هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

آنتالیا

امکانات هتل

  • رستوران
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • سشوار
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز

امکانات تفریحی

  • پارک آبی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره با نمای داخلی و بیرونی بسیار جذاب و لاکچری است که می تواند برای یک تعطیلات یک الی دو هفته گزینه بسیار مناسبی باشد. حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا به دلیل آپشن ها و خدماتی که ارائه می دهد، طرفداران زیادی نیز دارد. برای آن که این هتل 5 ستاره معروف در تور آنتالیا بیشتر بشناسید، سعی کرده ایم تا معرفی کامل تر و دقیق تری را از آن داشته باشیم.

معرفی کلی هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

یک سری ویژگی ها و مشخصات کلی در خصوص هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا وجود دارد. این ویژگی ها و موارد سبب می شوند تا شما بهتر بتوانید این هتل را بررسی کنید. این هتل 5 ستاره علاوه بر تمامی خدمات ورزشی و رفاهی که ارائه می کند دارای اتاق های مجهز و لاکچری، اتاق نگهداری از کودکان، سالن اختصاصی و... نیز می باشد که می تواند جذابیت های زیادی را برای شما در طول سفر ایجاد کند.

امکانات تفریحی هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

در کنار تمامی امکاناتی که برای راحتی و رفاه حال مسافران در یک هتل وجود دارد، یک سری امکانات تفریحی نیز وجود دارد که باید آن ها را بتوانید بررسی کنید و ببینید که کدام مورد برای شما کارایی بیشتری دارد. در هتل سلکتوم لاکچری ریزورت آنتالیا یک سری موارد وجود دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر سرپوشیده و روباز، کافی شاپ، رستوران، پارک آبی، جکوزی، سالن اختصاصی، بیلیارد، استخر کودکان، سالن بازی کودکان، سالن ماساژ و اسپا و... از جمله مهم ترین امکانات تفریحی و رفاهی است که در هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

ویژگی های هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

یک سری ویژگی ها و نکات در خصوص هتل سلکتوم لاکچری ریزورت آنتالیا وجود دارد. این موارد می توانند در شناخت بهتر هتل بسیار کمک کننده باشد.

محیط و چشم انداز عالی

یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل در آنتالیا مربوط به چشم انداز و ویو بسیار عالی است که این هتل دارد. چشم انداز عالی هتل از منظره های اطراف و محیط بسیار تمیز و لاکچری که هم در بیرون هتل و هم در اتاق های هتل وجود دارد، از جمله مهم ترین مواردی است که می توانید در این هتل پیدا کنید.

پرسنل حرفه ای و متخصص

مورد بعدی که در مورد ویژگی های این هتل وجود دارد مربوط به پرسنل حرفه ای است که در اینجا می بینید. افرادی که در این هتل مشغول به کار هستند غالبا به زبان های ترکی، انگلیسی و فارسی مسلط هستند و تمامی خدماتی که نیاز داشته باشید را در اسرع وقت به شما ارائه می کنند.

فاصله هتل  سلکتوم لاکچری ریزورت تا مراکز مهم شهر آنتالیا

گزینه و نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید مربوط به فاصله هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا تا مراکز مهم و اماکن دیدنی است که در این شهر وجود دارد. آنتالیا شهر کوچکی است اما با این وجود اگر هتلی خارج از شهر را انتخاب کنید، رفت و آمد هر روزه به هتل برایتان سخت خواهد شد. بنابراین به موقعیت قرارگیری هتل نیز بیشتر دقت کنید و سپس انتخاب نهایی خودتان را داشته باشید.

فاصله تا پارک لند او لجند پارک و شاپینگ 3 کیلومتر

نظرات مسافران هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

همیشه برای آن که بخواهید یک هتل را بشناسید، روش های مختلفی را می توانید امتحان کنید. یکی از سریع ترین و تضمینی ترین روش ها مربوط به بررسی نظرات افرادی است که تجربه اقامت در آن هتل را داشته اند. مسلما شنیدن نقاط قوت و ضعف مراکز اقامتی از زبان مسافران آن می تواند گزینه بسیار بهتری باشد و شما را نیز هرچه بهتر و بیشتر با هتل مورد نظر آشنا کند.

کیفیت و تنوع غذا

تمامی مشتریانی که از فست فود، رستوران و کافی شاپ این هتل استفاده کرده اند، در خصوص کیفیت غذا رضایت کامل داشته اند. این رضایت می تواند هم شامل کیفیت غذا و هم تنوع منو باشد. به همین خاطر نیز بهتر است بدانید که معمولا اگر غذا و نوشیدنی برایتان اهمیت زیادی دارد، هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا می تواند انتخاب خوبی باشد.

تناسب خدمات و قیمت ها

مورد و نکته بعدی در خصوص تناسبی است که بین خدمات و قیمت ها می تواند وجود داشته باشد. معمولا تناسب برقرار شده هرقدر بیشتر باشد، رضایت خاطر مشتریان نیز بیشتر خواهد شد. در مورد هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا این موضوع نیز بسیار مناسب بوده و چیزی حدود 90 درصد مشتریان و مسافران این هتل از این موضوع رضایت داشته اند.

تیم انیمیشن و اجرا

یک سری تفریحات همچون اجرای موسیقی زنده و... می توانند در تیم انیمیشن و اجرا قرار گیرند. تیم اجرایی این هتل کارایی مناسبی دارد و به خوبی عمل کرده است اما از نظر بسیاری از مسافران این هتل می تواند کیفیت اجرایی بالاتری نیز داشته باشد.

محیط دوستانه و صمیمی

بسیاری از مسافران هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا این موضوع را اذعان کرده اند که به دلیل رفتارهای حرفه ای و صمیمانه مسئولین و پرسنل هتل، از محیط گرم و مناسبی برخوردار شده اند. این موضوع در داشتن سفری بهتر بسیار کمک کرده است.

ارائه بلیط های مجانی!

یکی از موارد دیگری که طی نظرسنجی ها اعلام شده است مربوط به خرابی پارک آبی هتل است. با وجود آن که پارک ابی بخش بزرگسالان هتل خراب بوده است، اما هتل به هزینه خودش بلیط های مجانی برای پارک آبی لند آف لجند را برای شما تهیه می کند.

کلام پایانی هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا

هتل SELECTUM LUXURY RESORT BELEK آنتالیا یکی از بهترین هتل ها در شهر آنتالیا بوده و یک سری ویژگی های خاص دارد که بهتر است آن ها را در نظر بگیرید. این هتل در بین تمامی نظرسنجی هایی که از ـآن انجام شده است، بالاترین رتبه را به دست آورده و به همین خاطر نیز می توانیم بگوییم که گزینه مناسبی برای اقامت است. حتما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما و یا وبسایت رسمی هتل مراجعه کنید.

سایر هتل های آنتالیا

تور های موجود برای سلکتوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا