banner

تور ازمیر نوروز 1403

تور ازمیر نوروز 1403 ویژه عید

ازمیر شهری تاریخی در غرب ترکیه است که عنوان سومین شهر بزرگ این کشور شناخته می‌شود.اگر نام ازمیر (به انگلیسی Izmir) را شنیده باشید، حتما می‌دانید که این شهر به مروارید دریای اژه معروف است. این شهر گردشگری زیبا در غرب ترکیه قرار دارد و به خاطر وجود مراکز خرید متعدد، طبیعت ساحلی خاص و مراکز تفریحی، از جذابیت بالایی برای گردشگران برخوردار است. تور ازمیر نیز یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری برای ایرانیان است که گردشگران را به بازدید از آثار باستانی و سواحل بکر و آرامش‌بخش این شهر دعوت می‌کند. اگر قصد دارید این سفر را در تعطیلات نوروز تجربه کنید، در ادامه با تور ازمیر نوروز بیشتر آشنا خواهید شد.

ازمیر مانند سایر شهرهای ترکیه، حدودا نیم ساعت با ایران اختلاف زمانی دارد و واحد پولی آن  لیر است. البته شما می‌توانید در صورت تمایل از دلار یا یورو هم استفاده کنید.

سابقه تمدن در ازمیر به هزاران سال قبل می‌رسد. این شهر به خاطر موقعیت خاص خود در دریای اژه، جایگاه ویژه‌ای در امپراتوری‌های قدیم داشته است؛ به همین دلیل علاوه‌بر طبیعت زیبا، می‌توانید از آثار باستانی و بناهای چندهزارسالۀ آن نیز دیدن کنید.

قیمت تور ازمیر نوروز 1403 و عوامل تعیین کننده آن

عوامل متعددی می‌توانند بر قیمت تور نوروزی ازمیر تاثیر بگذارند. مهم‌ترین مسئلۀ تعیین‌کننده در هزینه تور ازمیر نوروز افزایش تعداد گردشگران و مسافران در این موقع از سال است. طبیعتا در نوروز، تقاضا برای سفر افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

افزایش تقاضا برای خرید بلیط و رزرو تور، موجب افزایش نسبی قیمت‌ها خواهد شد. حتما می‌‌دانید که هزینه پرواز در روزهای منتهی به نوروز کمی افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل تور نوروزی ازمیر هم نسبت به سایر ایام سال، کمی گران‌تر است. هتل محل اقامت، خطوط پروازی، تعداد روزهای تور و حتی نوسان نرخ ارز نیز می‌تواند بر قیمت نهایی تور تاثیرگذار باشد.

تور ارزان ازمیر نوروز

اساسا تور ترکیه نوروز جزء تورهای ارزان‌قیمت محسوب نمی‌شود؛ اما اگر خواهان رزرو و خرید تورهای نوروزی ازمیر با قیمت مناسب و ارزان هستید، می‌توانید با چند ترفند ساده، این مسئله را شدنی کنید.

اول اینکه باید بدانید پرواز مستقیم از تهران به ازمیر، هم توسط خطوط پروازی داخلی و هم خارجی انجام می‌شود. طبیعتا هزینه ایرلاین‌های خارجی گران‌تر از داخلی خواهد بود. به همین دلیل برای کاهش قیمت‌ها، بهتر است خطوط پروازی داخلی را انتخاب کنید.

نکته دیگری که باید مدنظر قرار دهید این است که تورهای ترکیبی به طور معمول از تورهای معمولی گرانتر هستند. مثلا تور ترکیبی ازمیر کوش آداسی نوروز 1403 نسبتا گران‌تر تمام خواهد شد.

همچنین بهتر است هتل‌های ارائه‌شده در تور نوروزی ازمیر را با دقت مورد بررسی قرار دهید. هتل‌های یوآل و هتل‌های 5 ستاره، هزینه سفرتان را افزایش خواهد داد. البته نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که هتل‌های یوآل هزینه خورد و خوراک‌تان را کاملا حذف می‌کنند. پس اگر اهل مزه‌گردی هستید و خوردن غذا یکی از تفریحات اصلی شما در سفر است، توصیه می‌کنیم هتل یوآل رزرو کنید؛ چراکه دراین‌صورت می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی، از رستوران‌های مختلف موجود در هتل بهره ببرید و انواع غذاها و خوراکی‌های محلی را تست کنید.

کم کردن مدت اقامت، یکی دیگر از راهکارهای خرید ارزانترین تور ازمیر است. به طور کلی تور ازمیر حدودا 6 شب و 7 روزه برگزار می‌شود؛ اما شما می‌توانید این مدت را به 4 شب هم کاهش دهید.

