banner

تور بدروم

تور بدروم | تور ارزان و لحظه آخری برسام سیر آریا

شهر بدروم (به انگلیسی Bodrum) شهری بندری در جنوب غرب ترکیه است که در راستای سواحل دریای اژه قرار دارد. این منطقه سواحل شلوغ و پرجمعیتی دارد و در فصول گردشگری سال، پذیرای جنب‌وجوش زیادی خواهد بود. به‌همین‌دلیل، تور بدروم از محبوب‌ترین تورهای آسیایی برای ایرانیان و حتی ساکنین اروپاست. اگر شما هم قصد خرید تور بدروم و سفر به این شبه جزیره ترک را دارید، لازم است با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید. 

تور بدروم ترکیه؛ بازدید از سواحل نقره ای دریای اژه

شهر بدروم به ساحل فیروزه‌ای ترکیه مشهور است؛ چراکه بیش از 30 شبه جزیره کوچک و بزرگ با چشم‌انداز آب‌های فیروزه‌ای دریای مدیترانه را در بر می‌گیرد. این بندر کوچک که تنها 656 کیلومترمربع وسعت دارد، جمعیتی بالغ بر 36 هزارنفر را در خود جای می‌دهد؛ اما همین وسعت کم در فصول گردشگری سال می‌تواند پذیرای 1 میلیون نفر گردشگر باشد.
منطقه باستانی بدروم از پشتوانه‌ای تاریخی برخوردار است که از 400 سال پیش از میلاد مسیح سخن می‌گوید؛ هرچند در آن زمان به نام یونانی «هالیکارناس» شناخته می‌شده و تحت حکومت یونانیان باستان قرار داشته است. این شهر که از قرون وسطی به نام بدروم شناخته شد، امروزه یکی از پرطرفدارترین مقاصد مسافرتی و تور بدروم یکی از پرفروش‌ترین تورهای گردشگری در خاورمیانه محسوب می‌شود.

پیش از خرید تور بدروم 1402 به این نکات توجه کنید

بدروم شهری در غرب ترکیه است که در منطقه GMT +3 قرار دارد. بنابراین از نظر زمانی نیم ساعت عقب‌تر از تهران است؛ به‌عبارتی ساعت 14 ما در تهران، ساعت 13:30 در بدروم خواهد بود. توجه به این نکات هنگام خرید تور بدروم ضروری است تا بتوانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای سفر خود داشته باشید.
بدروم شهری بندری است که درآمد ساکنین خود را از غواصی و ماهی‌گیری تامین می‌کند؛ اما در سال‌های اخیر توریسم نیز به منابع درآمدزایی آنان اضافه شده است. ارز رایج بدروم مانند سایر شهرهای ترکیه لیر (TRY) است که با نماد ₺ نشان داده می‌شود. بنابراین بهتر است برای خرید در تور بدروم مبلغی را به لیر و مبلغی را نیز به دلار یا یورو همراه خود داشته باشید.

قیمت تور بدروم تحت تاثیر چه عواملی است؟

مهم‌ترین عامل موثر بر قیمت تور بدروم ترکیه نسبت عرضه و تقاضا است. به‌این‌معنا که هرچه به فصول گردشگری نزدیک‌تر باشیم، جمعیت گردشگران افزایش یافته و قیمت هتل و بلیط هواپیما بالاتر می‌رود. همین موضوع باعث افزایش قیمت تور بدروم در تابستان یا نوروز خواهد شد. البته تعداد روزهای اقامت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی و مبدا سفر نیز قیمت تور بدروم 1402 را تغییر خواهند داد. بااین‌وصف، طبیعی است که قیمت تور هتل وگ بدروم نسبت به اقامت در هتل‌های سه ستاره گران‌تر باشد.

قیمت تور بدروم تابستان

تابستان فصل گردشگری در خاورمیانه محسوب می‌شود. در این فصل از بادهای شدید، ابرهای باران‌زا و سرمای هوا خبری نیست و می‌توان به راحتی در تمام شهر گردش کرد و در سواحل آزاد، آفتاب گرفت. به همین دلیل قیمت تور بدروم تابستان 1402 بالاتر از دیگر ایام سال است. اگر قصد سفر در چنین فصلی را دارید اما بودجۀ کافی در اختیار ندارید، می‌توانید مدت روزهای سفر خود را کاهش دهید یا هتلی ارزان‌تر را برای اقامت انتخاب کنید.

تور بدروم ارزان را چطور خریداری کنیم؟

با توجه به موارد فوق، می‌توانید تور بدروم ارزان را با شرایطی خریداری کنید که هدفتان از سفر را هم برآورده کند. اگر قصد خرید تور ارزان بدروم را دارید، می‌توانید برنامۀ سفر خود را به فصل‌های غیرگردشگری مانند پاییز و زمستان منتقل کنید. انتخاب هتلی باکیفیت اما ارزان‌قیمت برای اقامت نیز می‌تواند تا حد زیادی در هزینه‌ سفر به بدروم صرفه‌جویی کند. تور بدروم هتل 3 ستاره و تور بدروم هتل 4 ستاره گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری برای سفری اقتصادی هستند.
با اینکه تور بدروم 6 شب و 7 روز و تور بدروم 7 شب و 8 روز رایج‌تر است، اما می‌توانید گزینه‌هایی با مدت‌زمان کمتر را خریداری کنید تا قیمت تور بدروم را برای خود و خانواده‌تان کاهش دهید. همچنین انتخاب ایرلاین‌های داخلی به جای ایرلاین‌های خارجی نیز روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذاشته و هزینه تور بدروم را کاهش خواهند داد. درنهایت انتخاب تور لحظه آخری بدروم انتخابی عالی، بهینه و مقرون‌به‌صرفه برای تمامی ایام سال است.

تور لحظه آخری بدروم؛ ارزان اما باکیفیت

مطمئنا شگفت‌زده خواهید شد اگر بدانید که می‌توان تور بدروم را با کیفیت عالی و قیمتی ارزان خریداری کرد! در مواقعی از سال که تعداد گردشگران کمتر است، احتمال دارد که تورهای بدروم برگزارشده با استقبال چندانی روبه‌رو نشود. در چنین شرایطی آژانس‌های گردشگری قیمت تور بدروم را در آخرین روزهای نزدیک به سفر کاهش می‌دهند. این زمان بهترین فرصت برای خرید تور بدروم است؛ چراکه تورهای عادی با همان کیفیت اما ارزان‌تر به فروش می‌رسند.
نگران کیفیت تور بدروم لحظه آخری نباشید. در صورت خرید تور لحظه آخری بدروم شما با مسافران تورهای عادی همسفر خواهید بود و در همان هتل اقامت خواهید داشت. بنابراین حتی شاید بتوانید تور لحظه آخری بدروم هتل 5 ستاره را نیز با تخفیفی ویژه خریداری کنید. فقط حواستان به تاریخ اعتبار گذرنامه‌تان باشد تا پیش از سفر با مشکل مواجه نشوید.

تور اقساطی بدروم؛ ماجراجویی در بهترین زمان

شنیده‌اید که می‌گویند «سفری که در 20 سالگی آرزویش را داری، در 50 سالگی لذتی ندارد.»؟ این نکته همان انگیزه آژانس گردشگری برسام سیر آریا برای برگزاری تورهای مسافرتی اقساطی است. اگر درآمد کافی برای ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز و بودجۀ لازم برای تور خارجی را ندارید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید 50% از هزینه تور بدروم را به صورت نقد پرداخته و نیم دیگر آن را در اقساط 4 تا حداکثر 12 ماهه پرداخت کنید.
برای این کار، ارائۀ یک برگ چک ضمانت به مبلغ کل اقساط به نام آژانس مسافرتی برسام سیر آریا الزامی است. همچنین باید به ازای هر ماه، یک برگ چک به مبلغ قسط (+ 4% کارمزد) ارائه دهید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید تور بدروم اقساطی، شرایط تور اقساطی برسام سیر را مطالعه کنید.

