معروفترین مراکز خرید بدروم

جاذبه های گردشگری 27 خرداد ، 1397 5 دقیقه

خرید از قسمتهای مهم و هیجان انگیز سفر است در اینجا با برسام سیر همراه باشید تا مهمترین و معروفترین مراکز خرید بدروم را با هم مرور کنیم .

1- مرکز خرید مید تاون  Midtown Shopping Mall


بزرگترین مرکز خرید دربدروم "مرکز خرید Midtown"  است که در ژوئن 2012 افتتاح شد. مرکز خرید Midtown ، شامل سینما ، رستوران ها و مغازه ها ی مختلفی از انواع برند ها وجود دارد. در این مرکزخرید، ساختمان به مساحت 15000 متر مربع ، فروشگاه بزرگ 8000 متر مربع، سینما 2000 متر مربع و زمین بازی کودکان است.
مرکز خرید Midtown ، مکانی برای 110 فروشگاه ملی و بین المللی مانند Boyner Carrefour SA، Darty، Mudo City و Cinemaximum است که بسیاری از بازدید کنندگان ملی و بین المللی جذب این مرکز خرید خواهند شد.

مرکز خرید مید تاون  بودروم

2- مرکز خرید اونیو Oneio Shopping Center


این مرکز خرید در می 2013 فعالیت خود را آغاز کرده و از مراکز خرید مجهز و مدرن شهر بدروم می باشد . مسلما یکی از بخش های سفر به بدروم خرید و تهیه سوغات است و مرکز خرید اونیو گزینه ای ایده آل جهت تهیه البسه ترک و سوغات مورد نظر شما خواهد بود . این مرکز خرید شامل 50 مغازه ، رستوران های متعدد ، کافی شاپ ، فضای بازی کودکان ، سینما ، سالن بیلیارد ، بولینگ و ... می باشد که مطمئنا از خرید و گشت و گذار در آن لذت خواهید برد .


مرکز خرید اونیو بودروم

3- مرکز خرید پالمارینا Palmarina Shopping mall


بهترین مرکز خرید بدروم پالماریناست. پالمارینا دارای ۵۳ فروشگاه است که در آن انواع مختلف وسایل از دکوری خانه گرفته تا لباس، لوازم بهداشتی و تکنولوژی ارائه می شود. در این مرکز خرید ، رستوران های بین المللی با طبخ بهترین غذاهای دنیا و کافی شاپ های عالی برای صرف قهوه و انواع نوشیدنی ست . 


مرکز خرید پالمارینا

4- مرکز خرید اوسیس (Bodrum Oasis Shopping Centre)


این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین مراکز خرید بدروم است که پر از مغازه های پوشاک و کیف و کفش می باشد . همچنین در این مرکز خرید ، رستوران و همچنین سینما و بولینگ برای علاقمندان در دسترس می باشد. این مرکز خرید دارای دسترسی عالی از طریق تاکسی و اتوبوس می باشد. قیمت اجناس در اینجا بسیار مناسب است و می توانید سوغاتی های خوبی برای دوستانتان بخرید .همچنین شما به جز پوشاک می توانید لوازم خانگی، لوازم آرایشی، ساعت و ... را هم تهیه کنید. در این مرکز خرید، چندین رستوران و کافه در محیطی جذاب و رنگارنگ وجود دارد . 

مرکز خرید اوسیس بودروم

5- سه شنبه بازار Tuesday market

سه شنبه بازار بدروم محلی از رنگ ها و طعم های فوق العاده ست. توریست های بسیاری از این بازار دیدن و خرید می کنند . در این بازار، انواع ادویه های محلی و میوه های کمیاب و پارچه هایی دست بافت و سنتی با طرح ها و نقش های بسیار جالب ... وجود دارد.
این بازار های سنتی در اغلب روزهای هفته وجود دارد . 


مرکز خرید اوسیس بودروم





آژانس برسام سیر ارائه دهنده ی تور بدروم تابستان 97 ، تورهای لحظه آخری و تورهای ارزان قیمت بدروم می باشد.