فروشگاه با معماری مدرن، اتاق مهمان ، مرکز تناسب اندام و رستوران غذا که کل روز باز است.
همه ی اتاقها دارای اتاق نشیمن با طراحی مدرن و شیک ، مجهز به تلویزیون، میز کار، مبل، مینی بار، صندوق امانات و دوش هستند. اتاق برای مهمانان معلول هم وجود دارد.
می توان در هتل رامادای تفلیس یک ناهار هیجان انگیز تجربه کرد. روز با یک صبحانه ی لذیذ شروع می شود و هنگام ناهار هم می توان ازغذاهای خوشمزه ی ترکی و بین المللی می توان لذت برد.
تئاتر اپرا 3 مایلی هتل است و نزدیکترین فرودگاه بین المللی ، 14مایل با هتل فاصله دارد.
سایر خدمات : نظافت روزانه اتاقها، خشکشویی (هزینه اضافی)، ATM، کارکنان هتل مسط به زبان های روسی، انگلیسی هستند.

 Ramada hotel Tbilisi

 Ramada hotel Tbilisi


5- Hotel City Center

هتل City Centre در منطقه Chugureti شهر تفلیس واقع شده که دارای وای فای رایگان در سراسرهتل است. مهمانان می توانند از رستوران های هتل لذت ببرند.
هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی و یخچال می باشد. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی با دوش و سشوار است. برخی از واحدهای دارای یک صندلی برای راحتی شما هستند. بطری آب،بار،رستوران ها با انواع غذاها،قهوه بسیار خوب در کافی شاپ از امکانات این هتل هستند.
این هتل دارای پذیرش 24 ساعته است.
فاصله ی نزدیک ترین فرودگاه بین المللی از هتل، 11 مایل است.
وای فای در همه قسمت های هتل موجود و رایگان است.
سایر خدمات : فکس / فتوکپی (هزینه اضافی)،مرکز تجاری، نظافت روزانه، کفاشی، سرویس اتو (هزینه اضافی)،خشکشویی (هزینه اضافی)، کارکنان هتل مسط به زبان های روسی، انگلیسی هستند.

Hotel City Center

Hotel City Center