با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا شوید

جاذبه های گردشگری 24 بهمن ، 1402 5 دقیقه

طبق آمارها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریح و خرید در خاورمیانه کوش آداسی محسوب می‌شود. بازارهای کوش آداسی در مکان‌های مختلفی از شهر قرار دارند؛ اما بازار اصلی شهر در نزدیکی اسکله است که گردشگران زیادی برای خرید سوغات و تجارت سراغش می‌روند. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و می‌خواهید با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا شوید، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید تا مراکز خرید معروف کوش آداسی را بشناسید.

مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام 

بدون هیچ توضیح اضافه‌ای باید گفت بهترین مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام است. برندهای معروفی مانند آدیداس، زارا، کوتون و... در این مرکز خرید وجود دارند که فرصت خرید جذابی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. ناگفته نماند که نمایندگی برند معروف ال سی وایکیکی کوش آداسی نیز در این مرکز خرید قرار دارد. اگر به دنبال برند معروفی هستید که در ترکیه وجود دارد، آن را در مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام پیدا خواهید کرد. این مرکز خرید دارای پارکینگ، زمین بازی کودکان، کافه، رستوران و... است که استفاده از آن‌ها نسبت به سایر پاساژها هزینه بیشتری دارد.

ساعت کار مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام: کوش آداسی، مرکز شهر، خیابان یاوان سو یولو

تصویری از مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام

تصویری از مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی

مرکز خرید سوکه؛ از بهترین مراکز خرید کوش آداسی

یکی از بهترین مراکز خرید اطرف کوش آداسی مرکز خرید سوکه است که در فاصله ۴۰کیلومتری مرکز شهر و در مسیر جاده کوش آداسی به سمت بدروم قرار دارد. پیمودن این مسیر با توجه به امکانات گردشگری و سرویس حمل‌ونقل کوش آداسی بسیار آسان است. در شهر سوکه تعدادی مرکز خرید کوچک و بزرگ وجود دارد که بعضی از آن‌ها لوکس و برخی حراجی هستند. بنابراین می‌توان گفت که سوکه یکی از اقتصادی‌ترین مراکز خرید کوش آداسی است که در آن انواع اجناس اورجینال و برندهای معروف مانند نایکی، آدیدای، بنتون و... یافت می‌شوند.

ساعت کار مرکز سوکه کوش آداسی: ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مرکز خرید سوکه کوش آداسی: خیابان آتاتورک، آیدین یولو، سوکه

مرکز خرید نوادا اوت‌لت سوکه؛ از مراکز خرید ارزان کوش آداسی

اگر با تور ترکیبی ترکیه به این کشور سفر کردید و بدروم و کوش آداسی در برنامه‌های سفرتان بود، خوب است بدانید که در مسیر پیمودن بدروم، شهر کوچکی به نام سوکه وجود دارد که یکی از بهترین مراکز خرید ارزان کوش آداسی به‌ شمار می‌رود. تنها با پیمودن مسیر ۴۰کیلومتری از کوش آداسی، می‌توانید خود را به مرکز خرید اوت‌لت نوادا در سوکه برسانید. فروشگاه‌های این حراجی شامل پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، لوازم الکترونیکی، مبلمان، دکوری‌جات و... می‌شوند. علاوه بر فروشگاه‌هایی که به‌صورت مستقیم توسط تولیدکنندگان اداره می‌شود، برندهای معروفی مانند نایکی، آدیداس، کالینز، ماوی، بنتون، لی وایز، ال‌سی‌وایکیکی و... نیز در این مرکز خرید وجود دارند. 

حال شاید این پرسش برایتان به‌وجود بیاید که دلیل این ارزانی چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که بعضی از فروشگاه‌ها، پوشاک اورجینالی که یک سال در انبار بوده و فروش نرفته را با قیمت‌های بسیار مناسبی در اختیار گردشگران می‌گذارند. در صورتی‌که به‌دنبال جنس اصلی و برند هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این مرکز خرید بزنید. 

در مراکز خرید کوش آداسی می‌توانید در شعبه‌های استارباکس گلویی تازه کنید یا از خدمات فست‌فودهای مک دونالد استفاده کنید و طعم سوخاری‌های بین‌المللی آن را بچشید. اتاق بازی کودکان، کارگاه‌های آموزش مشاغل ( برای کودکانی که بین ۵ تا ۱۲ سال سن دارند)، اتاق سیگار، سالن سینما، پارکینگ و... ازجمله امکانات مرکز خرید اوت‌ لت نوادا هستند. 

ساعت کار مرکز خرید نودا اوت لت سوکه: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مرکز خرید نودا اوت لت سوکه: استان آیدین، ۴۰کیلومتری کوش آداسی، شهر سوکه، محله آتاتورک، خیابان آیدین

تصویری از مرکز خرید نوادا اوت‌لت سوکه

تصویری از مرکز خرید نوادا اوت‌لت سوکه

مرکز خرید کیپا کوش آداسی؛ تجربه ای لوکس در مراکز خرید کوش آداسی

اگر علاوه بر خرید به‌دنبال تفریح در مراکز خرید کوش آداسی در ترکیه هستید، یا ساعت‌ها گشت‌وگذار در بازار برایتان خسته‌کننده است، مرکز خرید زنجیره‌ای  کیپا کوش آداسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این مرکز خرید علاوه بر وجود کالاهای مقرون‌به‌صرفه، برندهای متنوعی وجود دارند که اجناس اصلی و اورجینال را در اختیار شما قرار می‌دهند.

