هتل سامارا بدروم

2 از 5
بدروم

امکانات هتل

  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • استخر سرپوشیده
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • ساحل اختصاصی
  • سالن بازی کودکان
  • سونا
  • بیلیارد

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل سامارا بدروم

می خواهیم هتلی به نام هتل سامارا بدروم را با هم بیشتر بشناسیم. این هتل از بین 156 هتل شهر بدروم توانسته است رتبه سوم را به خودش اختصاص دهد. یکی از بهترین هتل های 5 ستاره این شهر است و امکانات خوبی را نیز دارد که در اختیار مسافرانش می گذارد. اگر شما هم می خواهید یکی از مسافران این هتل باشید، حتما بهتر است ویژگی های هتل سامارا بدروم را بهتر بشناسید و سپس با اطمینان کامل تصمیم بگیرید که آیا این هتل تور بدروم گزینه مناسبی برای شما می باشد یا خیر.

معرفی کلی هتل سامارا بدروم

هتل سامارا بدروم یک سری امکانات کلی دارد که می تواند در اختیار شما قرار دهد. این موارد و امکانات کلی می توانند به خوبی سبب شوند که شما احساس راحتی بیشتری را در هتل داشته باشید. از جمله مهم ترین مواردی که در این خصوص وجود دارد، شامل موارد زیر می شود.

گاو صندوق

خدمات 24 ساعته در اتاق

سشوار

رستوران

خشکشویی

پارکینگ

آسانسور

سرویس رایگان رفت و آمد

ترانسفر فرودگاهی

البته علاوه بر این گزینه ها می توانیم به امکانات تفریحی و ورزشی که در این هتل وجود دارند نیز توجه کنیم. این امکانات به راحتی می توانند سبب شوند تا شما اوقات فراغت زیادی را در هتل داشته باشید و بتوانید به خوبی از این اوقات فراغت استفاده کنید.

استخر ویژه کودکان

جکوزی

بیلیارد

سونا

استخر سرپوشیده

استخر سرباز

تنیس

ماساژ

سالن بازی کودکان

پارک آبی

معرفی هتل سامارا بدروم از جنبه های دیگر

این هتل را می توانیم از جنبه های دیگری نیز بررسی کنیم. معمولا بررسی کردن این جنبه ها نشان می دهد که هتل در واقعیت چه مزیت ها و چه معایبی دارد.

مسلما اگر می خواهید تا یک هتل را بشناسید باید ویژگی های مخصوص به آن و مربوط به آن را نیز بشناسید. این ویژگی ها سبب می شوند تا شما به راحتی بتوانید هتل مدنظر خودتان را با دیگر هتل هایی که در یک شهر وجود دارند، مقایسه کنید و به یک جمع بندی نهایی برسید.

تیم انیمیشن خوب و جذاب

در اکثر هتل ها می توانید ببینید که تیم انیمیشن فوق العاده ای مشغول به کار است. این مسئله باعث می شود تا هم برنامه های شاد و هم پخش موزیک های زنده ای داشته باشید که می توانید به خوبی از آن ها استفاده کنید و هم نیازی نباشد که بخواهید بیرون از هتل به دنبال برنامه های شاد بروید.

در هتل سامارا بدروم در ابتدا یک سری برنامه های شاد برای کودکان اجرا شده و پس از آن نیز برنامه های شاد دیگری را برای بزرگسالان تا ساعت 1 بامداد ادامه می دهند. در واقع برنامه هرشبتان می تواند به راحتی با این هتل پر باشد و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

رفتار حرفه ای و مسئولانه پرسنل

در این هتل لاکچری و معروف می توانید به راحتی ببینید که پرسنل با تمامی مسافران رفتار بسیار خوب و جذابی دارند. این مسئله نشان می دهد که در این هتل راحتی و رفاه کامل خواهید داشت و هر چیزی که نیاز داشته باشید را نیز می توانید از پرسنل هتل درخواست کنید. صرفا این نکته را فراموش نکنید که اگر به زبان ترکی یا انگلیسی مسلط باشید، داشتن مکالمه با پرسنل هتل برایتان ساده تر و راحت تر خواهد بود.

پذیرایی در بدو ورود به هتل

زمانی که به تازگی به هتل رسیده اید و هنوز اتاق خودتان را تحویل نگرفته اید از شما پذیرایی می شود. این موضوع می تواند هم کمی از خستگی راه را برایتان کمتر کند و هم می تواند نشان دهنده میزان احترامی باشد که پرنل هتل برای مسافران قائل هستند. این پذیرایی ساده بوده و صرفا شامل چند مدل میوه و باسلق می باشد.

امکانات تفریحی و ورزشی

یک سری امکانات تفریحی و ورزشی در این هتل وجود دارد که در اکثر هتل ها این موارد را می بینید. امکاناتی همچون استخرهای سرپوشیده و سرباز، تفریحات آبی، تفریحات ساحلی، زمین تنیس، بولینگ، بیلیارد و... از جمله مهم ترین تفریحات آبی و ورزشی هستند که در این هتل وجود دارند و می توانید از آن ها استفاده کنید. معمولا این موارد می توانند چندین ساعت در روز زمان شما را پر کنند و نیازی ندارید تا به دنبال فعالیتی برای خوش گذراندن در خارج از هتل باشید.

نزدیک بودن به جاذبه های تفریحی

شهر بدروم و به خصوص این منطقه از بدروم از جمله منطقه های توریستی هستند که غالبا جاذبه هایی همچون جاذبه های تفریحی و مراکز خرید دارند. نزدیکی به این مراکز باعث می شود تا در عرض مدت زمان کوتاهی بتوانید از هتل به این مراکز برسید.

وسایل بهداشتی کامل در سرویس بهدشتی و حمام

در هر کدام از اتاق های هتل سامارا بدروم می توانید ببینید که پکیج های کامل بهداشتی در این هتل وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید. این موارد و نکات سبب می شوند تا شما نیازی به تهیه کردن بسیاری از وسایل و یا درخواست برای شارژ مجدد این وسایل نداشته باشید. تمامی این موارد در نظافت های روزانه ای که در اتاق انجام می شوند، مجدد شارژ شده و می توانید از آن ها استفاده کنید.

نظافت روزانه و مرتب

نظافت تمامی اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود. این مسئله سبب می شود تا به راحتی بتوانید هرطور که دوست دارید، روز و شب را سپری کنید. البته این نظافت صرفا مربوط به اتاق ها نمی شود بلکه می توانید ببینید که تمامی راهروها، محیط بیرون و... هر روز نظافت می شود.

محیط لوکس و مدرن

تمامی دکوراسیون و طراحی ها و همچنین وسایلی که در اتاق ها، لابی و... استفاده شده است از نوع لوکس بوده و همین موضوع نیز باعث شده است تا هم محیط هتل بسیار جذاب تر و شیک تر به نظر برسد و هم سبب می شود تا میهمانان احساس رضایت خاطر بیشتری را داشته باشند. به طور کلی اگر از آن دسته افرادی هستید که محیط های لوکس و تجملی را دوست دارید، هتل سامارا بدروم یک انتخاب بسیار مناسب و گزینه عالی می باشد.

کلام پایانی هتل سامارا بدروم

هتل SAMARA بدروم گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می رود. این مسئله سبب می شود تا شما به خوبی بتوانید متوجه این نکته شوید که چه نوع اقامتی باکیفیت تر است. اگر دوست دارید تا اطلاعات بیشتر و کامل تری را در این خصوص به دست بیاورید نیز می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و از همین طریق نیز می توانید آن چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید.

سایر هتل های بدروم

تور های موجود برای هتل سامارا