banner

تور مالزی

همه تور ها

مالزی، سرزمینی با طبیعت بکر، فرهنگ غنی و تاریخی پرفراز و نشیب، در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور، با برخورداری از جزایر رویایی، جنگل‌های انبوه، سواحل شنی و آسمان‌خراش‌های مدرن، به یک مقصد گردشگری جذاب تبدیل شده و تور مالزی، یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در جهان است. اگر سفر به مالزی یکی از خواسته‌های همیشگی شما بوده، آژانس برسام این فرصت را با بهترین شرایط برای گردشگران علاقه‌مند فراهم کرده است.

خدمات پکیج تور مالزی برسام سیر

تجربه سفر به مالزی با برسام سیر، به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای زندگی‌تان تبدیل خواهد شد. خدماتی که این آژانس مسافرتی در تور مالزی به گردشگران ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • هتل و صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری

برنامه سفر در تور مالزی برسام به گونه‌ای چیده شده است که اغلب جاهای دیدنی مالزی را پوشش دهد و بهترین تجربه سفر را برای مسافران تور رقم بزند.

قیمت تور مالزی 1402 

قیمت تور مالزی زمستان ۱۴۰2، به عوامل مختلفی مانند فصل سفر، نوع تور، هتل انتخابی، خدمات ارائه‌شده، ایرلاین و مدت زمان سفر بستگی دارد. مثلا تور ۷ شب و ۸ روز مالزی گران‌تر از تور ۵ روزه آن است. ارزان‌ترین تورهای خارجی معمولا تورهایی هستند که در آخرین لحظه ارائه می‌شوند. بنابراین می‌توانید منتظر اعلام تور لحظه آخری مالزی بمانید. با این حال، تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ براساس نرخ ارز، قیمت متفاوتی خواهد داشت.

تور ارزان مالزی

حتی سفر به کشوری مانند مالزی نیز، می‌تواند کم‌خرج و ارزان باشد. برای پیدا کردن ارزانترین تور مالزی، مدتی پیش از سفر، تحقیق و برنامه‌ریزی را شروع کرده و تورهای مختلف را بررسی و با هم مقایسه کنید. مثلا سفر به مالزی در فصل‌های کم‌گردشگر، می‌تواند گزینه مقرون‌به‌صرفه و در عین حال تجربه دلپذیری باشد.

انواع تور مالزی

سفر به مالزی را می‌توانید در قالب تورهای متفاوتی تجربه کنید. مثلا از نظر زمانی می‌توانید  تور ۱۰روزه مالزی، تور مالزی تابستان ۱۴۰۳یا تورهای ترکیبی مالزی را مانند تور مالزی سنگاپور انتخاب کنید.

تور کوالالامپور ۱۴۰۲

سفر به کوالالامپور، پایتخت مالزی، در پایان سال ۱۴۰2 یکی از بهترین فرصت‌های سفر به این کشور است. آژانس‌هایی که تور مالزی را برگزار می‌کنند، گاهی اوقات در کنار تورهای ترکیبی، تور کوالالامپور را نیز به صورت مجزا قرار می‌دهند تا افرادی که می‌خواهند از این منطقه استوایی دیدن کنند، زمان مشخصی را برای سفر به کوالالامپور پیدا کنند. آب‌و‌هوای استوایی این سرزمین و بارانی که بر طبیعت زیبا و سرسبز این شهر می‌بارد، تجربه‌ای بهشتی را از سفر در زمستان ۱۴۰۲ برای شما رقم خواهد زد. 

تور ترکیبی مالزی

تور ترکیبی مالزی این امکان را به شما می‌دهد تا از چند مقصد گوناگون در سفر با تور مالزی دیدن کنید. این راه عالی برای دیدن مکان‌های متنوع در زمان محدود و با هزینه مناسب‌تر است. تور ترکیبی می‌تواند بازدید از چند شهر در یک کشور و یا چند کشور متفاوت باشد.

تور سنگاپور مالزی

سنگاپور و مالزی، دو کشوری هستند که از نظر آب‌و‌هوایی و فرهنگی به یکدیگر شباهت‌های بسیاری دارند. با این‌حال تفاوت‌هایی در خرده‌فرهنگ‌های این دو کشور وجود دارد که لذت گردش در آن‌ها را دوچندان می‌کند.

تور کوالالامپور سنگاپور

تور ترکیبی کوالالامپور و سنگاپور به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر گشت‌و‌گذار در پایتخت یکی از پیشرفته‌ترین و جذاب‌ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا، یعنی مالزی، از سنگاپور با فرهنگ متنوع و طبیعت بی‌نظیرش نیز بهره ببرید.

تور کوالالامپور پنانگ

پنانگ، جزیره‌ای در شمال غربی مالزی، با طبیعتی شبیه تصاویر کارت پستالی و رویایی، می‌تواند مقصد بعدی سفر شما باشد. معبد کک لوک سی، خیابان هنر پنانگ، تپه پنانگ و اسکله پنانگ، از جمله دیدنی‌های این جزیره زیبا هستند. با تور ترکیبی کوالالامپور پنانگ می‌توانید هم از پایتخت مالزی و هم از جزیره پنانگ دیدن کنید.

 تور پوکت سنگاپور کوالالامپور

خود را برای شگفت‌انگیزترین تور جنوب شرقی آسیا آماده کنید. پوکت بزرگترین جزیره تایلند، واقع در دریای آندامان است. سواحل زیبا، آب‌های شفاف و مناظر سرسبز، از جذابیت‌های توریستی پوکت است. تور ترکیبی پوکت سنگاپور کوالالامپور، تجربه‌ مسافرتی بهشتی را برای شما رقم خواهد زد.

تور لحظه آخری مالزی

تور لحظه آخری مالزی راهی عالی برای صرفه جویی مالی در سفر به این کشور زیبا است. از آنجا که سفر به مالزی نیازی به اخذ ویزا ندارد، می‌توانید با خرید تورهای لحظه آخری همان تورهای گران‌قیمت را با مبلغی بسیار پایین‌‎تر خریداری و خدمات مشابه دریافت کنید. با استفاده از تورهای لحظه آخری می‌توانید در کنار سفر به مالزی، تور کوالالامپور، تور لنکاوی یا تور سنگاپور را نیز ارزان‌تر بخرید و تا ۷۰ درصد در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید. فقط باید چمدان‌هایتان را ببندید و هر لحظه آماده سفر باشید.

تور مالزی، پرواز ایرانی یا خارجی

برای سفر به مالزی، هواپیمایی‌های متفاوتی از ایران به مقصد این کشور، پرواز دارند. هواپیمایی‌های ایران‌ایر، ماهان، قشم‌ایر و قطر ایرویز و امارات، از ایرلاین‌های ایرانی و خارجی هستند که از ایران به مقصد کوالالامپور پرواز دارند؛ اما نکته اینجاست که از ایران به مقصد مالزی پرواز مستقیم وجود ندارد و هواپیمایی‌ها، ابتدا در یکی از دو کشور عمان یا امارات توقف می‌کنند.

مدارک لازم برای رزرو تور مالزی

برای رزرو تور مالزی، ابتدا باید شرایط دریافت ویزای توریستی این کشور را بدانیم. ویزای توریستی مالزی برای افرادی که قصد گردش و بازدید از این کشور را دارند و به صورت سه ماهه یا ۹۰ روزه صادر می‌شود. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی مالزی به شرح زیر است:

  • اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و کپی تمام صفحات
  • دو قطعه عکس ۳*۴ رنگی با زمینه سفید
  • بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • تمکن مالی ( گردش حساب ۳ ماه اخیر) به ازای هر نفر ۲۰ میلیون تومان
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
  • گواهی اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار به عنوان مدرکی که نشان دهد شما باید به ایران بازگردید.
  • هزینه صدور ویزا

گفتنی است در صورتی که از آژانس مسافرتی برسام سیر، تور مالزی را تهیه کنید، وظیفه دریافت ویزا با هزینه شخصی شما، بر عهده آژانس خواهد بود.

مالزی کجاست؟

مالزی از دو بخش شبه جزیره‌ای در غرب و جزیره‌ای در شرق تشکیل شده است. بخش شبه جزیره‌ای، با تایلند و اندونزی هم‌مرز است و بخش جزیره‌ای، در شمال بورنئو واقع شده است. این سرزمین، تاریخ طولانی و پرفراز و نشیبی دارد. مالزی در طول تاریخ، تحت حاکمیت سلسله‌های مختلف و تحت استعمار امپراتوری‌های بریتانیا و ژاپن بوده و استقلال خود را در سال 1957 به دست آورده است .

ساعت رسمی مالزی در منطقه زمانی GMT+8 قرار دارد که 3.5 ساعت از تهران جلوتر بوده و واحد رسمی پول این کشور، رینگیت است.

بهترین زمان برای خرید تور مالزی 

بهترین آب‌وهوا برای سفر به مالزی یا شهرهای اطراف آن با تور، مثلا با تور سنگاپور، سفر در فصل خشک، یعنی بین دسامبر تا فوریه (اوایل آذر تا اوایل اسفند) است. در این فصل بارندگی و رطوبت کمتر از مواقع دیگر بوده و هوا خنک و آفتابی است. این فصل برای پیاده‌روی و شنا نیز زمان ایده‌آلی محسوب می‌شود. 

اگر قصد دارید سفر ارزان‌تری به این سرزمین زیبا و سرسبز داشته باشید و با بارندگی و رطوبت نیز مشکلی ندارید، از مارس تا نوامبر (اواخر اسفند تا اواخر آبان)، زمان مناسبی برای سفر به این کشور است. در این فصل گردشگران کمتری به مالزی سفر می‌کنند و هزینه هتل‌، پرواز و در نتیجه قیمت تور بسیار ارزان‌تر از فصل‌های پربازدید آن خواهد بود.

رزرو بهترین تورهای مالزی از برسام سیر آریا

بهترین، خوش‌قیمت‌ترین و راحت‌ترین سفر با تور مالزی را می‌توانید با تورهای آژانس برسام سیر آریا تجربه کرده و با خیالی آسوده در این بهشت آسیایی گردش کنید. تورهای ترکیبی سفر به مالزی در فصول مختلف سال، با بهترین امکانات برای شما، در آژانس برسام سیر در دسترس خواهد بود. برای دیدن جدیدترین قیمت تور مالزی و همچنین رزرو آن، می‌توانید با انتخاب گزینه تورها از منوی بالای صفحه اقدام کنید.

سوالات متداول

  • چگونه می‌توانم بهترین تور مالزی را برای خودم انتخاب کنم؟

    برای انتخاب بهترین تور مالزی، ابتدا نیاز است که نیازهای خود را مشخص کنید. برای مثال، مدت زمان سفر، بودجه، جاذبه‌های توریستی مورد علاقه، نوع اقامت (هتل یا آپارتمان و غیره) و سایر فاکتورهای مهم. سپس، مقایسه قیمت‌ها، خدمات ارائه‌شده و نظرات مشتریان پیشین از تورهای مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

  • بهترین زمان برای رزرو تور مالزی چه زمانی است؟

    بهترین زمان برای رزرو تور مالزی ممکن است بسته به فصل، تقویم تعطیلات، وضعیت آب و هوا و سایر متغیرها متفاوت باشد. معمولا فصل خشک (دسامبر تا فوریه) زمان مناسبی برای سفر به مالزی شناخته می‌شود. اما اگر به دنبال اجتناب از شلوغی‌ها هستید، ممکن است بخواهید در خارج از فصل تعطیلات سفر کنید.

  • چگونه می‌توانم تور مالزی را به صورت آنلاین رزرو کنم؟

    برای رزرو تور مالزی به صورت آنلاین، می‌توانید از وب‌سایت‌های فروش تورهای مسافرتی یا رزرواسیون هتل استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا ایمیل با آژانس‌های مسافرتی معتبر تور مالزی را رزرو کنید.

  • چه مدارکی برای رزرو تور مالزی نیاز است؟

    برای تور مالزی لازم است ویزا داشته باشید. مراحل دریافت ویزا به طور کلی از یک هفته تا ده روز طول خواهد کشید. با خرید تور از آژانس‌های معتبر اما می‌توانید فرآیند دریافت ویزا را به عهده آنها بگذارید و برای ویزای مالزی دوندگی نکنید.