کمر آنتالیا Kemer – Antalya

جاذبه های گردشگری 11 مهر ، 1397 5 دقیقه

کمر یکی از محبوب ترین استراحتگاه هایی است که در 43 کیلومتری ساحل غربی آنتالیا واقع شده است. 
منطقه کمر زیبایی های طبیعی خاص خود را دارد و دارای تعداد زیادی کافه، سالن، باشگاه و رستوران ها و همچنین زیبا ترین سواحل شنی طلایی و زیبایی های طبیعی است که در آن دریا، کوه ها و جنگل های کاج وجود دارد. 

کمر آنتالیا Kemer – Antalya

کمر در 43 کیلومتری خط ساحلی زیبا قرار دارد. مسافرین ممکن است هتل ها، آپارتمان ها و اقامت های تعطیلاتی رویایی را در کمر پیدا کنند. کمر عمدتا توسط گردشگران آلمان، روسیه، اوکراین، هلند و کشورهای اسکاندیناوی انتخاب می شود. 
کمر یک مجتمع زیبا و پر جنب و جوش است که سرگرمی های جذاب زیادی را برای مسافران فراهم می کند. گذراندن یک روز عالی در ساحل کمر یکی از محبوب ترین چیزهایی است که در کمر انجام می شود.

شهر کمر به دلیل داشتن مناظر طبیعی فوق العاده زیبا و همچنین آب زلال و نسبتا شیرین همه ساله مورد بازدید توریست های زیادی قرار می گیرد و گشت با کشتی از بهترین تفریحات کمر آنتالیا به حساب می آید

کمر آنتالیا Kemer – Antalya

سواحل طلایی کمر با آبهای کریستالِ شگفت انگیز، بسیار زیبا هستند. مسافران همچنین ممکن است انواع  ورزش های آبی مانند ، جت اسکی، قایق سواری ،غواصی و غیره را در اینجا تجربه کنند.
مکان های زیادی برای دیدن در کمر وجود دارد. سواحل شگفت انگیز طلایی کمر، بازدید از روستاهای اطراف کمر، بازدید از پارک تمدن، بازدید از شهرهای باستانی Olympos و Phaselis، شهرهای ساحلی زیبا Adrasan و Cirali ، بازدید از غارهای بلدیبی ، فعالیت های تفریحی و گردشگری محبوب Kemer آنتالیا است.

فرودگاه آنتالیا حدود 13 کیلومتری این منطقه است. فاصله ی کمر از مرکز آنتالیا حدود 57 کیلومتر است.

کمر آنتالیا Kemer – Antalya