banner

تور دبی

اگر چند قدم از مرزهای جنوبی کشورمان یا همان حوالی دریای خلیج فارس جلوتر برویم، مدرن‌ترین شهر دنیا را می‌بینیم که زیبایی و جذابیت‌های منحصربه‌فرد آن، هر انسانی را در جهان شگفت‌زده خوهد کرد. تور دبی یکی از پرطرفدار‌ترین تورهای جهان است؛ چراکه جذاب‌ترین و لوکس‌ترین تفریحات با سفر به دبی در دسترس خواهند بود. در این شهر می‌توان بی‌نظیرترین سازه‌های دنیا را تماشا کرد، به استقبال بلندترین آسمانخراش‌ها رفت، با هلیکوپتر در آسمان زیبای آن به پرواز درآمد و هزاران تفریح جذاب و لاکچری را تجربه کرد.

قیمت تور دبی 1402 چقدر است؟

عوامل گوناگونی بر قیمت تور دبی 1402 موثرند که از جمله آن‌ها می‌توان به فصل سفر، هتل محل اقامت‌، مدت‌زمان سفر، خدمات تور، نوع هواپیما و... اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت تور دبی 1402 کافی است ببینید چه انتظاراتی از سفرتان به دبی دارید تا متناسب با علایق، سلایق و بودجه موردنظر، بهترین تور دبی را انتخاب کرده و برای یک سفر منحصر‌به‌فرد آماده شوید.

خدمات تور دبی در آژانس برسام

تنوع خدمات برسام سیر منجر به این شده است که آژانس بتواند طیف وسیعی از نیازهای گردشگران را پوشش دهد. تور دبی که ذیل تور امارات قرار می‌گیرد، تمام این خدمات را شامل می‌شود و گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده، بهترین تجربه را از سفر به این شهر زیبا و مدرن تجربه کنند. خدمات تور دبی در آژانس برسام عبارتند از:

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • اقامت در هتل

لازم به ذکر است که خدمات برسام به این موارد محدود نمی‌شوند و برنامه تور و سایر امکانات به گونه‌ای معین شده‌اند که گردشگران بهترین تجربه سفر را داشته باشند و با زحمت و مانعی مواجه نشوند.

خرید ارزانترین تور دبی

شما اکنون با عوامل موثر بر قیمت تور دبی 1402 آشنا شده‌اید و قطعا این پرسش برایتان پیش آمده که خرید ارزانترین تور دبی چگونه میسر می‌شود. اگر با در نظر گرفتن متغیر زمان سفر، هتل محل اقامت، ایرلاین مربوط یا مدت اقامت، تغییر چندانی در مبلغ نهایی تور حاصل نشد، می‌توانید چند روز مانده به تاریخ پرواز، سراغ تورهای لحظه آخری بروید و با قیمتی به غایت ارزان‌تر، خدمات تورهای استاندارد را دریافت کنید.

تور دبی لحظه آخری

تورهای لحظه آخری، آخرین فرصت برای ارزان‌ترین سفر با تور دبی است. اگر لیست فروش تورها پر نشود، آژانس چند روز مانده به تاریخ پرواز، تورهای لحظه آخری ارائه می‌کند و تورهای باقیمانده را گاهی تا 70 درصد ارزان‌تر به فروش می‌رساند. بنابراین یکی از بهترین روش‌های مدیریت هزینه‌ها هنگام خرید تور دبی، تورهای لحظه آخری خواهند بود. خدمات و امکانات این تورها تغییری نمی‌کند؛ فقط با قیمت پایین‌تر در دسترس گردشگران قرار می‌گیرد.

بهترین قیمت با بهترین کیفیت

شاید بعضی انتخاب‌های گذشته به ما چنین تصوری داده باشد که کیفیت، گران است و نمی‌توان با قیمت ارزان خدمات لوکس دریافت کرد. برای آنکه خلاف این گزاره را به شما ثابت کنیم، پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه هم‌زمان کیفیت و قیمت مناسب، تورهای برسام سیر را انتخاب کنید. تورهای دبی برسام سیر در کنار قیمت مناسب، بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می‌دهد.