از امکانات این بازار علاوه بر وجود مجموعه تفریحی می‌توانیم به یک سالن سینمای هفت‌بعدی، یک سالن سینما، کافه و رستوران‌های آن اشاره کنیم. با این توصیفات باید بدانید که مرکز خرید کیپا به شما امکان یک خرید لوکس و لذت‌بخش در کنار تفریحی خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد.

ساعت کار مرکز خرید کیپا: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید کیپا: کوش آداسی، محله دیگریمندیری، بلوار سلیمان دیلیرل

تصویری از مرکز خرید کیپا کوش آداسی

تصویری از مرکز خرید کیپا کوش آداسی

چهارشنبه بازار کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی ترکیه به پاساژها محدود نمی‌شود. چه بسا که در طول هفته و در روزهای مختلف، بازارهای روزانه و محلی نیز در نقاط مختلف این شهر برپا می‌شود. این بازارها معمولا شلوغ و پرهیاهو هستند و مکان مناسبی برای آشنایی با فرهنگ مردم بومی محسوب می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین بازارهای روزانه کوش آداسی، چهارشنبه بازار است.

در این بازار معمولا پوشاک و پارچه با قیمت‌های مناسب و گاهی به‌صورت کیلویی عرضه می‌شود. برخی از فروشندگان با دیدن گردشگران ممکن است قیمت‌ها را بیشتر بگویند؛ پس اگر زمان‌ کافی و حوصله چانه‌زنی دارید، چهارشنبه بازار مکان خوبی برای خرید است. درضمن پیشنهاد می‌کنیم با دیدن قیمت کالاها در خرید عجله نکنید؛ چراکه اجناس این بازار معمولا اورجینال نیستند. پس با کالای اصلی اشتباه نگیرید و هنگام خرید به کیفیت آن‌ها توجه داشته باشید. 

ساعت کار چهارشنبه بازار کوش آداسی: چهارشنبه‌ها از ۹ صبح تا ۷ شب

آدرس چهارشنبه بازار کوش آداسی: فاصله ۲۱۴کیلومتری کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی؛ از مراکز خرید سنتی کوش آداسی

یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی که نزدیک بندر قرار دارد، مرکز خرید اسکالا نوا است. در این مرکز خرید کالاهای لوکس و برند وجود ندارد و برای افرادی که به دنبال کالاهای اورجینال هستند، مکان مناسبی نیست. باید بگوییم اگر دنبال کالاهای ارزان هستید یا دوست دارید بازارهای سنتی کوش آداسی را ببینید و حوصله شلوغی و هیاهوی روز بازارها را ندارید، مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی بهترین انتخاب برای شماست.

وجود یک زمین بازی و مکانی برای نگه‌داری فرزند دلبندتان در این مرکز خرید باعث شده است که بتوانید با خیالی راحت به گشت‌وگذار در این بازار بزرگ بندری بپردازید. ناگفته نماند برخی از بهترین هتل های کوش آداسی در نزدیکی این بازار وجود دارد و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت اسکلا نوا میان گردشگران است. همچنین فاصله این مرکز خرید تا مرکز شهر فقط ۵ دقیقه است و به همین دلیل دغدغه‌ای بابت حمل‌ونقل نخواهید داشت.

ساعت کار مرکز خرید اسکالا نوا: ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مرکز خرید اسکالا نوا: منطقه کامی ‌کبیر

تصویری از مرکز خرید اسکالا نوا

تصویری از مرکز خرید اسکالا نوا

بازار حجیوات کوش آداسی؛ قدیمی ترین مرکز خرید کوش آداسی

بازار حجیوات از کهن‌ترین بازارهای ترکیه است که در سال ۱۹۶۸ ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازارهای کوش آداسی به ‌شمار می‌رود. در این بازار انواع ظروف سفالی، کاشی‌های رنگی، تابلوهای نقاشی، ظروف چینی با رنگ و لعاب‌های سبز، آبی و دیگر صنایع دستی معروف ترکیه وجود دارد که می‌توانید آنها را به عنوان سوغات کوش آداسی با خود به منزل ببرید.

اگر میان مراکز خرید کوشاداسی به دنبال صنایع دستی هستید، بدون شک بازار حجیوات یا بازار حقیقت کوش آداسی، مکان مناسبی برای شماست. در این بازار انواع و اقسام صنایع دستی سنتی و بومی ترکیه وجود دارد که مردم محلی آن‌ها را ساخته‌اند. این بازار در حقیقت برشی از تاریخ ترکیه و مرکزی برای تجمع آثار هنری مردمان این کشور به‌حساب می‌آید. اگر به نمادها و المان‌های معروف ترکیه علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این بازار کالاهای مناسبی تهیه کنید.

