banner

تور تایلند

همه تور ها

تور تایلند و سفر به کشور هزارمعبد

کشور هزارمعبد، سرزمین لبخندها و بهشت رنگارنگ؛ همگی نام‌هایی هستند که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری حال حاضر دنیا را معرفی می‌کنند. تایلند، از کشورهای منطقه جنوب‌شرق آسیاست که با طبیعت متنوع و بکر، فرهنگ منحصر به‌‌‌فرد، تاریخی غنی و مراکز تفریحی خاص خود به یک مقصد پررونق برای مسافرت مردم ایران و جهان تبدیل شده است.

قیمت تور تایلند 1402 و عوامل موثر بر آن

قسمت قابل توجهی از دغدغه‌ تورها، مخصوصا تورهای خارجی، هزینه آن است. با وجود این‌که تور تایلند در مقایسه با سفرهای اروپایی و آمریکایی، برای ایرانیان ارزان به‌حساب می‌آید همچنان باید عوامل مختلفی را در مورد قیمت تور تایلند 1402 و عوامل موثر بر آن را در نظر بگیریم.

مدت زمان سفر؛ موثرترین عامل

تاثیرگذارترین عامل بر قیمت تورهای تایلند، مدت زمان این سفر است. این تور معمولا در دو بازه ۷ و ۱۵ روزه انجام می‌گیرد؛ اگر فرض کنیم که هر دو تور، از نظر اسکان و پرواز در شرایط مشابهی باشند، تور 15 روزه تایلند حدودا ۳۰ درصد گران‌تر از تور 7 روزه است.

نوع ایرلاین؛ ایرانی یا خارجی؟

هرقدر که ایرلاین‌های خارجی مانند هواپیمایی امارات یا قطر از نظر امکانات مشهور و دلنشین هستند، از لحاظ قیمت در سطح بالاتری قرار دارند؛ انتخاب ایرلاین در قیمت تور تایلند بسیار موثر است پس اگر به دنبال سفر به‌صرفه‌تری هستید، پیشنهاد می‌کنیم از هواپیمایی‌های داخلی برای سفر به تایلند استفاده کنید.

نوع هتل؛ میانه روی بین هزینه و رفاه

بین تمام فاکتورهای گفته‌شده، هتل محل اسکان عامل بسیار مهمی برای گردشگران محسوب می‌شود و آن‌ها معمولا دغدغه اقامت در هتلی آرام و شیک را دارند. هتل‌هایی که میزبان گردشگران هستند انواع مختلفی از خدمات را ارائه می‌دهند که از بین آن‌ها می‌توان به یوال، BB و... اشاره کرد. در بین این موارد هتل‌های BB به‌صرفه و محبوب هستند چرا که علاوه بر اسکان، صبحانه را رایگان در آن‌ها سرو می‌کنند.

زمان سفر به تایلند؛ فرصت طلایی ۶ ماهه

سفر به سرزمین هزارمعبد نیز از قانون بزرگ عرضه و تقاضا پیروی می‌کند! تایلند یک کشور با آب‌و‌هوای مرطوب است. میزان بارندگی و گرمای سرزمین تای‌ها در ۶ ماه اول سال بیشتر از نیمه دوم است و به‌ همین دلیل نیز تقاضای سفر به این کشور در نیمه نخست پایین می‌آید و قیمت پرواز و اسکان نیز کمتر از ۶ ماه دوم است.

نحوه خرید تور تایلند ارزان

برای خرید تور تایلند ارزان باید به جمع‌بندی مناسبی از عوامل موثر بر قیمت تور برسید. همان‌طور که گفتیم، چند عامل اصلی بر قیمت این تور تاثیر می‌گذارند و شما می‌توانید با بررسی پکیچ‌های تور تایلند برسام سیر، مناسب‌ترین مورد را یافته و اقدام به خرید آن کنید.

در تور تایلند از کدام شهرها دیدن خواهید کرد؟

مقاصد مختلفی در تور تایلند قابل بازدید هستند؛ مشهورترین مناطق دیدنی تایلند عبارتند از پاتایا، پوکت، بانکوک، کرابی و فی فی. این‌که در سفر به این کشور به کدام یک از نقاط سر بزنید، به سلیقه و علاقه شما برمی‌گردد، با توجه به همین دلیل نیز بسته‌های تور برسام سیر، با ترکیب‌های مختلف این امکان را به‌ شما می‌دهد تا هم به‌صرفه سفر کنید و هم شهرهای مورد علاقه خود را ببینید.

