پارک آبی دولوسو Dolusu آنتالیا

جاذبه های گردشگری 20 تیر ، 1397 5 دقیقه

پیشنهاد می کنم تعطیلات تابستانی خود را در پارک آبی DoluSu تجربه کنید واز بازی های متنوعی از قبیل: اسلاید آب های پر شتاب و هیجان انگیز، استخر موج، آکواریوم، دلفیناریوم، منطقه ساحل خصوصی با تخت های راحتی و همچنین کافه ها و رستوران ها که غذاهای خوشمزه و نوشیدنیهای انرژی زا ارائه می دهند، لذت ببرید. در DoluSu Park همه ی امکاناتی که برای یک سرگرمی عالی نیاز دارید، وجود دارد.


پارک آبی دولوسو

این پارکِ نسبتا جدید، به دلیل تعداد و طول اسلایدها ، بزرگترین پارک آبی در منطقه است. اسلایدِ آبِ گردباد واسلاید پرشی (به صورت پرواز N،که باعث می شود شما 7 متر بالاتر از آب به پرواز درآیید)، برای اولین باردر ترکیه و در این پارک قرار گرفته است . 


پارک آبی دولوسو ترکیه

بازی های هیجان انگیز این پارک، برای جویندگان هیجان عبارتند از: Boomerango، موشک (سریع ترین اسلاید با سرعت حدود 86 کیلومتر / ساعت) ، غار (حرکتی سریع در تاریکی مطلق حدود 101 متر)


پارک آبی دولوسو ترکیه

برای دوستداران آرامش هم رودخانه ای به طول 75 متر در نظر گرفته شده که می توانند از آن لذت ببرند . به طور کلی 17 اسلاید آب برای بزرگسالان و 9 اسلاید  برای بچه ها وجود دارد.
Kids Zone مخصوص کودکان زیر 7 سال طراحی شده است که در آن چند اسلاید رنگین کمان، فیل سبز، جریان آب، برج آکوا و استخر شنای امن وجود دارد. کودکان اسلایدهای مجسمه هایی از جمله ققنوس، الاغ و Tepegöz (یک هیولای چشم) را دوست خواهند داشت.


پارک آبی دولوسو ترکیه

در پارک آبی DoluSu آکواریوم و دلفیناریوم وجود دارد که می توانید ازتماشای ماهی های رنگارنگ دریای مدیترانه و نمایش شگفت انگیزدلفین ها که دو بار در روز،هم  در صبح وهم بعدازظهر انجام می شود لذت ببرید. شنا کردن با دلفین ها با پرداخت هزینه اضافی اختیاری است.


پارک آبی دولوسو

پارک آبی DoluSu دارای یک ساحل خصوصی با تختخواب های خورشیدی ست که می توانید در زیرآفتاب ملایم و یا زیر سایه  با خوردن  نوشیدنی های گوارا و غذاهای محلی استراحت کنید و لذت ببرید.
چند نکته ی مهم که درهنگام استفاده از پارک آبی باید به آن ها توجه کرد این است که 
1- استفاده از اسلایدها برای افرادی که بیش از 120 کیلوگرم دارند خطرناک و ممنوع است.
2- به دلائل ایمنی ،استفاده از لباس شنا ضروری ست و لباس روزانه مانند تی شرت مجاز نیست.
3- کودکان زیر 12 سال نمی توانند بدون سرپرست ، از وسایل بازی استفاده کنند. والدین باید درهر زمان و مکان مسئولیت فرزندان خود را در پارک برعهده داشته باشند . 
4- افراد،  مجاز به آوردن غذا و نوشیدنی در این پارک نیستند . 
5- زنان باردارو کسانی که مبتلا به بیماری های قلبی و یا دارای زخم بازهستند مجاز به استفاده از اسلاید و استخر نیستند.
6- ورود حیوانات خانگی به این پارک ممنوع می باشد. 
7- در اینجا کمدهایی برای نگهداری وسایل شما وجود دارد که می توانید با خیال راحت وسایلتان را در آن بگذارید و از تفریح و بازی درپارک لذت ببرید . 
8- حداقل قد مجاز برای استفاده از اسلایدها 130cm است . 
9- اسلاید پرواز N برای رده ی سنی بالاتر از 16 سال است . 
امیدوارم ازاین پارک آبی لذت ببرید .

پارک آبی دولوسو ترکیه