مدارک لازم برای سفر با تور دبی

اصلی‌ترین مدرک برای سفر با تورهایی نظیر تور راس الخیمه یا دبی ویزا است. اخذ ویزا فرآیند سخت و زمان‌بری است و اگر بخواهید خودتان دوندگی‌های مربوط به ویزا را انجام دهید، به مدت 10 روز تا 2 هفته درگیر خواهید بود. خوبی سفر با تور دبی این است که آژانس پس از دریافت مدارک مربوط، تمام امور مربوط به دریافت ویزای دبی را انجام می‌دهد و شما را از پیچیدگی‌های احتمالی آسوده خواهد کرد. مدارکی که هنگام خرید تور باید به آژانس ارائه کنید عبارتند از:

  • اسکن کارت ملی
  • اسکن عکس رنگی
  • اسکن پاسپورت (با ۷ ماه اعتبار)
  • اسکن شناسنامه
  • بیمه‌نامه مسافرتی

در مورد ویزا به این نکته توجه داشته باشید که برای اخذ آن باید حتما از سوی یک آژانس مسافرتی یا کفیل اقدام کنید. برای تهیه ویزای انفرادی نیز باید چک و ویزای بانکی ارائه دهید، این را هم بدانید که با ویزای توریستی دبی فقط ۱۴ روز می‌توانید در این کشور حضور داشته باشید.  

تور دبی از تهران پرواز مستقیم

پرواز‌های تهران تا دبی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انجام می‌شود و تا مقصد ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. تور دبی از تهران با پرواز مستقیم از طریق ایرلاین‌هایی مانند؛ ماهان ایر، ایرفلوت، ایران ایر، ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی عمان، هواپیمایی امارات، هواپیمایی فلای دبی و... انجام می‌شود. در اکثر شهر‌هایی که فرودگاه بین‌المللی دارند، امکان پرواز به دبی فراهم است. پس با خرید تور دبی می‌توانید علاوه بر تهران، از شهر‌هایی مثل قشم، اهواز، اصفهان، شیراز و مشهد نیز به این منطقه سفر کنید.

بهترین زمان برای خرید تور دبی

قطعا یکی از مهم‌ترین سوالات ما برای سفر به یک مقصد گردشگری، زمان مناسب برای سفر است. در ادامه این مطلب، در مورد بهترین زمان خرید تور دبی بیشتر توضیح خواهیم داد. در ابتدا باید این نکته را راجع به مدت اقامت‌تان در دبی مد نظر داشته باشید که مدت زمان تور‌های دبی از 3 شب و 4 روز تا 7 شب و 8 روز است، اما شما می‌توانید در شرایط خاص، این مدت را کمی تغییر داده و آن را افزایش دهید.

تور دبی تابستان 1403

شاید در  فصول گرم یعنی 6 ماه نخست سال، از تعداد توریست‌های خارجی در دبی کاسته شود، اما بدانید که به دنبال آن هزینه‌های تور دبی نیز کم می‌شود و به‌ همین دلیل، شما می‌توانید یک تور ارزان را به یکی از بهترین نقاط گردشگری دنیا انتخاب کنید.

تور دبی نوروز 1403

یک نکته قابل توجه که باید در مورد تور دبی بدانید این است که تعطیلات چندروزه نوروز، یک فرصت استثنایی برای خرید تور دبی است؛ چراکه علاوه بر شرایط نسبتا مطلوب آب‌وهوایی دبی، فروشگاه‌های این شهر توریستی پر از حراجی‌های فوق‌العاده هستند. این یک فرصت استثنایی برای خرید اجناس باکیفیت از بهترین برندهای دنیا با تخفیف‌‌های بسیار مناسب است.

تور دبی پاییز 1403

آب‌وهوای دبی در فصل پاییز شرایط دلچسبی دارد و بارش باران‌های نم‌نم و نامنظم جذابیت بالایی به این شهر کویری می‌دهد. یادتان باشد هر وقت احساس کردید آمادگی لازم را برای سفر به دبی دارید، لحظه‌ای درنگ نکنید و برای رزرو یا خرید تور دبی اقدام کنید تا طی سفر به این شهر، خاطرات به‌یاد‌ماندنی و لحظاتی خاص و ناب را تجربه کنید. این موضوع را هم به خاطر داشته باشید که اگر در فصول پرگردشگر سال قصد سفر به دبی را دارید، باید سریع‌تر برای رزرو این تور جذاب اقدام کنید تا از تجربه شگفتی‌ها جا نمانید.