تور پاتایا؛ تفریح در یکی از مشهورترین سواحل دنیا

پاتایا از محبوب‌ترین شهرهای تایلند برای سفر است؛ شهرت تفریحی این جزیره زیبا، محدود به دانسته‌های ما نیست و گردشگران تمام دنیا از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این شهر با خبر هستند. تور پاتایا یکی از پر طرفداران‌ترین تورهای تایلند است و سالانه گردشگران بسیاری از کشور ما به آن سفر می‌کنند.

تور پوکت؛ زندگی ساحلی، غذا و هنر

پوکت در بین شهرهای تایلند موقعیت جالبی دارد، این شهر با ۴۴ ساحل که ترکیبی از ساحل‌های شنی، آهکی و سنگی است، مقصد ایده‌آلی برای شیفتگان موج و دریاست. در پوکت علاوه بر عطر دریا و بوی مطبوع آتش در شب‌های ساحل، عطری که بسیار به مشام می‌رسد، رایحه غذاهای محلی و تازه است؛ در واقع پوکت برای کسانی که به تجربه غذای جدید اهمیت می‌دهند مقصد جذابی است. برای بررسی قیمت تور پوکت می‌توانید به صفحه این تور در برسام سیر سر بزنید.

تور بانکوک

اگر به دنبال سفری لوکس ولی ارزان به شهری مدرن با ساختمان‌های برافراشته هستید، بانکوک مقصد مورد نظر شماست! اگر با آب‌وهوای شرجی میانه خوبی ندارید، بهتر است در خنک‌ترین هوای بانکوک یعنی از آبان تا اسفند برای خرید تور بانکوک اقدام کنید.

تور ترکیبی تایلند

تور ترکیبی تایلند این امکان را به گردشگران می‌دهد تا در یک سفر، تجربه بازدید از دو مقصد مختلف را رقم بزنند. در حال حاضر امکان تجربه تورهای ترکیبی مختلفی مانند تور پاتایا بانکوک، تور پوکت پاتایا، تور پوکت فی فی، تور پوکت بانکوک، تور کرابی ساموئی، تور کرابی فی فی، تور پوکت ساموئی و چند تور ترکیبی دیگر در برسام سیر وجود دارد.

تور پاتایا بانکوک

با تجربه این تور می‌توانید خاطره یک سفر پر هیجان، لوکس و در عین حال به‌صرفه را رقم بزنید. این تور ترکیبی برای همه گردشگران مخصوصا کسانی که به دنبال استراحت و گردش با امکانات شهری لوکس هستند، مناسب است.

تور پوکت پاتایا

این دو شهر با وجود دسترسی بسیار آسان به یکدیگر، جو متفاوتی دارند؛ در واقع با این تور ترکیبی می‌توانید هم هیجان یک شهر شلوغ مانند پاتایا را تجربه کنید و هم آرامش خیال‌انگیز پوکت را.

تور پوکت فی فی

مجمع‌الجزایر فی فی نیز مانند پوکت فضایی آرام و رویایی دارد که با صخره‌ها، تپه‌های شنی و دره‌های طبیعی آمیخته است. این تور ترکیبی را می‌توان یک رویای دست‌یافتنی برای گردشگرانی دانست که در طبیعت به آرامش می‌رسند.

تور پوکت بانکوک

این تور ترکیبی یکی از انتخاب‌های اقتصادی کم‌نظیر است؛ چرا که تنها با پرداخت ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه بیشتر می‌توانید به جای یک شهر، به دو شهر تایلند سفر کنید.

تور کرابی ساموئی

اگر آرامش پوکت را در کنار کلاس لوکس بانکوک دوست دارید، بهتر است جزیره سامویی را به عنوان مقصدتان انتخاب کنید و اگر به دنبال زیبایی‌‌های ساموئی در یک فضای آرام و خلوت‌تر می‌گردید می‌توانید در کنار ساموئی به جزیره کرابی نیز سفر کنید.

