هتل بلوویستاهیل کوش آداسی BLUE VISTA HILL

دانستنی های سفر 22 مهر ، 1397 5 دقیقه

هتل بلوویستاهیل یک ساختمان زیبا و مدرن در کنار ساحل است که تنها 6 کیلومتر تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد. این هتل 5 ستاره لوکس، یکی از قدیمی ترین هتل های کوش آداسی است که در سال 2012 مجدد بازسازی شد. این هتل دارای 315 اتاق، مجهز به امکانات مدرن است. مهمانان در هتل بلوویستاهیل می توانند سواحل شگفت انگیزی را کشف کنند و از روستاهای جذاب و دیدنی این منطقه دیدن کنند و مهمان نوازی واقعی مردم ترکیه را از نزدیک لمس کنند.


هتل بلوویستاهیل کوش آداسی BLUE VISTA HILL

این هتل در نزدیکی بسیاری از مناظر مشهور شهر باستانی سابق افسوس (15 کیلومتر)، کلیسای سنت ژان، خانه ویرجین ماری، موزه باستان شناسی کوش آداسی و منطقه مراکز خرید قرار دارد.
غذا، نوشیدنی و سرگرمی: رستوران اصلی هتل در محلی سر پوشیده و فضایی روباز را شامل می شود که شامل غذاهای مختلفی از غذاهای ترکی و جهان می باشد. در طول روز، یک رستوران الاترا (چینی)، لابی، منوی کنار استخر، منوی لب ساحل وجود دارد.

هتل بلوویستاهیل کوش آداسی BLUE VISTA HILL

ورزش، بازی ها و فعالیت ها: دو استخر شنا در فضای باز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان در فضای باز، چتر ساحل، حوله روزانه ، برنامه های انیمیشن، باشگاه کودکان، تنیس روی میز، دارت، بسکتبال، مینی فوتبال، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی (با کیف و صابون)، سونا، خدمات ماساژ و سالن زیبایی، امکانات ورزشی آبی در ساحل است. برخی از خدمات همراه با هزینه است.


هتل بلو ویستاهیل

دیگر خدمات: پذیرش 24 ساعته، نظافت اتاق، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان در صورت درخواست همراه با هزینه، فروشگاه، آرایشگاه، Wi-Fi رایگان.
این هتل دارای 315 اتاق است. تمام اتاقها دارای مینی بار، خط تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت بیسیم ، تلویزیون ماهوارهای LCD، حمام اختصاصی (حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، تلفن) و بالکن با دید دریا. اتاق کودک رایگان در صورت درخواست، اتاق های استاندارد دارای ظرفیت حداکثر 3 نفر می باشند. 
فرودگاه عدنان مندرس (ازمیر) در 80 کیلومتری هتل بلووستاهیل قرار دارد.

هتل بلوویستاهیل کوش آداسی BLUE VISTA HILL