نمایشگاه نور استانبول

رویدادها و فستیوال ها 10 شهریور ، 1397 5 دقیقه

نمایشگاه نور استانبول یک رویداد 4 روزه است که از 19 سپتامبر تا 22 سپتامبر 2018 در مرکز نمایشگاه استانبول در ترکیه برگزار می شود. دراین نمایشگاه از محصولات صنعتی مانند نورپردازی، روشنایی در فضای باز، لوازم جانبی روشنایی، سیستم های اتوماسیون ساختمان، فن آوری های LED و ...  در صنایع روشنایی و تجهیزات الکتریکی نمایش داده می شود. 

این نمایشگاه توسط کارشناسان نور تشکیل شده و یکی از بزرگترین نمایشگاه های نور در استانبول به شمار می رود. این رویداد نمایشی منحصر به فرد از تقویت کننده ها، محصولات روشنایی ، فن آوری لیزر، محصولات و تجهیزات نورپردازی لیزری، تجهیزات روشنایی، تجهیزات روشنایی در فضای باز و محصولات بیشتر ارائه می دهد.
در این نمایشگاه کارشناسان مختلف برای معرفی هر یک از محصولات و تشریح و توضیح اختصاصی هر محصول حضور دارند.
تولید کنندگان محصولات روشنایی و نورپردازی، تامین کنندگان راهکار سیستم و تامین کنندگان برجسته در اینجا گرد هم می آیند تا محصولات و خدمات جدید و فعلی خود را در معرض نمایش توسعه دهندگان، مشاوران و مقامات دولتی برجسته منطقه قرار دهند. این نمایشگاه ، محل تجاری فوق العاده ای برای برقراری ارتباطات جدید، بازدید از محصولات و گفتگو در زمینه نیاز بازار و پیشرفت های فنی جدید محسوب می شود.
 نمایشگاه نورپردازی و روشنایی، محل بسیار ضروری برای مدیران مالی، مشتریان عمده و شهرداری های کشورهای منطقه برای تامین راهکارهای نورپردازی و روشنایی در یکی از پررونق ترین بازارهای توسعه مالی جهان است.


نمایشگاه نور استانبول

زمان برگزاری : 19الی22 سپتامبر 2018
محل برگزاری : مرکزنمایشگاه استانبول (استانبول فوور مرکی)، باکری کوئی، ترکیه