مرکز خرید نیشانتاشی استانبول ( City’s Nisantasi)

جاذبه های گردشگری 28 مرداد ، 1397 5 دقیقه

مرکز خرید Nisantasi در خیابان Tesvikiye واقع شده است که قلب خرید و فروش اجناس به صورت خرده فروشی در استانبول است. Nisantasi مرکز مد در ترکیه و معتبرترین علائم تجاری ملی و بین المللی در منطقه می باشد. NISANTASI یکی از مناطق تاریخی استانبول است. نخبه ترین افراد تاریخ در این محله زندگی می کردند. توسعه ی این منطقه زمانی آغاز شد که سلطان سلیم سوم منطقه ی تیراندازی را افتتاح کرد. 



مرکز خرید نیشانتاشی

از میدان تکسیم می توان با 30 دقیقه پیاده روی به نیشان تاشی رسید. همچنین می توانید از میدان تکسیم یا هر ایستگاه دیگری سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه عثمان بی Osmanbey پیاده شوید، پس از آن با دنبال کردن تابلوهای روملی می توانید به نیشان تاشی برسید.


مرکز خرید نیشانتاشی

در طول آخرین دوره قرن هجدهم، عبدالحمید خیابان نیشانتاشی  را برای مراسم عروسی خواهرانش انتخاب کرد که دو هفته طول کشید.
پروژه Nisantasi یک پروژه برجسته است که با سرمایه گذاری 125.000.000 دلار، دارای جایگاه والایی در استانبول است.


مرکز خرید نیشانتاشی

Nisantasi دارای 150 فروشگاه، سینما، انواع برندهای جهانی، کافه ها و رستوران های منحصر به فرد است. استارباکس در طبقه اول قرار دارد و قهوه ی کانادایی، اولین شعبه ی خود را در ترکیه در طبقه ی دوم باز کرده است. همچنین در طبقه دوم کافه ی گلوریا جین وجود دارد و کافه کرون در طبقه ی سوم قرار دارد.
رستوران ها در طبقه چهارم قرار دارند. منوی غذای Yummies Bar منوی بین المللی با توجه به سلیقه های ایتالیایی است. همراه با رستوران Cantina Mariachi رستوران مکزیکی، با دکوراسیون های رنگارنگ وجود دارد.
Suinn یک غذای ییلاقی و شیک ژاپنی و سوشی با دکوراسیون مدرن آسیایی و بوی شگفت انگیز از رول های سوشی تازه و چای سبز است.
بستنی خانگی بن و جری در همان طبقه ی دوم  فروشگاه قراردارد.


مرکز خرید نیشانتاشی

همچنین منطقه ناهارخوری عالی با رستوران Celandon آسیایی وجود دارد . در کنار Celandon یک رستوران فرانسوی  Clementineاست که متعلق به Levent Penso است. رستوران Grey که غذاهای بین المللی و مخصوصا غذاهای ایتالیایی را ارائه می دهد نیز توسط Levent Panso اداره می شود.