ساعت کار بازار حجیوات: ۹ صبح تا ۹ شب

آدرس بازار حجیوات: ترکیه، استان آیدین، شهر کوش آداسی، محله آلجامیست، خیابان ییلدیریم

تصویری از یک مغازه در بازار حجیوات کوش آداسی

تصویری از یک مغازه در بازار حجیوات

بازار بزرگ؛ معروفترین مرکز خرید کوش آداسی

در بین مراکز خرید کوش آداسی، بازار بزرگ این شهر با ۵۰۰۰ فروشگاه، بزرگ‌ترین مرکز خرید این شهر و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ترکیه به ‌شمار می‌رود. در این بازار علاوه بر پوشاک، تابلو فرش، فرش، طلا، نقره، تابلوهای زینتی، سفال و کوزه‌های قدیمی و عتیقه، ادویه، خشکبار، چرم و ظروف سفالی نیز ارائه می‌شود. اگر در فصل گرما سفر کرده باشید و آب و هوا کوش آداسی برای پیاده‌روی مناسب باشد، قدم زدن در بازار بزرگ تفریح خوبی خواهد بود.

محصولات این بازار معمولا اورجینال نیستند و از لحاظ قیمت، اقتصادی هستند. فروشگاه‌های بسیاری مخصوص عرضه سوغاتی و یادگاری‌های ترکیه در این بازار وجود دارند و فروشندگان آن‌ها به‌گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند. این بازار در تمام روزهای هفته فعال است و می‌توانید از بازدید این بازار رنگارنگ لذت ببرید. 

ساعت کار بازار بزرگ: ۹:۳۰ تا ۱۱ شب

آدرس بازار بزرگ: کوش آداسی، تقاطع بلوار آتاتورک و خیابان بوزوکورت شرقی

مرکز خرید آکدوگان

مرکز خرید آکدوگان یکی از اقتصادی‌ترین مراکز خرید کوش آداسی است که حتی اگر با تور ترکیه سفر کرده‌اید بودجه محدودی دارید، می‌توانید هر چیزی که نظرتان را به‌خود جلب کرد، با اطمینان خاطر بخرید و نگران قیمت آن نباشید. با این اوصاف باید متوجه شده باشید که در این مرکز خبری از کالاهای اورجینال و برندهای اروپایی نیست؛ در عوض، کالاهای متنوعی در مرکز خرید آکدوگان وجود دارد که با کمی جست‌وجو می‌توانید محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را در بین آن‌ها پیدا کنید.

این مرکز خرید دارای سینما، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ است و می‌توانید از طعم غذا و نوشیدنی‌های ترک آن‌ها لذت ببرید. دسترسی بازار به دلیل نزدیک‌بودن به مترو، بسیار راحت است و در صورتی‌که بخواهید، می‌توانید با وسیله شخصی یا تاکسی نیز از آن بازدید کنید. این مرکز خرید در ۳ طبقه ساخته شده و دارای فروشگاه‌های متنوع و امکانات رفاهی خوبی است که می‌تواند یک روز خاطره‌انگیز را برا‌یتان رقم بزند.  

ساعت کار مرکز خرید آکدوگان: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید آکدوگان: محله جامیلییر، خیابان کهلمانلار

تصویری از مرکز خرید آکدوگان

تصویری از مرکز خرید آکدوگان

اجناس ارزان و اقتصادی در مراکز خرید کوش آداسی

کوش آداسی یکی از محبوب‌ترین شهرهای تفریحی برای گردشگران است. در طول سفر با تور کوش آداسی می‌توانید از تفریحات آبی این شهر زیبای ساحلی لذت ببرید، از امکانات متنوع هتل‌ها استفاده کنید و در پایان سفر سری به مراکز خرید کوش آداسی بزنید. تنوع اجناس و برندهای مختلف را ببینید و کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. محصولات در بازارهای کوش آداسی معمولا کیفیت و قیمت مناسبی دارند. بازارها فضای مناسبی برای بازی و نگهداری کودکان دارند و بازدید از آن‌ها زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. اگر تجربه بازدید از مراکز خرید کوش آداسی را دارید، بگویید شما بازارهای سنتی این شهر را می‌پسندید یا بازارهای لوکس را پیشنهاد می‌کنید؟

سوالات متداول

۱- چند مرکز خرید در کوش آداسی وجود دارد؟

در کوش آداسی چندین مرکز خرید وجود دارد، اما دو مرکز خرید اصلی تردد بالا و محبوب‌ترین‌ها عبارتند از مرکز خرید ای وی ام و مرکز خرید اسکالا نوا.

۲- چه امکانات و فروشگاه‌هایی در مراکز خرید کوش آداسی وجود دارد؟

مراکز خرید در کوش آداسی دارای امکانات متنوعی از جمله فروشگاه‌های پوشاک، غذا و نوشیدنی، لوازم الکترونیکی، زیورآلات، کتابفروشی، سینما و رستوران‌های مختلف هستند. این مراکز خرید جذابیت زیادی برای خریداران و گردشگران دارند و مقصدی محبوب برای خرید و تفریح در شهر محسوب می‌شوند.