تور کرابی فی فی

دو جزیره کرابی و فی فی بسیار به هم نزدیک هستند به شکلی که می‌توان صبح از کرابی به فی فی بروید و بعد از گشت و گذار در دریا و سواحل فی فی، به سرعت و سادگی به کرابی برگردید. با توجه به فاصله اندک و حمل‌ونقل آسان بین این دو جزیره، انتخاب تور کرابی فی فی بسیار به‌صرفه و معقول است.

تور پوکت ساموئی

با انتخاب این تور ترکیبی امکان بهره بردن از خانه فیل‌ها و معبد وات خونارام سامویی تا زیپ‌لاین هیجان‌انگیز فلاینگ هنومان را تجربه کنید و سری هم به باغ وحش فرمانروایی ببر بزنید و با گربه‌سانانی که هرگز فرصت لمس آن‌ها را نداشتید وقت بگذرانید.

تور تایلند سنگاپور

در بین تورهای ترکیبی که سفر به تایلند را در دل خود دارند، آیتم‌هایی را می‌توان یافت که سفر به کشور دیگر را هم فراهم کنند؛ یکی از این موارد، تور تایلند سنگاپور است. علی رغم تور تایلند، سفر به سنگاپور هزینه بالایی دارد؛ به همین دلیل نیز عدد نهایی این تور تقریبا سه برابر تور تایلند خواهد بود.

تور تایلند عمان

این تور تجربه جالبی از سفر به سرزمینی عرب‌زبان در کنار یک کشور شرقی ایجاد می‌کند. در این تور معمولا در ابتدا یک شب را در مسقط خواهید گذراند و سپس برای ادامه سفر راهی تایلند می‌شوید.

مدارک لازم برای رزرو تور تایلند

مدارک لازم برای رزرو تور تایلند شامل چند آیتم اصلی است:

  • اصل پاسپورت و کپی صفحه اول آن به شرط اعتبار حداقل ۷ ماهه
  • دو عدد عکس پرسنلی ۴ ×۶ پاسپورتی
  • کپی پشت و روی کارت ملی هوشمند یا رسید آن
  • کپی تمام صفحات شناسنامه
  • مدرک تمکن مالی ۵۰ میلیونی برای هر نفر
  • بیمه مسافرتی

برای اخذ ویزای توریستی تایلند بهتر است از طریق تور اقدام کنید تا فرآیند، ساده‌تر و سریع‌تر طی شود.

پکیج تور تایلند برسام شامل چه خدماتی است؟

با انتخاب تور تایلند برسام سیر، خاطر آسوده‌ای خواهید داشت؛ زیرا فرآیندهای وقت‌گیری مانند اخذ ویزا را به برسام خواهید سپرد. همچنین بلیط رفت و برگشت سفر را نیز برسام برای شما تهیه می‌کند. از دیگر مزایای تور برسام تایلند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • صبحانه با هتل
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری با تورلیدر

تور هوایی تایلند از تهران

پروازها از تهران به تایلند معمولا به وسیله هواپیمایی ماهان و از فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه بانکوک انجام می‌شود؛ مدت زمان این پرواز حدود ۷ ساعت است. علاوه بر ماهان، ایرلاین‌های خارجی مانند تای‌ایر، هواپیمایی قطر و امارات نیز این پرواز را انجام می‌دهند. گفتنی است که پروازهای تهران به مقصد پوکت با توقفی در بین مسیر همراه است. این توقف بسته به نوع ایرلاین می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

پس از رسیدن به فرودگاه مقصد، چند راه برای رفتن به هتل دارید. وسایل حمل‌ونقل عمومی، یکی از راه‌های رسیدن به هتل است؛ اتوبوس و مینی‌بوس برای این هدف تامین شده است و در کنار آن، تاکسی نیز یک وسیله نقل و انتقال دیگر به شمار می‌رود. اگر مقصد پرواز شما فرودگاه بانکوک باشد امکان رسیدن به شهر به‌وسیله خط ریلی را نیز دارید.

