هتل موون پیک ازمیر

ازمیر

امکانات هتل

  • رستوران
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • کافی نت
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل موون پیک ازمیر

هتل موون پیک که با نامmovenpick نیز شناخته می شود یکی از هتل های بسیار مطرح و جذابی است که در شهر ازمیر وجود دارد. این هتل در بین هتل ها و مراکز اقامتی هم رده خودش بسیار مناسب و باکیفیت بوده و گزینه بسیار مناسبی نیز به شمار می رود. برای آن که با شرایط این هتل ازمیری بیشتر آشنا شوید، سعی کرده ایم تا ادامه این مطلب را به مشخصات هتل موون پیک ازمیر  اختصاص دهیم.

معرفی هتل موون پیک ازمیر

هتل موون پیک ازمیر یکی از هتل های 5 ستاره شهر ازمیر است. این هتل در بین 67 موردی که در شهر ازمیر قرار گرفته است در رتبه 16 بوده و به همین خاطر نیز می توانیم بگوییم که یک سری ویژگی های خاص دارد و کیفیت خوبی را نیز به مشتریان ارائه می کند.

ویژگی های خاص هتل موون پیک ازمیر

در خصوص هتل موون پیک در تور ازمیر یک سری ویژگی های خاص وجود دارد. این موارد و نکات سبب می شوند تا افرادی که چنین شرایط و مواردی برای آن ها بروز پیدا می کند، بتوانند به خوبی از این امکانات استفاده کنند. فراموش نکنید که به طور کلی می توانیم بگوییم که این موارد و امکانات در هر هتلی وجود ندارند.

امکانات مخصوص افراد کم توان و ناتوان

افراد کم توان و ناتوان جسمی که می تواند مربوط به فلج بودن افراد، ناشنوایی، نابینایی و... باشد، دردسرهای زیادی را برای این دسته از افراد ایجاد خواهد کرد. به همین خاطر نیز باید بدانید که اگر هتلی بتوانید خدمات مربوط به این افراد را ارائه کند، قطعا گزینه بهتری برای اقامت است. خوشبختانه هتل موون پیک ازمیر دارای امکاناتی است که می تواند برای تمامی این افراد مناسب باشد.

خدمات عمومی مناسب

نکته بعدی در خصوص خدمات عمومی مناسبی است که در این هتل ارائه می شود. یک سری از خدمات بدون توجه به نوع اتاقی که رزرو کرده اید، به شما ارائه می شوند. این مدل از خدمات عمومی می توانند به طور کلی شامل خدمات 24 ساعته و شبانه روزی در اتاق ها، گاو صندوق و صندوق امانات مرکزی، اینترنت وای فای در محوطه هتل، تلویزیون کابلی، آسانسور، خشک شویی، پارکینگ، سرویس رفت و برگشت رایگان، کافی شاپ و رستوران و... شوند. هر کدام از این موارد به خوبی می توانند مورد استفاده شما باشند.

امکانات تفریحی

یک سری ویژگی ها و امکانات تفریحی و ورزشی در هتل موون پیک ازمیر  برایتان در نظر گرفته شده است. این امکانات و موارد می توانند سبب شوند تا اگر اهل ورزش باشید نیز بتوانید در طول مدت اقامت خودتان در این هتل از این امکانات استفاده کنید. استخر سرپوشیده، سالن اسپا و همچنین سالن بدنسازی از جمله مواردی است که در این هتل ازمیر وجود دارد و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

رستوران ها و کافی شاپ ها

مورد و نکته بعدی که در مورد هتل موون پیک ازمیر باید بدانید مربوط به رستوران ها و کافی شاپ های هتل است. به طور کلی رستوران ها و کافی شاپ های زیادی داخل هتل وجود ندارند اما یک سری رستوران و کافی شاپ در اطراف هتل و در فاصله های بسیار نزدیکی قرار گرفته اند که هم کیفیت های بسیار خوبی دارند و هم می توانید در اکثر زمان های روز از آن ها غذا تهیه کنید.

فاصله هتل موون پیک تا مراکز تفریحی

همیشه زمانی که می خواهید هتل رزرو کنید، به این موضوع توجه کنید که هتل مورد نظر شما تا مراکز تفریحی چقدر فاصله دارد. زمانی که این نکته را متوجه شوید، می دانید که تا چه حد باید زمان و هزینه بیشتر و یا کمتری را برای رفت و آمد هزینه کنید. به طور مثال فاصله هتل موون پیک ازمیر تا یک سری از مراکز دیدنی و مهم شهر ازمیر به صورت زیر است.

میدان جمهوری ازمیر: 100 متر

ساحل کوردونبویو: 190 متر

بخش آلسانکک: 600 متر

مرکز خرید کوناک پیر: 700 متر

فرودگاه بین المللی عدنان: 15 کیلومتر

نظرات کاربران در مورد هتل موون پیک ازمیر

یک سری نظرات در مورد هتل مونپیک ازمیر وجود دارد که از طریق کاربران به دست آمده است. این دسته از نظرات می توانند به شکلی باشند که نظر دیگر مسافران و افرادی که هنوز به این شهر سفر نکرده و از این هتل استفاده نکرده اند را تغییر دهند. در اینجا چند مورد از مهم ترین نکات و موارد در خصوص هتل موون ‌پیک ازمیر را بررسی کرده و سعی می کنیم تا هر طور که شده است بیشترین و بهترین نکات را در این زمینه عنوان کنیم.

خدمات مناسب

اولین نکته در خصوص خدمات مناسبی است که در این هتل می توانید دریافت کنید. به طور مثال خدمات عمومی و خدماتی که در اتاق های هتل به شما عرضه می شود، گزینه های بسیار خوبی بوده و سبب می شوند تا سفر راحتی را داشته باشید.

قیمت و تعرفه ها

نکته و نظرات دیگر در خصوص قیمت رزرو هر شب این هتل است. به نظر بسیاری از افراد قیمت در نظر گرفته شده به ازای هر شب اقامت در این هتل می تواند بیشتر از حدی باشد که باید پرداخت شود. این نکته می تواند کمی آزاردهنده باشد و سبب شود تا برخی از افراد هتل های دیگری را رزرو کنند.

عملکرد پرسنل

پرسنل و افرادی که در هتل کار می کنند هم از لحاظ خدماتی که ارائه می کنند و هم از جهت نحوه برخوردی که با مسافران دارند، مورد بررسی و سنجش قرار می گیرند. کارکنان هتل موون پیک ازمیر دارای رفتار مناسبی هستند و این موضوع سبب می شود تا مسافران رضایت کافی را از این ماجرا داشته باشند.

کلام پایانی هتل موون پیک

هتل موون پیک ازمیر دارای ساختار بسیار شیکی است که از چند جهت نیز به خیابان ویو و راه دارد. این مدل هتل آپارتمان که در ازمیر واقع شده است، دارای امکانات مشخص و جذابی است که می تواند برای مسافران وضعیت مناسبی را به وجود بیاورد. در نظر داشته باشید که شرایط و مشخصات هتل موون پیک ازمیر  و بسیاری دیگر از هتل های ازمیر را می توانید در وبسایت ما پیدا کنید و از این طریق بهترین هتل را برای رزرو پیدا کنید.

سایر هتل های ازمیر

تور های موجود برای هتل موون پیک