پکیج تور بدروم برسام سیر آریا شامل چه خدماتی است؟

یکی از بهترین روش‌ها برای سفر خارجی خرید تور خارجی است. تور بدروم نیز این مسیر را برای شما تسهیل می‌کند. با خرید تور بدروم 1402 از برسام سیر آریا، محل اقامت، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و پشتیبانی همه‌جانبه را یکجا دریافت خواهید کرد. دقت داشته باشید که قیمت تور بدروم از هزینه سفر بدون تور به این شهر ارزان‌تر تمام خواهد شد؛ چراکه آژانس‌های گردشگری بلیط هواپیما را به صورت چارتری رزرو می‌کنند. این موضوع هزینه سفر را تا حد زیادی برای مسافران کاهش می‌دهد. بنابراین با خرید تور بدروم ترکیه، خدمات زیر به صورت پکیج کامل تور بدروم به شما عزیزان ارائه خواهد شد:

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • هتل
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • لیدر مجرب

تور ترکیبی بدروم؛ یک تیر و چند نشان

تور بدروم ترکیبی گزینۀ خوبی برای گردشگرانی است که می‌خواهند در یک سفر از چند شهر ترکیه بازدید کنند. شما می‌توانید با خرید یک بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت، از شهرهای زیر نیز در کنار بدروم دیدن کنید.

تور ترکیبی بدروم مارماریس

مارماریس شهری ساحلی است که در 100 کیلومتری شرق بدروم قرار دارد. تور ترکیبی مارماریس بدروم فرصت مناسبی است تا از این شهر ساحلی نیز بازدید کنید و از تفریحاتی همچون کشتی‌رانی و غواصی لذت ببرید. مارماریس مانند بدروم آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد؛ بنابراین فصل تابستان بهترین زمان برای خرید تور ترکیبی بدورم مارماریس خواهد بود.

تور ترکیبی ازمیر بدروم

شهر تاریخی ازمیر، قرارگرفته در 250 کیلومتری شمال بدروم، از باستانی‌ترین مناطق ترکیه است و قدیمی‌ترین آثار باستانی یونان را در بر می‌گیرد. با خرید تور ترکیبی بدروم ازمیر می‌توانید در کنار آفتاب‌گرفتن در سواحل بکر بدروم، از سکونتگاه انسان نوسنگی نیز دیدن کنید. این شهر باستانی تنها 3 ساعت با بدروم فاصله دارد که در تور ترکیبی ازمیر بدروم با ترانسفر رایگان طی خواهد شد.

تور ترکیبی بدروم استانبول

شهر استانبول به قدری مشهور است که نیازی به معرفی ندارد. معروف‌ترین شهر ترکیه و سومین شهر توریستی جهان، در فاصلۀ 700 کیلومتری شمال بدروم واقع شده و دربردارندۀ آثار تاریخی و محله‌های دیدنی بسیار زیبایی است. اگر دلتان می‌خواهد که هم از سواحل زیبا و دریای بسیار تمیز ترکیه دیدن کنید و هم در محله‌های تاریخی آن قدم بزنید، تور بدروم استانبول گزینه مناسبی پیش روی شماست. فقط فراموش نکنید که فاصلۀ استانبول تا بدروم زیاد است و حدود 7.5 ساعت به صورت زمینی در راه خواهید بود.

تور بدروم پرواز مستقیم ندارد!

اگرچه فرودگاه میلاس فرودگاهی بین‌المللی نزدیک به بدروم است؛ اما به دلیل فصلی بودن پروازهای آن تور بدروم پرواز مستقیم به مقصد این فرودگاه برگزار نمی‌شود. مقصد اصلی تور بدروم از ایران، فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر است که در 222 کیلومتری شهر بدروم قرار دارد.
تور هوایی بدروم از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد فرودگاه ازمیر برگزار می‌شود. بنابراین هرکجای ایران که باشید، برای سفر هوایی به بدروم باید تور بدروم از تهران را خریداری کرده و خود را به فرودگاه امام خمینی برسانید. فاصله هوایی این دو فرودگاه از یکدیگر 2150 کیلومتر است که در شرایط عادی، در عرض 3.5 ساعت طی خواهد شد.