یکی دیگر از راهکارهای خرید تور ارزان ازمیر این است که تور لحظه آخری رزرو کنید. نکته آخر هم اینکه ممکن است از سایر شهرهای ایران امکان پرواز به ازمیر وجود داشته باشد؛ اما شاید نرخ پرواز به شکل قابل توجهی گرانتر شود. به همین دلیل، هزینه تور ازمیر در عید افزایش خواهد یافت. مثلا تور ازمیر نوروز 1403 از تبریز نسبتا گرانتر از تور ازمیر تهران خواهد بود.

تور لحظه آخری ازمیر نوروز 1403

همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از راهکارهای کاهش قیمت تور نوروزی ازمیر این است که برای رزرو تور لحظه آخری اقدام کنید. تور ازمیر لحظه آخری هیچ تفاوتی با تورهای عادی ندارد و صرفا به خاطر خالی بودن صندلی هواپیما، آژانس‌های مسافرتی قیمت را کاهش می‌دهند تا افراد برای رزرو تور ترغیب شوند. پس اگر می‌توانید به سرعت آماده شوید و پاسپورتتان اعتبار کافی دارد، چه چیزی بهتر از تور لحظه آخری؟

البته تور لحظه آخری ازمیر نوروز 1403 ریسک‌های خود را دارد. مثلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا آژانس‌های مسافرتی در روزهای آخر منتهی به سفر، جای خالی در تور دارند یا نه.

از آنجایی که زمان مدنظر شما نوروز است، این احتمال کاهش چشمگیری پیدا می‌کند و ممکن است شما این شانس را نداشته باشید که در روزهای آخر تور پیدا کنید. به همین دلیل توصیه ما این است که به امید رزرو تور لحظه آخری نباشید و اگر قصد جدی برای سفر به ازمیر دارید، از چند هفته قبل اقدام به رزرو کنید.

بهترین زمان برای خرید تور ازمیر نوروز 1403

دمای هوای ازمیر در عید نوروز و اوایل فروردین به عنوان اولین ماه بهار، در روزها به 18 درجه سانتی گراد و شب‌ها به 10 درجه می‌رسد. این بازه دمایی که محدوده‌ای ملایم و مطلوب محسوب می‌شود، تور نوروز ازمیر 1403 را به بهترین فرصت برای گردشگری در غرب ترکیه تبدیل کرده است. در کل آب و هوای ازمیر مدیترانه‌ای و معتدل است و همین آب‌وهوای مدیترانه‌ای و دمای معتدل آن در فصل بهار، باعث شده تا تعطیلات نوروز بهترین زمان سفر به ازمیر باشد؛ اما از آنجایی که در سفرهای نوروزی تقاضا بسیار زیاد است، توصیه می‌کنیم که تور ازمیر نوروز 1403 را از 2 تا 3 ماه قبل رزرو کنید. این کار کمک می‌کند تا بتوانید برنامه سفرتان را با فرصت کافی و سر وقت تدارک ببینید. همچنین فرصت خواهید داشت که تفریحات مد نظرتان را به سادگی رزرو کنید، بدون آنکه نگران پر شدن برنامه سفر باشید.

اگر بین خرید تور ازمیر در هفته اول و دوم نوروز مردد هستید، بهتر است به عامل شلوغی و ترافیک مسافران توجه کنید. معمولا هفته اول، تور های نوروزی ازمیر شلوغ‌تر هستند. به همین دلیل، اگر به شلوغی عادت ندارید یا دوست دارید از ازدحام دور باشید، بهتر است هفته دوم را انتخاب کنید.

 مدارک مورد نیاز برای رزرو تور ازمیر نوروز 1403

برای سفر به ازمیر به مدرک خاصی جز پاسپورت نیاز ندارید. خوشبختانه سفر به ترکیه برای مسافران ایرانی نیازمند ویزا نیست. شما باید پاسپورتی داشته باشید که حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد و همچنین برای اطمینان، مدارک شناسایی ملی خود را به همراه ببرید.

خدمات پکیج تورهای نوروزی ازمیر در برسام

آژانس مسافرتی برسام سیر آریا تمام تلاش خود را به کار بسته تا بهترین خدمات را با قیمت مناسب و اقتصادی به گردشگران عزیز ایرانی ارائه دهد. شما می‌توانید با رزرو تور ازمیر نوروز 1403 از آژانس گردشگری برسام سیر از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • رزرو هتل با قیمت مناسب و خدمات قابل قبول
  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • خدمات ترانسفر از هتل به فرودگاه و بالعکس
  • تورلیدر با تجربه و حرفه‌ای
  • پشتیبانی کامل از نخستین لحظه خرید تور

خرید تور ازمیر نوروز 1403 با بهترین قیمت از برسام سیر

آژانس گردشگری برسام سیر آریا با بیش از 10 سال سابقه، ارائه‌دهنده انواع تور خارجی شامل تور ترکیه و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی است که پکیج‌هایی با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت را به گردشگران عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید تور نوروز ازمیر 1403 نیز به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید. در این بخش تمام برنامه‌های تور و پکیج‌های مختلف با ریزجزئیات و قیمت عرضه شده است. تنها کافی‌ست برنامه تور را انتخاب کنید تا فرآیند رزرو آن به سادگی طی شود.

