کنسرت Kenan Doğulu خواننده و نوازنده ی ترک در آگوست 2018

رویدادها و فستیوال ها 24 مرداد ، 1397 5 دقیقه

Kenan Doğulu یک نوازنده پاپ ترک است. وی درسن پنج سالگی، در رشته ی پیانو در دانشکده موسیقی با بالاترین نمره پذیرفته شد. پس از گذراندن شش سال و کسب موفقیت در رشته ی پیانو، در کلاسهای فلوت با مربیگری ارکان آلپای شروع به فعالیت کرد و با گروه آموزشی گیتار به فعالیت خود ادامه داد . 


kenan dogulu

در همان زمان، او تحصیلات خود را در نمایشنامه ها و آلات موسیقی ریتمیک ادامه داد و آواز خواندن را به عنوان عضوی از گروه کودکان اجرا کرد. بعدها او با موفقیت از "Kültür Koleji" فارغ التحصیل شد و یک برنامه کارشناسی در موسسه موسیقی نوازان لندن، آغاز کرد تا فعالیتهای موسیقی خود را بهبود بخشد. 
او بعدا تصمیم گرفت تا تحصیلات خود را در ترکیه ادامه دهد ؛ به همین جهت به دانشگاه بیلگی رفت و در دانشکده ی موسیقیِ این دانشگاه مشغول تحصیل شد.
گرچه Kenan Doğulu ،در آن زمان هم یک هنرمند مشهورو محبوب در ترکیه بود؛ با این حال معتقد بود که هنوز کافی نیست به همین دلیل و به طور مداوم در پروژه های مهم و بزرگ شرکت می کرد. انجام پروژه های مهم در سراسر جهان باعث شد تا به عنوان یک هنرمند مشهور به اهداف خود نزدیک شود.

Kenan Doğulu

اولین آلبوم با نام "Yaparım Bilirsin" در اگوست 1993 منتشر شد. 93 کنسرت در آن سال برگزار شد که خود دستاورد قابل توجهی درترکیه بود.
آلبوم دومش " Sımsıkı Sıkı Sıkı " در دسامبر 1994 منتشر شد و در این سال نیز موفق به اجرای 175 اجرای زنده شد.
آلبوم سوم " Kenan Doğulu" که در اگوست 1996 منتشر شد، از سوی طرفدارانش بسیار مورد استقبال واقع شد.


Kenan Doğulu

در جشن سالگرد  75 سالگی جمهوری ترکیه در سال 1998، وی موفق به انجام یک نمایشگاه جاده ای در جمهوری بوسا شد که به دنبال آن در آنتالیا، استانبول، آنکارا، ایسکندرون، سامسون، سلسکو نیز برگزار شد.
او معتقد است که این آثار نقش مهمی در انتقال روح ناسیونالیسم به نسل جوان دارند. آلبوم جدید (Ben Senin Herşeyinim) همان سال منتشر شد.
پس از دو سال سکوت، او انتظارات طرفداران خود را با آلبوم ( Ex Aşkım)، که در سال 2001 منتشر شد، برآورده کرد و یک سال پس از آن در سال 2002  نسخه Unplugged ازآلبوم  Ex Aşkım منتشر شد .
این هنرمند دارای 21 کلیپ ویدئویی با آهنگ های Yaparım Bilirsin، Kurşun Adres Sormaz ، Sımsıkı Sıkı Sıkı، Can Bebeğim، İsian Bu Haykırış، Hiç Bana Sordun mu است.


Kenan Doğulu

تاریخ برگزاری کنسرت های Kenan Doğulu: 


1- سه شنبه 21 اگوست 2018  ساعت 9:15 
  محل برگزاری: مارماریس آمفی تئاترمارماریس ترکیه


2- پنجشنبه، 23 آگوست 2018  ساعت 9:15 
 محل برگزاری: آمفی تئاتر کوش آداسی درترکیه


3- جمعه، 28 سپتامبر 2018  ساعت 9:15
 محل برگزاری: آمفی تئاتر ازمیر ترکیه


4- جمعه، 5 اکتبر، 2018  ساعت 9:15
  محل برگزاری: آنتالیا ترکیه


5- جمعه، 26 اکتبر 2018 ساعت  9:00 
  محل برگزاری: آنکارا ترکیه

Kenan Doğulu