تور دبی زمستان 1403

اگر می‌خواهید فراسوی چهره جذاب دبی را ببینید، به‌هیچ‌وجه تعطیلات کریسمس را در این شهر از دست ندهید. در این زمان از سال، علاوه بر جاذبه‌های دیدنی دبی، می‌توانید در جشنواره‌ها و فستیوال‌های بی‌نظیر نیز شرکت کنید. اکثر گردشگران تلاش می‌کنند تا هر طور شده، در زمستان خود را به دبی برسانند و کریسمس را در فضای خاص و جذاب این شهر تجربه کنند.

هتل های تور دبی

دبی به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری آسیا هتل‌های زیادی برای اقامت گردشگران دارد. به طور کلی تور دبی در دسته تورهای لوکس و گران‌قیمت قرار می‌گیرد. ‌هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره در کنار اقامتگاه‌های اقتصادی‌تر، این امکان را فراهم کرده‌اند که با هر بودجه‌ای بتوانید یکی از هتل های دبی را رزرو کنید. هتل‌هایی که در تور دبی امکان انتخاب آنها را دارید عبارتند از:

نام هتلنوع هتل
خالدیا پالاس (BB)۵ ستاره
آسیانا گرند (BB)۵ ستاره
نایت کستل (BB)۵ ستاره
کورال دیره (BB)۴ ستاره
بست وسترن پلاس (BB)۴ ستاره
گرند سنترال (BB)۴ ستاره
گلدن تولیپ دیره (BB)۴ ستاره
د بریستول این (BB)۴ ستاره
کینگز پارک (BB)۳ ستاره
صدف (BB)۳ ستاره
سان اند سندز (BB)۳ ستاره
رویال تولیپ (BB)۳ ستاره

تمام این هتل‌ها مدرن و به‌روز هستند و امکانات بسیار زیادی را در اختیار گردشگران تور دبی قرار می‌دهند. بنابراین خیال‌تان از این بابت که کجا را برای اقامت انتخاب می‌کنید، راحت باشد. هر کدام از این هتل‌ها را رزرو کنید، در نهایت بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد و تجربه اقامت بی‌نظیری خواهید داشت.

جاهای دیدنی در تور دبی

شهر دبی با آنکه قدمت آنچنانی ندارد و از جمله شهرهای جدید و مدرن به حساب می‌آید، جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد که دیدن آنها برای گردشگران تور دبی از واجبات است. این جاذبه‌ها را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

۱- برج خلیفه: بلندترین برج جهان که از بالا منظره‌ای فوق‌العاده از شهر دبی و بیابان اطراف آن به دست می‌دهد.

۲- جزیره نخلی: یکی از جزایر مصنوعی بسیار زیبا در شکل نخل که خانه‌های لوکس، هتل‌ها و پارک‌های تفریحی را در خود جای داده است.

۳- سوق طلا و جواهرات: بازار تاریخی جواهرات، طلا و فلزات گرانبهایی که برای خرید و گشت‌وگذار بسیار جذاب است.

۴- باغ‌های معلق دبی: یک پروژه معماری خارق‌العاده که باغ‌های سبز و زیبا را در ارتفاعات بالای ساختمان‌ها به وجود آورده است.

۵- برج العرب: یکی از هتل‌های لوکس و شناخته‌شده جهان با معماری بی‌نظیر و امکانات فوق‌العاده.

۶- مجموعه جزایر واقعیت مجازی: یک مجموعه بازی و سرگرمی که از فناوری واقعیت مجازی استفاده می‌کند و تجربه‌هایی بی‌نظیر را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

۷- باغ حیوانات دبی: مکانی بسیار مناسب برای بازدید از حیوانات مختلف و تجربه زیبایی از جهان حیات وحش.

۸- موزه دبی: یک مجموعه فرهنگی بزرگ که آثار گوناگونی را از تاریخ، هنر و فرهنگ دبی و منطقه امارات به نمایش گذاشته است.

۹- بزرگراه شیخ زاید: یکی از بزرگراه‌های مهم و شناخته‌شده دنیا با معماری بی‌نظیر و مناظر زیبا.

نکاتی که باید درباره دبی بدانید

  • دبی آب‌و‌هوایی گرمسیری و بیابانی دارد، اما از بارندگی‌های کوتاه‌مدت و دلچسب آن نباید غافل شد. در مجموع آب‌وهوای دبی در فصول مختلف، شرایط متنوعی دارد.
  • ساعت جهانی دبی ۴ ساعت جلوتر از ساعت جهانی است. در واقع ساعت دبی نسبت به تهران، ۳۰ دقیقه جلوتر است.
  • اگر می‌خواهید از آسمان تهران به دبی پرواز کنید، بهتر است بدانید که این پرواز دل‌انگیز ۲ تا ۳ ساعت زمان خواهد برد.
  • دبی شهری پر از زیبایی است که تقریبا همه مردم حتی برای یک‌بار هم که شده وصف جذابیت‌های آن را شنیده‌اند، افراد زیادی مشتاق‌اند با چشم خودشان جاذبه‌های طبیعی و تفریحی دبی را ببینند.
  • دبی با آنکه قدمت زیادی ندارد، قطب گردشگری خاورمیانه محسوب می‌شود. درست است که آثار باستانی زیادی در این خطه موجود نیست، اما موزه‌های دیدنی و جذابی دارد.
  • امکانات رفاهی متعدد دبی باعث شده هر ساله گردشگران زیادی به این شهر دیدنی سفر کنند؛ زیرا کمتر جایی پیدا می‌شود که در موضوع امکانات رفاهی، در سطح دبی قرار گیرد. برای همین تور دبی می‌تواند به شما کمک کند با فراغ بال و آسودگی خاطر در شهری پر از آسایش و رفاه قدم بزنید.
  • دسترسی‌های بی‌نظیر دبی به امکانات و مراکز سطح شهر مثال‌زدنی است؛ به گونه‌ای که همین موضوع در چند سال اخیر باعث جذب گردشگران زیادی شده است.
  • بهترین و راحت‌ترین راه سفر به دبی خرید تور است؛ چراکه در برنامه‌ریزی پکیج‌های گوناگون تور، تمام جوانب یک سفر ایده‌آل در نظر گرفته می‌شود تا شما همواره احساس رضایت داشته باشید.
  • بدون شک جاذبه‌های شهری عروس خلیج فارس شما را مبهوت خواهد کرد؛ به‌طوری که می‌توانید ساعت‌ها به این زیبایی‌ها خیره شوید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

خرید ارزانترین پکیج های تور دبی از برسام سیر

از جذابیت عروس خلیج فارس هر چقدر بگوییم کم است. باید خودتان به دیدن این شهر مدرن و زیبا بروید و با چشم‌های خودتان ببینید از چه سرزمین بی‌نظیری حرف می‌زنیم. دبی یکی از شهرهای لوکس و مدرن جهان است و شما تنها با سفر کردن می‌توانید به عظمت آن پی ببرید. اگر تصمیم دارید بازدید از نگین جواهر امارات متحده را در اولویت سفرهای پیش روی خود قرار دهید، می‌توانید پس از بررسی پکیج‌های تور دبی برسام از طریق همین صفحه، تور دبی نوروز 1403 یا زمستان 1402را انتخاب کنید و جهت رزرو یا خرید آن با شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید. در صورت وجود کوچک‌ترین ابهام، برای تماس با کارشناسان فروش برسام درنگ نکنید؛ آنها همیشه پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان به گردشگری هستند.

سوالات متداول

  • چگونه می‌توانم بهترین تور دبی را پیدا کنم؟

    برای پیدا کردن بهترین تور دبی، می‌توانید از وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف مسافرتی استفاده کنید و قیمت‌ها و خدمات مختلف تورها را مقایسه کنید. همچنین می‌توانید نظرات و تجربیات سایر مسافران را بررسی کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

  • چه مکان‌های دیدنی در دبی وجود دارد؟

    دبی دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی است؛ از جمله برج خلیفه، جزیره نخلی، سوق های تاریخی، پارک‌ها، مناظر زیبا و... .

  • آیا زبان محلی مشکلی برای گردشگران در دبی ایجاد می‌کند؟

    در دبی، زبان رسمی عربی است، اما بسیاری از مردم به انگلیسی و دیگر زبان‌ها مسلط هستند. بنابراین برای گردشگران انگلیسی زبان مشکل زیادی پیش نمی‌آید.

  • چه زمانی بهترین زمان برای سفر به دبی است؟

    به طور کلی، فصل زمستان (از نوامبر تا مارس) بهترین زمان برای سفر به دبی است، زیرا هوا دلپذیر است و دمای مطبوعی دارد. اما برای تجربه کمترین گرمای تابستانی، اوایل بهار و پاییز نیز مناسب هستند.