بهترین زمان خرید تور بدروم

بدروم منطقه‌ای ساحلی است که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی سبب ایجاد اقلیمی مدیترانه‌ای شده و آب‌وهوایی گرم و مرطوب را برای بدروم به ارمغان آورده است. درواقع، تابستان‌های بدروم گرم و آفتابی و زمستان‌های آن، معتدل و مرطوب است. شدت زیاد بارندگی در فصول سرد سال باعث شده تا تور بدروم پاییز و زمستان 1402 طرفداران زیادی نداشته باشد. به همین دلیل ارزانترین زمان سفر به بدروم همین نیمۀ دوم سال است.
از طرفی اگر بخواهید بدروم را در زیباترین حالت خود ببینید و از قایق‌سواری، غواصی، آب‌تنی یا آفتاب گرفتن در سواحل آن لذت ببرید، باید نیمه اول سال را انتخاب کنید. بااین‌توصیف، بهترین زمان سفر با تور بدروم اواسط بهار تا اواخر تابستان است. اما بهترین زمان برای خرید تور بدروم ارزان، فصول پاییز و زمستان است که دما کاهش می‌یابد و رطوبت هوا روبه‌افزایش می‌رود. 

تور بدروم نوروز 1403

همانطور که گفتیم، بهار نیز فصل مناسبی برای خرید تور ترکیه و تفریح در پارک‌های آبی و سواحل زیبای این کشور خاورمیانه‌ای خواهد بود. تعطیلات نوروز در ابتدای این فصل فرصت مناسبی را در اختیار گردشگران ایرانی قرار می‌دهد. اگر ساکن ایران هستید، می‌توانید از تعطیلات سال نوی خورشیدی استفاده کرده و لذت نفس کشیدن در هوای پاک بهاری در کنار سواحل آب‌های آزاد را به خود هدیه دهید. فراموش نکنید که تور بدروم نوروز 1403 فرصتی ناب است که به سرعت از دست می‌رود. پس برای خرید تور نوروز بدروم سر فرصت اقدام کرده و زمان را از دست ندهید!

بهترین هتل ها در تور بدروم

هتل‌های ساحلی و استخردار بدروم، لذت تور بدروم را برای گردشگران دوچندان می‌کند. تور بدروم یوال بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند همۀ لذت‌ها را در کنار هم داشته باشند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که دلشان می‌خواهد، غذا بخورند و تفریح کنند. البته برای داشتن سفری اقتصادی‌تر، می‌توانید یکی از هتل‌های ارزان بدروم را انتخاب کنید تا قیمت نهایی تور بدروم را کاهش دهید. در ادامه هتل‌هایی را معرفی خواهیم کرد که جزء بهترین هتل ها در تور بدروم به شمار رفته و از نظر مسافران ترکیه، امتیازهای خوبی را دریافت کرده‌اند.

تور بدروم هتل 5 ستاره

تور بدروم هتل یوال و اقامت در یکی از هتل‌های زیر می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند:

  • تور هتل وگ بدروم (Vogue Hotel Supreme Bodrum)
  • تور بدروم هتل یاسمین ریزورت (Yasmin Bodrum Resort)
  • تور بدروم هتل وو (Wow Bodrum Resort)
  • تور بدروم هتل سامارا (Samara Hotel Bodrum)
  • تور بدروم هتل ساحلی آرمونیا (Armonia Holiday Village and Spa)
  • تور بدروم هتل ساحلی رویال آسارلیک (HOTEL ROYAL ASARLIK BODRUM)
  • و ... .

تور بدروم هتل اقتصادی

همان‌طور که گفتیم، تمامی هتل‌های بدروم 5 ستاره و uAll نیستند. شما می‌توانید هتل‌هایی باکیفیت اما ارزان‌قیمت را پیدا کنید که قیمت تور بدروم را تا حد زیادی کاهش دهد. برای این منظور، می‌توانید در یکی از هتل‌های زیر اقامت داشته باشید:

  • هتل 4 ستاره لادونیا دل ماره (Ladonia Hotel Del Mare)
  • هتل 3 ستاره سان پوینت فامیلی (Sunpoint Family Hotel)
  • هتل 4 ستاره کلاب بلو وایت با سرویس آل (Club Blue White All Inclusive)
  • هتل 3 ستاره بیتز گاردن لایف (Bitez Garden Life)
  • هتل 3 ستاره بابا (HOTEL BABA BODRUM)
  • و ... .

تور بدروم 1402 به ویزا نیاز ندارد!