تور تایلند هتل 5 ستاره

از هتل‌های 5 ستاره تور تایلند می‌توانیم به موارد اشاره کنیم:

Pullman Bangkok

امکانات: استخر فضای باز، اتاق خانواده، باشگاه فیتنس، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان

شهر: بانکوک

Lancaster

امکانات: رستوران، استخر فضای باز، اتاق خانواده، باشگاه فیتنس، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان

شهر: بانکوک

Patong 

امکانات: آبگرم، رستوران، استخر فضای باز، اتاق خانواده، باشگاه فیتنس، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان

شهر: پوکت

تور تایلند هتل‌ uall ندارد و خدمات هتل تور تایلند برسام از نوع BB است، یعنی صبحانه شما به عهده هتل محل اقامت‌تان خواهد بود.

رزرو تور تایلند 1402 با بهترین خدمات از برسام سیر آریا

همین حالا می‌توانید برای رزرو تور تایلند 1402 و تور تایلند نوروز 1403 به صفحه تور تایلند برسام سیر مراجعه کنید و تمام جزئیات مربوط به سفر از جمله شهرهای مقصد، پرواز، مدت اقامت، قیمت و کیفیت هتل را بررسی کنید.

  • درباره تایلند چه می‌دانید؟

    تاریخ تایلند، غنی و پربار است و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تاریخچه باستانی آن وجود دارد اما به‌طور خاص تاریخ تایلند از قرن ۱۳ میلادی مورد تأیید مورخان قرار گرفته است. فرهنگ این کشور آمیزه‌ای از جشن و عبادت است و مردمِ مهربانی دارد. سیستم سیاسی تایلند پادشاهی و واحد پول این کشور بات (Baht) است.

  • تایلند کجاست؟

    جغرافیای تایلند شبیه یک تابلوی نقاشی رنگ روغن با مناظر جذاب و مسحورکننده است که چندین چشم‌انداز متنوع را در کنار یک‌دیگر به تصویر می‌کشد. تایلند با مناطق کوهستانی مه آلود «چیانگ مای» در شمال این کشور، سواحل پوکت با آفتاب همیشه درخشان و کوه سامویی در جنوب آن، جذابیت زیادی برای عاشقان طبیعت خواهد داشت و بدون شک، تماشای طلوع و غروب آفتاب بر فراز هر یک از این نقاط زیبا، در برنامه سفر گردشگران قرار می‌گیرد.

  • درباره منطقه زمانی تایلند چه اطلاعاتی در دست است؟

    تایلند به عنوان یکی از شرقی‌ترین کشورهای دنیا، از اولین نقاطی است که آفتاب روز تازه را لمس می‌کند؛ منطقه زمانی این کشور، +۷:۰۰ گرینویچ است. در واقع ساعت تایلند نسبت به ایران ۳ ساعت جلوتر است. کشورهای ویتنام، کامبوج، اندونزی و لائوس همسایگانی هستند که در منطقه زمانی مشابهی با تایلند قرار دارند.

سوالات متداول

  • آیا باید تور تایلند را از یک آژانس مسافرتی خریداری کنم؟

    خرید تور تایلند از طریق آژانس مسافرتی می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی و راهنمایی درباره سفر کمک کند. آژانس‌ها معمولا بسته‌های گردشگری کاملی ارائه می‌دهند که شامل پرواز، اقامت، تورهای گردشگری و خدمات دیگر است.

  • بهترین زمان خرید تور تایلند کیست؟

    زمان خرید تور تایلند بسته به فصل سفر، نوع تور و عرضه و تقاضا متفاوت است. اما به طور کلی، قبل از فصل بالا‌رفتن قیمت‌ها و شلوغی بیشتر بهترین زمان برای خرید تور است.

  • چه مدارکی برای خرید تور تایلند نیاز است؟

    معمولا برای خرید تور تایلند به یک پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، ویزای معتبر و مدارکی مربوط به خدمات تور احتیاج است. همچنین ممکن است به بیمه مسافرتی نیز نیاز داشته باشید.

  • آیا می‌توانم تور تایلند را آنلاین خریداری کنم؟
    بله، اکثر آژانس‌های مسافرتی امکان خرید تور تایلند آنلاین را ایجاد کرده‌اند. با انتخاب یک آژانس معتبر و اطمینان از امنیت و رضایتمندی آنها، می‌توانید به راحتی از طریق اینترنت تور موردنظر خود را خریداری کنید.