برای پاسخ به هر سوال و ابهامی که دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در برسام سیر تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم تا برنامه سفر خود را به بهترین شکل ممکن بچینید و فرآیند رزرو تور ترکیه بدون هیچ مشکلی طی شود.

  • سفر مقرون به صرفه به ازمیر در نوروز 1403

    برای رفتن به ازمیر چقدر پول نیاز داریم؟

    برای صرفه جویی روزانه در ازمیر حدود 800 لیر برای سفر به ازمیر برنامه ریزی کنید. این میانگین هزینه روزانه بر اساس هزینه های گزارش شده توسط سایر گردشگران در طول سفر به ازمیر برآورد می شود. در گذشته مسافران ازمیر برای سه وعده غذایی روزانه حدود 202 لیر و برای حمل و نقل داخل ازمیر 42 لیر هزینه می کردند. البته میانگین قیمت یک هتل در ازمیر برای زوجین 995 لیر است.

  • جاذبه های ازمیر در نوروز

    شهر ساحلی ازمیر در کنار دریای اژه قرار دارد. در اطراف ازمیر بناهای باستانی زیادی وجود دارد که گواه تاریخ غنی این شهر است. طبیعت زیبا و سواحل ازمیر آن را به یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است. در زیر به برترین جاذبه ها و جاذبه های گردشگری ازمیر اشاره می کنیم.

    • اوت لت سلوی
    • برج ساعت ازمیر
    • بازار کمرالتی
    • مرکز خرید فروم برنوا
    • مرکز خرید آگورا ازمیر
    • آسانسور تاریخی ازمیر
    • تله فریک ازمیر (تله کابین ازمیر)
    • موزه روباز آگورا
  • هتل های لوکس و اقتصادی ازمیر در نوروز
    به لطف استقبال خوب بسیاری از گردشگران و طرفدارانی که در تمام طول سال به ازمیر می آیند، هتل های مجلل، هتل های 5 ستاره، هتل های 4 ستاره و 3 ستاره در سراسر ازمیر ساخته شده است که تعطیلات آرامی را برای گردشگران فراهم می کند. هتل 3 ستاره کوزان سیتی، هتل 4 ستاره آکسان و 5 ستاره هیلتون ازمیر از بهترین هتل های ازمیر هستند.
  • خرید از مراکز خرید ازمیر در نوروز
    • بازار کمرالتی
    • مرکز خرید کوناک پیر
    • مرکز خرید اوزدیلک
    • مرکز خرید اوپتیموم
    • مرکز خرید آگورا
    • مرکز خرید فروم برنوا
    • اوت لت نوادا

سوالات متداول

  • قیمت تور ازمیر نوروز 1403 چقدر است؟

    قیمت تور ازمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. هتل محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و همچنین خطوط پروازی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت تور نوروز ازمیر 1403 هستند. همچنین زمان خرید افزایش میزان تقاضا می‌تواند بر قیمت تور تاثیر بگذارد. شما می‌توانید قیمت دقیق تور را در ابتدای همین صفحه مشاهده کنید.

  • برای خرید تور ازمیر نوروز چکار کنیم؟
    اگر قصد خرید تور ازمیر را دارید حداقل 1 الی 3 ماه قبل این کار را انجام دهید، اما امکان خرید تور لحظه آخری ازمیر نیز وجود دارد، اما توجه داشته باشید که انتظار برای خرید تور 90 دقیقه ای در نوروز خطرناک است.
  • برای خرید تور ازمیر نوروز چه مدارکی لازم است؟
    به یاد داشته باشید که قبل از خرید تور ازمیر عید 1403 پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه قبل از سفر تاریخ انقضا داشته باشد.
  • آیا نوروز بهترین زمان برای سفر به ازمیر است؟
    مارس و آوریل بهترین زمان برای سفر به ازمیر است. هوا نسبتا معتدل و خشک و شهر پر از رنگ خواهد بود.
  • چگونه تور نوروز 1403 ازمیر را رزرو کنیم؟
    برای رزرو تور ازمیر نوروز 1403 به قسمت تور ازمیر رفته و پکیج مورد نظر را انتخاب کنید و با کارشناسان برسام سیر در ارتباط باشید.
  • آب و هوای ازمیر در نوروز چگونه است؟

    ازمیر آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد. همین ویژگی باعث تعادل دمایی و ملایم بودن آب و هوای این شهر در عموم روزهای سال می‌شود. به طور کلی دمای ازمیر در نوروز ملایم است و روزها به 18 درجه و شب‌ها به حدود 10 درجه می‌رسد.