خوشبختانه ورود به کشور ترکیه برای ایرانیان به ویزا نیاز ندارد. البته در نظر داشته باشید که این موضوع فقط با هدف ترویج گردشگری بوده و اقامت بیش از 3 ماه در هرکدام از شهرهای این کشور، نیازمند ویزا خواهد بود.
بنابراین برای خرید تور بدروم فقط کافی است گذرنامه‌ای با حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشید. همچنین هنگام ورود به فرودگاه، مدارک شناسایی خود را فراموش نکنید.

برسام سیر آریا؛ مجری مستقیم تور بدروم

بهترین مرجع برای خرید تور بدروم آژانس‌های گردشگری مجربی هستند که به‌طور ویژه برای گردشگری در مسیر ترکیه فعالیت می‌کنند. آژانس مسافرتی برسام سیر آریا از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه گردشگری آغاز کرده و انواع تور خارجی را با قیمتی منصفانه و کیفیتی مناسب به گردشگران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای رزرو تور بدروم اقساطی نیز به ما اعتماد کنید و تجربه‌ای لذتبخش و فراموش‌نشدنی را به خود هدیه دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط یا قیمت تورهای بدروم به بالای همین صفحه مراجعه کنید و یا با شماره‌تلفن‌های ما تماس بگیرید.

  • جاذبه های گردشگری در تور بدروم

    در سفر با تور بدروم می‌توانید از جاهای دیدنی زیر بازدید کنید:

    • بندری با کشتی‌های تفریحی به یونان و سایر شهرهای ترکیه
    • قلعه سنت‌پیتر
    • دروازه میندوس
    • موزه آثار باستانی زیر آب
    • آمفی‌تئاتر هالیکارناسوس
    • آرامگاه هالیکارناسوس
    • شهر قدیمی بدروم
    • دهکده ساحلی گوموشلوک
    • و ... .
  • مراکز خرید بدروم

    در سفر با تور بدروم می‌توانید برای خرید سوغات به مراکز خرید و بازارهای بدروم مراجعه کنید:

    • مرکز خرید پالمارینا
    • مرکز خرید میدتاون
    • مرکز خرید اوسیس
    • مرکز خرید اَوِنیو
    • مرکز خرید ایکیا
    • سه‌شنبه بازار بدروم
    • و ... .
  • بهترین سوغات بدروم

    اگر قصد خرید کالا از بدروم را دارید، بهتر است با معروف‌ترین محصولات این شهر آشنا شوید:

    • صنایع دستی
    • محصولات نساجی
    • محصولات کشاورزی
    • پوشاک
    • چرم
    • بافت
    • محصولات دکوری
    • زیورآلات
    • و ... .
  • شماره تلفن های ضروری بدروم

    اگر در تور بدروم با مشکلات پیش‌بینی‌نشده‌ای مواجه شدید، با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

    • پیش‌شماره ترکیه: 0090
    • پیش‌شماره بدروم: 0252
    • پلیس ترکیه: 155
    • پلیس توریستی ترکیه: 02125274503
    • پلیس ساحلی: 158
    • آمبولانس: 112
    • آتش‌نشانی: 110
    • راهنمایی و رانندگی: 154

سوالات متداول

  • قیمت تور بدروم چقدر است؟
    قیمت تور بدروم 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تور بدروم ترکیه به بالای همین صفحه مراجعه کنید.
  • چگونه می‌توانیم ارزانترین تور بدروم را خریداری کنیم؟
    برای خرید تور ارزان بدروم می‌توانید تور لحظه آخری بدروم را خریداری کنید. همچنین اقامت در هتل‌های سه ستاره و یا سفر در فصول غیرگردشگری نیز قیمت تور بدروم را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
  • از چند وقت قبل باید برای رزرو تور بدروم اقدام کنم؟
    اگر قصد سفر در پیک گردشگری سال (مانند نوروز یا تابستان) را دارید، بهتر است از 2 یا حتی 3 ماه قبل برای خرید تور بدروم اقدام کنید.
  • برای تور بدروم باید ویزا داشته باشیم؟
    خیر؛ سفر گردشگری به کشور ترکیه (کمتر از 3 ماه) به ویزا نیاز ندارد. فقط باید گذرنامه‌ای با حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشید.